@Claire, het is inderdaad verslavend, dit forum...Zit er nu weer achter, terwijl ik eigenlijk nog moet stofzuigen, dweilen, afwasmachine leegruimen enz. enz. Dus ik ben er nu weg van en ga aan de slag. Kom vanavond nog wel een keer kijken. Succes allemaal meiden, juni komt eraan! Misschien nog meer vroege testers, net als Suske? Groetjes, Moontje
Hoi meiden, Zo, al weer veel gekletst hier zeg! Leuk om even bij te lezen! Straks als ik thuis ben ga ik nog even een test doen om te kijken of al het hcg uit mijn lichaam is. ik hoop het zo. Als het zo is doe ik er gelijk mijn eerste ovulatietest achteraan. Nu nog even gezellig knutselen met de kinderen uit mijn klas! (Ik werk in het onderwijs). We maken de vaderdagcadeautjes vandaag
1 : Sjors75, danielle78, Majo, suusje34, nickiee, Leeuw89, nata, annie03, korzaantje 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Patricia, Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV, Puzzcat24, Aleida, Moontje, Kitt, sterr 4 : Danjo, jes1 , Fairy Tale, Guusje44, 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26, Milla , esther 89 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, happy05, Iloiza, smiley82 7 : Djee, loopy, Leeuwtje83 8 : Mupkuh, Alice, claire24, Nellie1, Mara24, tijgertje23, Priscilla R 9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979, kleintjevoorons, K3lly 10 : Saloua, MilkHd, nikky ans, Roosje75, Dreamer 11 : Mimu, Sucre, poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley 13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns, Evitaaa1983, lidia, Tischa 14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie, Fio 15 : Mouse, sousou, Uk80, Nikita23, hanna1975 16 : Lintje, Lien78. tascha, Karina82, Silvana81, Angela21 17 : Manon77, noppie, Femmmy, Lieni44, Dizzy 18 : Dib, Klingel, MiaMel, bramtim, 19 : Sbabe, Mariedgirl, kiddo81 20 : Fampje, lynn1986, Miinicole 21 : Verhip, Kippie75, Jusi, mimi83, Loeka, Shannah, nynke1980, Yustin 22 : Ska26, Maine 23 : Princess81 24 : 25 : Marloes80, Freewilly8, Pearl29, Truus27, Miracles 26 : Sanne, vibeke, colly1, Bloesem 27 : Es1979 28 : JedidJah, Saffie, Yippieajee 29 : daantje25, Tessa8 30 : Maar29, NourElHouda, natasssie, Jent 142 passagiers voor de roze sportwagen! 1 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! [/quote] Heb mezelf even naar de 29e verschoven..... Ik ga uit van een cyclus van 30
Mijn testen waren knal positief! Dit is duidelijk toch: Vanavond dus nog een insemi, dus ik hoop dat ik niet te laat ben! Haha!
hiii nou vanaf gister steeds het gevoel dat ik ongi ben, maar het komt maar niet ( hoef het zondagavond pas te worden) ben harstikke beroerd, en heeel veel afscheiding. Dit is toch raar?
Hoi meiden, Dit onderstaande bericht had ik al onder NOD mei gezet, maar zag dat juni al begonnen is dus plaats ik hem hier ook maar. Ik ben nieuw hier en zie dat dit forum wel iets voor mij is. In het kort mijn verhaal..... Vorig jaar september zwanger geraakt, helaas in december curretage gehad. Nu weer volop aan de bak! Zit nu op poging 5 en gisteren getest met Matcare Ultra (kan 6 dagen voor NOD). Ik zat overigens op 5 voor NOD. Eerst dacht ik niks te zien, maar toen ik het in het licht hield en de test een beetje heen en weer bewoog zag ik een heeeeeeeeeeeeeeeeel licht, vaag en ienieminie streepje? Ik dacht eigenlijk dat ik mezelf weer eens voor de gek aan het houden was (je weet wat je elke maand kunt voelen, zonder zwanger te zijn he ). Gewacht tot manlief thuis was (30 minuten na de test) en die zag ook een heel vaag streepje. Het was ietsiepietsie duidelijker geworden, maar dat had ik bij mijn vorige positieve test ook (heeft misschien met het opdrogen te maken ofzo?). Mijn vraag aan jullie....heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Alvast bedankt!
Poeh spannend hoor Ikkuh. Zou je misschien zwanger kunnen zijn....? Tis nog te vroeg voor een testje vrees ik. of heb je van die heel-vroeg testers in huis. Onze eerste roze-ladie van deze maand had namelijk ook voor NOD getest... liefs noppie
Hi Bamjolan, Hardstikke duidelijk die testjes meid! Veel succes met die inseminatie. Effe een duffe vraag: waar staat Bam nou eigenlijk voor? Bewust-A?-Moeder? Ik kom effe niet op de A!
had ik gister op de plek waar ik vermoed dat mijn baarmoeder zit. Of toch mijn blaas . Hoooo, lastig he?
Hoi Noppie, Ik zit momenteel op mijn werk, dus een fotootje gaat me helaas niet lukken vandaag. Misschien dat ik vanavond nog even achter de computer duik en een fotootje plaats. Alvast bedankt voor je interesse! Liefs Vaam
Hey meis ik ben gaan plassen even gekeken en meteen met de kleine ver der gegaan en tussendoor even gekeken dus de tijd ervan weet ik zo niet en nee heb de testen nu nog niet binnen grrrrrrrrrrrrrr ik heb wel al mn geld terug dus dat scheelt alweer
AAAUUUWWW! Jemig! kreeg net 3 x een felle steek/kramp links in de buurt van blaas/bm. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Bah! wat kan dat nu weer zijn? Grtjs, Aleida
Als je die van kruidvat hebt, mag je na 5 min er niet meer op kijken. Dan klopt ie niet meer en is het dus een onbetrouwbaar resultaat. Grtjs, Aleida