NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    nou ik durf ook nog niet te testen eigenlijk... heb die vroege testen ook niet, ben van plan maandag te testen, want ga t weekend weg. Maar meestal is de hoogte van je hcg nog niet hoog genoeg voor NOD toch?

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :confused: :( geen idee Aleida..

Vaamrile, hmmm.. toch maar even wachten nog en zondag weer testen, je wilt ook niet de teleurstelling van een vroege mk opmerken denk ik.
    Hoop dat je zwanger bent meid! Zou superleuk zijn!

3. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    dat is het vervelendste he :( Dat je in eens van alles voelt in je 'baarmoedergebied'... Hoop dat het een goed voorteken is Aleida.

4. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Vreemd idd. Toch maar even een belltje naar je huisarts....?

Grtjs,
    Aleida

5. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hoi Lintje,

Mocht het alsnog niet doorzetten dan zie ik dit niet als een MK hor, alleen de teleurstelling zal iets groter zijn. Ik weet dat je er tegen moet kunnen om vroeg te testen aangezien de kans bestaat dat de zwangerschap niet doorzet.
    Ik zie het wel weer. Heb nog een test liggen en ga deze idd morgen of overmorgen proberen. Sowieso met ochtendurine, want dat had ik dit keer niet gedaan. We zullen zien :).

Liefs Vaam

6. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Klopt. Gemiddeld gezien wel. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Op NOD is het ook nog maar weinig, maar wel net genoeg om zichtbaar te maken.

Grtjs,
    Aleida

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Pfff, ben blij dat het bijna weekend is. Dan zit ik tenminste niet zoveel achter de computer, en hou ik me dus minder bezig met mijn eventuele beebje :baby:

Ik ga nu sterk zijn en vandaag niet meer op dit forum kijken. Ik zie jullie maandag wel weer, en dan hopelijk een hoop meer roze! :thumup:

8. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    mEIden: ik ga ff plat, ben echt doooooodmoe... :( :( :( .

9. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
  10. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Weet je, toch twijfel ik ergens over.

Je mag na een bepaalde tijd niet meer op die testen kijken, maar.....ik heb al tigduizend (overdrijven is een kunst) testen gedaan (in vorige maanden) en dan bleef ie ook gewoon negatief.... ook niet na een halve dag een streepje of iets dergelijks.

Alleen....twee maanden geleden had ik op 3e dag en 2e dag voor NOD een vaag streepje (buiten de vermelde tijd). Heb zelf het gevoel dat daar de innesteling niet goed is gegaan, maar dat er toch iets bezig was in mijn lijf.

Mijn eigen denkwijze: gebeurt er niets in je lichaam (wat betreft hcg), blijft ie negatief anders zou het volgens mij toch wel eens raak kunnen zijn.

Ben ik hier de enige in?

Oh ja, dan heb ik het wel over roze/blauwe streepjes en niet over grijze (indrooglijntjes) streepjes.

11. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ MilkHd: Natuurlijk laat ik het jullie weten. Desnoods vanuit Rome, ons hotel heeft vast wel zon internethoekje. ;) (Sorry, verslaafd).

@ Pookie: Nee, hooikoorts is het ook niet. Heel raar. Als ik er het weekend nog steeds last van heb, ga ik maandag maar even langs meneer huisarts.

@ Bamjolan: Ja hoor, positiever kan niet! Zo zag mijn ovutest er ook uit 23 en 24 mei. De 24ste was mijn ei. En nu maar afwachten...

12. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    * Miranda vult de earl grey koejes, bij de wachtbank, weer aan. Heb ze allemaal opgesmikkeld *

13. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik ga ze denk ik ook maar eens kopen. Wordt nu wel erg nieuwsgierig... Ik zit aan de M&M's (met nootjes)

O:)

14. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    dankje! nou ik ga dus echt pas maandag testen, wil me zelf niet gek maken haha!

ik had bij mn vorige zwangerschap ook het idee dat ik ongesteld was, maar toen kwam het ook maar niet, maar toen zat ik ruim een week voor mn nod...( ben mezelf dus wel aan het gek maken ;) ) maar weet niet meer hoe ik me toen verder voelde.... nou ja ik zie het het weekend wel, of ze komen of niet :evil:

wanneer gaat de rest hier eigenlijk testen, ben zo benieuwd....!

15. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Veel succes maandag. Ik hoop voor je dat het raak is!
    Ik ga denk ik 7, 8 of 9 juni testen, in Rome. Mijn NOD is 6 juni, voor die tijd testen durf ik toch niet.

16. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    hier als de ongie uitblijft maandag

17. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Als ik dinsdag-NOD niet ongi wordt, dan ga ik denk ik testen of woensdag. Maar ik denk dat ik wel ongi wordt. :(
    Heb nu al van die rare steken...

Grtjs,
    Aleida

18. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    @miranke

In de bijsluiter van de em test van dio staat:
    Als het resultaat van de test negatief is en toch buiten de aangegeven tijd positief word dan kan het zijn dat er nog te weinig hcg in de urine zit
    in dit geval is het raadzaam om na 48 uur opnieuw een test uit te voeren

19. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Als ik zondag niet ongesteld word dan ga ik maandag testen. Maar ik ga er vanuit dat er niets is :(

20. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hallo meiden,

Ben weer terug van t shoppen en alweer een beetje vrolijker (wat een paar leuke truitjes niet kunnen doen he! ;) )
    Heb me ook maar gelijk de etos zwanger worden pillen meegenomen, ga ik die s uitproberen. :)

Ben me deze keer trouwens toch heavy ongesteld zeg... kan de tampons niet bijslepen, heb ik nog nooit zo erg gehad! :(

Deel Deze Pagina