Vandaag helaas ongi geworden nadat ik 4 dagen overtijd was en normaal altijd op tijd ben. Was best wel balen moet ik zeggen, maar wie weet in Juni wel raak. Groetjes
Hallo! Voor het eerst op het forum. Ben na 10 jaar aan de pil te zijn nu geweest nu sinds 8 maanden gestopt. Steeds erg regelmatig ongesteld geweest, elke keer weer balen.. Nu al 4 dagen over tijd..Gister een test gedaan, die was helaas negatief....maar ben nog steeds niet ongesteld...Ben ontzettend moe, vannacht 13 uur geslapen, hele zere borsten en af en toe misselijk...Pff...wat duurt wachten lang..Wanneer kan ik weer testen?
hoi mos ik zou morgen vroeg met je ochtend urine nog een testje doen je hcg verdubbeld zich elke 2 dagen en anders over 4 dagen nog een keer suc-6 ermee
Hoi, kan iemand mij toevoegen op 4 juni? Mijn zusje is 5 juni jarig, zou toch leuk zijn als ik haar een mooi verjaardagskado kan geven!
ik mag ook weer op de lijst bij, moet rond 9 juni ongesteld worden. we hebben toch maar besloten om er voor de bruiloft nog voor te gaan
Puzzcat, gezellig ook erbij op 6 juni. Het is een prima datum ( wij zijn 2 jaar getrouwd) dus ik reken op heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel roze!!!
Hoi Twigger82 IK wil deze maand beginnen met testen want ik word een beetje moe van om de dag klussen.. Ik heb een cyclus van min. 30 en max. 34 dagen. Nu lees ik dat je dan moet beginnen met testen vanaf dag 13. Ik wil mijn ei niet missen dus is vraag ik me af of het niet verstandig is om toch eerder te beginnen met testen (vanaf dag 10 of zo) of overdrijf ik nu heel erg.
hey meis, Nee hoor je kan het proberen mn vorige cycli ben ik op dag 4 begonnen omdat ik mn ei ook niet wilde missen, en kreeg pas een positieve test op dag 18 ik heb de laatste testen met mn positieve ovu in mn album gezet zodat je even kan kijken Suc-6 ermee
Wanneer had jij volgens de gebruiksaanwijzing moeten beginnen met testen? Mooie lijn te zien op je foto. Heb je toen dagelijks geklust?
Nod Juni 1 : Sjors75,danielle78 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Paricia,Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV 4 : Danjo, jes1, Leeuwtje83 , Fairy Tale 5 : babyangel29, k Bonny 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, puzzcat24 7 : NourElHouda, Moontje, kleintjevoorons 8 : Roosje75, Mupkuh, Evitaaa1983, Msroxy, Dreamer, Alice 9 : Girl75, Beginneling,mirella25 10 : Saloua, k3lly, MilkHd 11 : Leeuw89 12 : Pippa 13 : Djezelf, Knorretjuh 14 : Stoetel 15 : Mouse, sousou 16 : Lintje 17 : Manon77,fio 18 : 19 : Sbabe, Mariedgirl 20 : 21 : Verhip 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 58 passagiers voor de roze sportwagen!!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! robin77,mirella25,puzzcat,Fairy Tale, alice en minimuis jullie staan erbij
Mooie car zeg! Wou dat ik die had whahah Ik heb een korte cyclus sinds een paar maand en moet zoiezo vanaf dag 5 al beginnen met klussen anders mis ik de eisprong.. Ik ga toch maar deze maand eens smeppen,ik wil perse naar de fertiliteits arts deze ronde ben er zat van...Maand 28 ronde 19 alweer ppffftt GYN stuur me door!
volgens de aanwijzing had ik vanaf dag 11 moeten testen maar omdat ik altijd een cycli heb van 28 en dus dacht dat ik rondom de 14e dag mn ei zou hebben (ik voel hem niet) dacht ik ik ga aan de ovu kijken wanneer ik dan mn ei heb, maarja dat blijkt dus een week later te zijn En nee ik klus niet elke dag, mn vriend in alleen maar de weekenden thuis en met een beetje pech alleen de zaterdag en zondag hij is int. vwchauffeur dus ik moet maar net geluk hebben dat hij thuis is of ergens in nederland in de buurt dus het kan hier wel heel lang gaan duren