Hey Meiden.. Ik laat hier niet zo vaak iets van me horen, maar lees wel vaak hier....al is het niet bij te houden zo snel gaan jullie! Nog 3 dagen voor nod...wilde wachten met testen..maar weet niet of dat wel echt gaat lukken! Zie dat er al 1 zwanger is ..Suske gefeliciteerd! En dat op dezelfde NOD als mij...krijg gelijk kriebels om ook te gaan testen! Ik hou jullie op de hoogte! X
@ Pippa: Ja, ik heb het ook meegemaakt dat mijn ovutesten maar niet positief werden. Ik had twee pakjes van 7 testen versleten en nog geen ei ontdekt. Ik had de moed toen maar opgegeven, wilde niet nóg een pakje kopen voor in dezelfde ronde. Achteraf heb ik daar spijt van, want die week daarop heb ik mijn eisprong gehad. Ik heb hem wel gevoeld, maar wist toen nog niet wat het was. De keer dat mijn ovutesten steeds negatief waren, had ik een lange cyclus (45 dagen). Misschien heb jij ook weer een iets langere cyclus, of komt je ei gewoon laat. Of je door wilt met testen, is natuurlijk je eigen keuze, maar ik had vorige ronde spijt dat ik het niet gedaan had. @ Mammie Patricia: Jammer dat de duiveltjes toch zijn gekomen. Balen! Hopelijk is het snel raak! @ Marieke11: Spannend hoor, maar ik zou nog even wachten met testen. (Haha, ik ben een bangerik die toch niet voor NOD durft te testen). Ik duim voor je! @ Miracles: Veel shop plezier in Amsterdam morgen! Ik ben laatst ook geweest. Het blíjft leuk!
Hallo Meiden! Ben ik weer even... en nog steeds geen te bekennen Snap er nog steeds helemaal niets van Waarom wordt ik niet gewoon ongie!... laat ze AUB zo snel mogelijk komen! Dan kan ik weer verder! PLEASE! @ Suske: Meid van Harte met je zwangerschap! De eerste in deze maand! @ Mama patricia: Helaas wijffie! Maar... met volle gang door naar de volgende ronde! Jouw tijd komt ook!
Hier hetzelfde, was deze keer ook erg ongesteld had het ook nog nooit zo erg gehad maarja is nu over gelukkig
@Tessa: balen van je ongi! Maar deze maand nog een kans. Kop op meid! @ Mama patricia: Ook jij sterkte en op naar de volgende ronde. Gisterenavond expres niet op het forum gekeken, zat er helemaal doorheen. Ik voel liever niets, dan steeds zo'n zweem misselijkheid en steken in mijn onderbuik waardoor ik hoop krijg! Ik wil me niets meer inbeelden! *snif* wachten is zo moeilijk..
-Veel drinken. o.a. sapjes (vezelrijk) -vezels eten: sinaasappelen, kiwi's. bruinbrood, roggebrood.. -bewegen, wandelen. -gehurkt zitten. Op toilet met een voetenbankje onder je voeten oid. -buik maseren. -kruiden thee. -roosvice laxo. zo iets? Grtjs, Aleida
Zal heeeeeeel langzaam rijden want missellijk, misselijk en nog eens misselijk! Ben vanmiddag ziek van mn werk naar huis gegaan. ale: En ik maar denken; Daar zal ik vast geen last van hebben als t zover is. Nou, mooi wel dus. Dus die roze racer staat in zijn vrij te wachten op passagiers die wel fit genoeg zijn om te rijden! Dus bij deze heb ik heel wat pakketjes HCG uit te delen want kennelijk heb ik een dubbele dosis gekregen.