dus voorlopig maar op rood, misschien heeeeeeeel misschien van de week overspringen naar roze... maar ik heb er niet zo'n gevoel voor, nu was mn ei dus 2 dagen eerder dan verwacht, en pas 2 dagen later geklust... dus mn lijf neemt een loopje met me denk ik Dit komt voor mij eigenlijk nu harder aan dan wanneer ik maandag ongie had geworden
@mystiklady oke dan ,maar toch raar he'' dat het kan dan ongi zijn en dat je zwanger bent ,want dat verwacht je dan echt niet... Mijn lijf neemt ook een loopje met me ik en me mannetje hadden dit keer ook er volste vertrouwen erin ,goed ons best gedaan tijdens klussen...vervolgens daarnaar (misselijkheidsvlagen had ik gehad, moeheid of ik wauw het gewoon zien)...Je lichaam kan je zo dan voor de gek houden! En dat je dan ook nog eens ongi wordt ,net een paar daagies VOOR je nod erg kl*te!
@za4a: ik had al de hele week last van een beetje misselijkheid (net alsof je ontzettende honger hebt) en mijn borsten waren gevoelig, ze deden pijn als ik erop drukte. Beetje meer moe dan normaal, maar heb van de week veel gedaan dus dat hoefde niks te betekenen. Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik mijn borsten in de week voor mijn NOD niet, maar toen was ik wel al heel de week misselijk. Nu afwachten tot dinsdag of woensdag en dan ben ik pas echt gerust !
@mystiklady: De afgelopen maanden heeft mijn lijf me ook meerder malen voor de gek gehouden! Je vraagt je af, waarom de 'natuur' niet een beetje meewerkt en dat je in ieder geval op vaste tijden of wel of niet ongesteld wordt en dan ook meteen goed en niet een beetje, waardoor je weer gaat twijfelen. Ik leef met je mee en hoop dat als het deze keer niet raak is het in ieder geval ook snel voor jou gebeurt. Liefs Vaam
@twigger: Echt balen! Kan het geen andere bloeding zijn of ben je overtuigd dat het je ongesteldheid is?
@ Vaamrile: ja ik duim voor je! Mijn nod is a.s. dinsdag en ik voel op dit moment echt niks. Alleen mijn boobs doen pijn als ik druk aan de zijkanten. Ik vind het deze keer superspannend!
@Noppie: duizeligheid rond de eisprong....dat was inderdaad ook al in mijn hoofd opgekomen. Het is alleen wel in strijd met mijn negatieve ovulatietesten. We wachten het maar gewoon rustig af. Het antwoord komt vanzelf.... Groetjes, Pippa
ik weet het niet het is nog geen echte vloeiing het is nu met het afvegen helder rood dus ik wacht het wel even af
Hey ladies, Ik las dat een paar meiden ongi zijn geworden. Nou dat is flink balen zeg. sjeeees. Geen fijn gevoel i know. Hier alweer vanaf woensdag aan de klus. Ik wil nu heeel graag op de wachtbank. Meiden advies graag? Ik had woensdagavond om 8 uur een positieve ovutest. Wij hebben woensdagnacht om 2u, dond nacht om 2 u en vannacht om 2 u geklust. Meiden help me pleaseeeeee is het voldoende?
@ Tischa... ik zou doen wat je gevoel je ingeeft. Ik had exact hetzelfde als jou. Woensdagavond een positieve ovulatietest. Wij hebben woensdag- donderdag- en vrijdagavond geklust. Ze zeggen dat je ei 24 tot 48 uur na positieve test springt. Het zou dus in principe goed moeten zijn. Maar zegt je gevoel dat je vandaag nog even voor de zekerheid moet klussen, moet je dat zeker doen! Heb trouwens vanochtend een testje gedaan (kon het niet laten). Als ik hem nu heen en weer wiebel in het licht dan zie ik een streepje. Maar....moet wel heel erg mijn best doen om hem te zien! * Miranda bidt, hoopt en smeekt dat het waar mag zijn! *
Waar vind ik die etos pillen ? Heb al zitten googlen maar kan ze precies niet bestellen via de online shop ?
Hi Miranke, Mijn gevoel zeg helemaal niks Ach ja heb het net met hubbie besproken en we gaan op de wachtbank. Hij is vanavond weer laat thuis en het wordt een drukke avond dus dan is het niet leuk meer. Dus dames waar zijn de koekjes?
balen voor alle meiden die ongie zijn geworden altijd zo'n naar gevoel als je zo goed bezig bent! dikke kus meiden