NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Auwie, dat heb ik weer:(
    Net boodschapen gedaan maar uiteindelijk een tee zware tas gedragen denk ik .
    NU is mijn ringvinger voor de onderste helft helemaal blauw en dik:(

2. Hallo Meiden!

@Twigger: Ohhh meisje... wat krijgen we nu? Balen lieverd... ik baal met je mee! Maar je mag nog een keer aankomende maan! Hoop dat je dan meer geluk zal hebben!

Hier nog steeds geen :evil: :evil: wordt er gewoon moedeloos van! Grrrr...
    Heb alle testen Ovu...Zw...Binnen van Babyboomshop!
    Dus heb net een zw test gedaan en die was weer negatief... nou dan is het nu wel echt voor 100% zeker dat het niet raak is!
    Zit nu op dag 33... dus... dat was al de lengte van mijn vorige cyclus.
    :evil: :evil: waar blijven jullie nou?

Heb nu nog 5 zw testen en 14 ovu testen over voor aankomende maand!
    Heb er goed zin in... echt die :evil: :evil: mogen snel komen... kan ik ook beginnen met tempen!
    Wie weet... lukt het!

Nou lieverds ik ga er weer vandoor!
    Zi jullie snel weer... en als mijn :evil: :evil: komen... dan klets ik hier niet meer want dan gaat ik door naar juli ;)
    Pfff... duurt dat lang zeg :oops:

Dikke Knuf voor Iedereen!

3. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    @Twigger: ik was er van overtuigd dat het raak was bij je! Wat vreemd zeg...je was toch ook al misselijk en zelfs al ziek geweest?

@Miranke: ik ga met je meehopen!

@Pookie: Auwie! dat is niet echt goed! Even rustig aan doen met die hand! Hoop dat het snel slinkt!

Ik was vanochtend voor de derde dag op rij weer niet lekker. Kan wel eten, maar niet van harte. Misschien de zenuwen, want ik word steeds zenuwachtiger. Krijg er ook hoofdpijn van en slapeloze nachten! Laat het maar snel volgende week zijn, dan kan ik testen!

Moontje

4. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    hoihoi, ik ben er weer. Ik was even uit de roulatie omdat mijn cyclus in de war was, maar nu ga ik toch maar uit van een nod op 8 juni. Kan iemand mij er weer opzetten?

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve MEIsjes..

we zitten bij in juni.
    ik zeg: JOEPIE IN JUNI! :whistle: :baby: :whistle:

@twigger: jij ongi? :confused: MOPPER!

@de rest: hier koekies (die earl grey van verkade natuurlijk YAM) en kussens om in te hangen op de wachtbank en een gigapot thee!

@mijzelf: vannacht supersjaggie van werk terug gekomen (over burn outs gesproken, als ik die ooit krijg met dit werk verbaast het me niks maar zo ver ga ik het niet laten komen!) (zeg ik) maar nu weer blij.
    ovu-testen nega maar het klussen moet beginnen dit weekend! heb lief al 'gewaarschuwd' :)

komop MEIden we moeten ROZE worden en snel een beetje!

liefs
    klingel

6. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey ieders!

Hoe zit het met meiden die al zwanger zijn geweest?Want ik vroeg me af moet je altijd syptomen hebben voor je nod?

Want ik merk niks,en heb wel ongi krampen wat vreemd is want heb geen bloedverlies...En dat heb ik al 2 dagen...En altijd heb ik wel iets van symptoompjes...Hmmm vaag niet?

Nou heb met hubbie de tuin gedaan (gemaait) en ik zit onder het gras en hij niet!
    Hij zei me dus dat ik moest oppassen voor de kabel,ik vroeg hem dat zeg je omdat je weet hoe ik ben zeker?
    Zegt hij nee:Omdat je een vrouw bent! :( Hoe vinden jullie die? :D

7. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Jeetje, ik heb net een poging gedaan tot het maken van een nieuwe lijst, maar ik snap er de ballen niet van! Moet je iedere keer alles opnieuw kleuren? kopieert ie dat niet mee? En hoe weet je nu wie er welke kleur had en hoe zoek je alles terug, want als je eenmaal in dat schermpje zit van bericht maken, kun je niet meer terug kijken!

Ik wil graag helpen met de lijst, maar volgens mij doe ik het met een omweg...

Voor nu hou ik het even voor gezien, maar ga het binnenkort nog eens proberen!

Moontje

Ps: toch maar eens die earl grey koekjes in huis halen...Zit nu wel aan de earl grey thee, haha!

8. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Ahh wat zijn jullie allemaal lief in jullie reacties.
    Ik heb net de ovu testen weer ingeslagen en gewoon heel voortvarend zo'n verpakking van de kruidvat met twee zws testen gekocht. :) :) :)
    Kom maar op met die 28e juni hahaha.

Ja ach beetje lachen als boer met kiespijn, maar toch.. je kunt niet bij de pakken neerzitten roep ik dan maar.
    Ik las ergens dat er nog een BAMmer meedoet, leuk, beetje herkenning is altijd fijn.

Heel veel succes iedereen die nog op de bank zit te wachten.
    De klusser: veel plezier maken he, klussen is tenslotte ook gewoon leuk en lekker.
    De mede-ongi meiden, kop op, het lukt ons vast een keertje.

Ik ga een bak koffie zetten, boekje erbij, chippie eten en vanavond lekker aan de wijn.

Doeg
    Nickiee

9. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    @Puzzcat: Je hoeft geen symptomen te hebben, er is zelfs een topic geopend voor vrouwen die juist geen symptomen hebben gehad voor hun NOD. Die voelden echt niks en verwachtten ook niet dat ze zwanger waren!

10. puzzcat24

Ow?Meid kan je me die link geven dan?
    Of welke zoekwoorden ik moet intypen?

Thnxie alvast Ik ga nu ook even zoeken ;)

11. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hoi Juni-meisjes!

God, wat heb ik de NOD-fora gemist zeg...!
    Ik ben hier eind vorig jaar/begin dit jaar een tijd actief geweest, maar door wat persoonlijke omstandigheden even uit de roulatie geweest.

Maarrrrrrrr......JENNA IS BACK IN THE GAME! 8) :) :)

Mijn NOD is 13 juni, ik zal de lijst eens op gaan zoeken hier... ;)

Zijn er nog bekenden hier, of is écht iedereen zwanger geworden in de tussentijd? :D

Liefs Jen

12. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Nod Juni

1 : Sjors75, danielle78, Majo, suusje34, nickiee, Leeuw89, nata, annie03, korzaantje
    2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Patricia, Robin77, Minimuis
    3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV, Puzzcat24, Aleida, Moontje, Kitt, sterr, Wondertje27
    4 : Danjo, jes1 , Fairy Tale, Guusje44,
    5 : babyangel29, k Bonny, Demi26, Milla , esther 89
    6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, happy05, Iloiza, smiley82
    7 : Djee, loopy, Leeuwtje83
    8 : Mupkuh, Alice, claire24, Nellie1, Mara24, tijgertje23, Priscilla R
    9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979, kleintjevoorons, K3lly
    10 : Saloua, MilkHd, nikky ans, Roosje75, Dreamer
    11 : Mimu, Sucre, poehkuh
    12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley
    13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns, Evitaaa1983, lidia, Tischa, Jenna85
    14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie, Fio
    15 : Mouse, sousou, Uk80, Nikita23, hanna1975
    16 : Lintje, Lien78. tascha, Karina82, Silvana81, Angela21
    17 : Manon77, noppie, Femmmy, Lieni44, Dizzy
    18 : Dib, Klingel, MiaMel, bramtim,
    19 : Sbabe, Mariedgirl, kiddo81
    20 : Fampje, lynn1986, Miinicole
    21 : Verhip, Kippie75, Jusi, mimi83, Loeka, Shannah, nynke1980, Yustin
    22 : Ska26, Maine
    23 : Princess81
    24 : Angelea, Aura
    25 : Marloes80, Freewilly8, Pearl29, Truus27, Miracles
    26 : Sanne, vibeke, colly1, Bloesem
    27 : Es1979
    28 : JedidJah, Saffie, Yippieajee, nickiee, Twigger82, Mystiklady
    29 : daantje25, Tessa8
    30 : Maar29, NourElHouda, natasssie, Jent

143 passagiers voor de roze sportwagen!
    1 Zwanger, 4 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img]
    zijn, zonder spatie

Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!

13. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    @pookie: Ik was ook niet echt handig net. Stukje vinger gekaasschaafd. Auw

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi jenna,
    welkcome back! :)

ik ken je niet, ben pas sinds een maand of 3 forummerella, maar ik hoop dat je er weer helemaal bij bent en snel een brusje mag maken!

liefs
    klingel.

15. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hey Tischa,

Volgens mij hebben jullie het supergoed gedaan hoor wijffie. Ik had donderdag een positieve ovu-test en heb het : donderdagavond om 11.00 gedaan en vrijdagavond weer om 11.00. Nou hebben we echt allebei eigenlijk geen zin meer, maar gaan vanavond lekker BBQ-en op de tennisbaan en dan ga ik mijn lief denk ik toch nog 1x overhalen om het voor de laatste keer te doen deze maand....

liefs
    noppie

16. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Punt is even dat ie gisteravond al moeite had met het :oops: :oops: :oops: klaarkomen, sorry voor de details :oops: :oops: :oops: . Tot nu toe haalt ie nog wel steeds een 100% score, maar echt opgewonden raakt ie er echt even niet meer van . Das toch lastig hoor.

liefs
    noppie

17. puzzcat24

Kunnen jullie me alsnog op 6 juni zetten meiden...Want ik snappie de lijst niet echt...Sry ben een pc groentje...

En wie weet of theeworst mag als je zwanger wilt worden?

18. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    @Kleintjevoorons: Auwch.... :confused:

@Klingel: Dank je wel! Ik hoop ook snel op een brusje. Vorig jaar oktober een mk gehad, dus dan ben je er toch nog wel meer mee bezig.
    Jij natuurlijk ook heel veel succes met zwanger worden! :D

@Puzzcat: Ik heb nog nooit gehoord van theeworst... :(

19. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Twigger wat lees ik nu? Dat had ik nooit verwacht en jij ook niet.. Balen meid..en geef gewoon maar even aan je k** gevoel toe zodat je gauw weer de volgende ronde in kan.

20. Niet meer actief

@noppie; ooo dan ben ik toch wat geruster. Moet zeggen dat al zou ik dat willen ik het volgens mij echt niet zou redden ook. :) .

En misschien kun je hem eerst oraal aan de slag tot hij bijna daar is en dan mag hij er op het laatste moment ff overheen 8)

Hubbie wilde gisteren eingelijk al niet meer maar toen ik dat had voorgesteld was hij in no time gedouched en lag hij naast mij :) :)

Deel Deze Pagina