Heeeeee Jen! Ik had je al gemist! En nee....we zijn niet allemaal zwanger geworden.....Ik heb steeds terug gekeken in de lijst of je zwanger was of niet, maar je kwam niet meer opdagen...Welcome back! Puzzcat: Ik ga je de link geven, of heb je het ondertussen al gevonden?
Hey Noppie... wat lees ik nu? Mij de tip geven om 48 uur na de positieve ovu toch nog even te klussen en zelf niet doen? Grapje meis, het was heel toevallig dat wij die bewuste avond echt even zin hadden en het geen 'moetje' was. Merk ook dat als wij meerdere avonden achter elkaar vrijen dat mijn vriend wat meer moeite heeft om te ejaculeren (dat klinkt nog viezer dan gewoon lekker plat: klaarkomen)
Hey jenna, zo tezien mag jij ook op (vrijdag)13 juni testen, hopelijk wordt het een goeie dag in plaats van slechte..
1 : Sjors75, danielle78, Majo, suusje34, nickiee, Leeuw89, nata, annie03, korzaantje 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Patricia, Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV, Puzzcat24, Aleida, Moontje, Kitt, sterr, Wondertje27 4 : Danjo, jes1 , Fairy Tale, Guusje44, 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26, Milla , esther 89 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, happy05, Iloiza, smiley82, puzzcat24 7 : Djee, loopy, Leeuwtje83 8 : Mupkuh, Alice, claire24, Nellie1, Mara24, tijgertje23, Priscilla R 9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979, kleintjevoorons, K3lly 10 : Saloua, MilkHd, nikky ans, Roosje75, Dreamer 11 : Mimu, Sucre, poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley 13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns, Evitaaa1983, lidia, Tischa, Jenna85 14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie, Fio 15 : Mouse, sousou, Uk80, Nikita23, hanna1975 16 : Lintje, Lien78. tascha, Karina82, Silvana81, Angela21 17 : Manon77, noppie, Femmmy, Lieni44, Dizzy 18 : Dib, Klingel, MiaMel, bramtim, 19 : Sbabe, Mariedgirl, kiddo81 20 : Fampje, lynn1986, Miinicole 21 : Verhip, Kippie75, Jusi, mimi83, Loeka, Shannah, nynke1980, Yustin 22 : Ska26, Maine 23 : Princess81 24 : Angelea, Aura 25 : Marloes80, Freewilly8, Pearl29, Truus27, Miracles 26 : Sanne, vibeke, colly1, Bloesem 27 : Es1979 28 : JedidJah, Saffie, Yippieajee, nickiee, Twigger82, Mystiklady 29 : daantje25, Tessa8 30 : Maar29, NourElHouda, natasssie, Jent 144 passagiers voor de roze sportwagen! 1 Zwanger, 4 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! puzzcat24 Ik heb je erbij gezet op 6 juni
Hihihihihihi, tsja, maar een ander adviseren is toch altijd makkelijker dan zelf weer..... @ Tischa: hihihihi. ja in oraal-gebeuren heeft mijn lief ook altijd wel zin, maar ikke... . Nou ja, we zien wel even hoor. liefs noppie
Hey Allemaal, ik ga dat allemaal niet bijlezen hoor... dat gaat echt hard hoor... Ik zie namen staan in het rood , ook waarvan ik dacht dat ze zwanger zou zijn... Volgende ronde nieuwe kansen! Ik zelf dacht ongie te zijn, maar heb nog steeds bruinverlies, het wil maar niet doorzetten... ik baal hiervan...
Kaasschaafongelukjes zijn bij mij verleden tijd sinds ik gesneden light kaas koop! Maar het kan flink bloeden dat weet ik nog wel. Hier een mooie panda pleister
Hee daar had mijn hubbie laatst ook last van. Ben alleen bang dat dat gebeurt is op de dag van de eisprong
Bedoel je daarmee dat ie niet zijn zaadjes had geleverd die dag? Tsja, eerlijk gezegd had ik gister ook de twijfel of ie wel echt was klaargekomen, maar hij zegt van wel en hij wordt redelijk geirriteerd als ik er dan over door blijf gaan.... Getver nou ga ik ook weer onwijs twijfelen! Nou, weet ik ook weer wat theeworst is, het moet niet gekker worden!
@Noppie: Mag ik vragen hoe lang je al aan het proberen bent? Ik hoor namelijk bij veel meiden dat 'het klussen' een moedje word... Ik kreeg van de gyneacoloog te horen dat je veel eerder zwanger raakt als je probeert om niet iedere dag rond je ovulatie te 'klussen'. En bij mij zelf ging dat ook veel beter. De eerste keer...ik legde me erbij neer...1 x geklust en raak. Helaas minder leuk einde maar ja. En nu.... 2 dagen van te voren geklusd...daarna niet meer, want mijn mannetje moest voor een hele week weg....MAAAAAAR nu waarschijnlijk wel zwanger. Ik hoop echt dat het je snel gaat lukken....succes
uhmmmmmmm, NOPPIE het gedeelte Earl Grey smaakje was meer bedoeld voor de Verkade verslaafden op dit moment Ik ga nu f de 2 mormels uitlaten. Joy, ouders op vakantie en ze dumpen de helft van het hondenbestand bij mij.Ook wel weer gezellig maar 1e dag zijn ze zo........onrustig!