hey meiden, Hey hey, Helaas ben ik er maar even. Want onze provider heeft voor de zoveelste keer storing. Ik ben nog steeds ongi had eigenlijk al wel verwacht dat het over zou zijn. Maar misschien heeft het nog met de curretage te maken. Zijn flinke stolsels enzo. Hoe gaat het met jullie meiden, mis jullie wel hoor. Tot snel xXx
Ik geloof dat ik terug naar Mei mag met m'n NOD, want m'n cyclus wordt waarschijnlijk deze maand eindelijk korter.. Heb even 'n nieuwe banner gemaakt, als het goed is moet ie er zo uit komen te zien, toch een verschil met m'n oorspronkelijke banner:
Nou ze hebben vorige maand een echo gemaakt en dat ging erg fout omdat mijn eigen gyn er niet was De mensen die er waren scheepten me af Want : Als je een echo moet om te kijken of je een eisprong hebt of niet,moet je toch later komen hoor Nu kan je niks zien kom maar over 3 dagen?!?!En ver.... Ik heb een korte cyclus ik heb een eisprong op dag 9 Ze zei kom maar op dag 13.... Ik maak geen prog. aan van mezelf dus kreeg ik clomid deze maand,mijn prog. is nu goed... Er is iets anders aan de hand met mij Ik heb straks een bel afspraak met MIJN gyn en ik ga hem vragen of ik naar de fertiliteits arts kan Dit is niet leuk meer! Pfftt Stom gedoe...
Vandaag ongesteld geworden.. was de eerste ronde voor t echie, maar helaas dus! Stom zeg, ik weet heus dat het niet logisch is om al direct zwanger te zijn, waarom baal ik dan zo? Naja, ik zou 11 juni nu weer mijn NOD moeten hebben, wil iemand mij er ook bij zetten? Thanx!
zo het wordt nog druk in Juni. Hier nog steeds ongi ben er een beetje klaar nu mee, maargoed. Hoop dat het in Juni wel zover is, zou in ieder geval wel kloppen dan met de pendel, want me vruchtbare dagen liggen eind Mei dus ben ergggg benieuwd.
He he eindelijk weer internet, de laatste dagen was het 3 minuten connectie en dan weer weg. Heel frustrerend! Jammer genoeg wordt het alweer aardig druk voor juni, de goede start van mei met al dat roze zet dus niet door!
Yep is ook, dan moet ik maar net geluk hebben dat in in het weekend mn ei heb en dat ie dan ook nog t weekend thuis is soms moet ie wel eens een weekend door zoals vorige maand dat ik mn ei had en meneer werken moest
Hoi meiden, Mag ik hier op de lijst op 16 juni. Ben gister helaas ongesteld geworden, dus ik kom de komende maand jullie vervelen
mag ik erbij op 16 juni? ik heb vanmorgen een vroege miskraam gekregen. ben er nog erg verdrietig van, maar weet ook (rationeel) wel dat het vaak voorkomt en dat er dan gewoon iets mis was. alleen zo vóelt het niet nu... maar goed, het leven is soms heel hard. nieuwe ronde, nieuwe kansen. waarbij ik dan wel even aanteken dat ik niet meer zo vroeg ga testen de volgende keer als ik overtijd ben!
Aaah wat ontzettend naar. Veel sterkte. Had je voor of na je NOD getest? En inderdaad nieuwe ronde - nieuwe kansen. Al voel je je nu natuurlijk niet zo. Nou kop op en wie weet is het deze ronde wel raak!
@tascha Oude bekende!Ik had je het liefst hier niet meer gezien hoor We gaan weer met die banaan! omg Dat kan je ook anders opvatten haha @lien meid...Sterkte Nou heb gesproken met de gyn...Zegt ie dat mijn hubbie zijn zaad in juni nog een keer gechecked moet worden,en tot die tijd moet ik door gaan met clomid...Ja zegt ie het werkt voor de prog. Ja dat wist ik ook!Auwie!haha Ik vind die clomid zoooo vies he bah!Maar is voor een goed doel!
@Lien: ook namens mij sterkte. Er zijn inderdaad veel mensen voor juni. Hopelijk gaan er veel positief testen