Ohohhh voer ik net mn data in bij de calculator... 27 Mei 2008 Eisprong 1 Juni 2008 Innesteldag 10 Juni 2008 Vanaf hier kun je testen Kan het dus wel dat zijn wat ik voel! Haha word spontaan zenuwachtig Maar is dat niet heel vroeg dan? Ik dacht pas na een dikke week dat dat gebeurde? Iemand al op dag 6 zn innesteling gevoeld? En ik maar denken dat ik tot mn NOD wel rustig kon blijven
Dat gevoel ken ik. Nog 9 dagen voor je NOD kan toch de innesteling zijn? Al sinds vrijdagavond continue druk op mijn blaas, ik hoop maar dat het de innesteling was... Ik had ook wat gevoelige tepels, maar die zijn sinds vanmorgen weg. We zullen zien. FF zegt tussen 7-9 juni NOD, maar ik wat toch maar tot minimaal 10 juni ('gewoon' 31 dagen cyclus). Kom op meiden, waar blijft het roze van 1 juni?
Zo, ik ben weer bij-gelezen. Nog geen roze erbij zie ik. Bah wat spannend! Ik heb enorm de behoefte om te gaan testen, maar wil toch wachten. Het ene moment voel ik van alles en iets later voel ik helemaal niks meer. Maakt me erg onzeker. Ach we zien het wel.... Succes allemaal! Grtjs, Aleida
ik heb dat ook met me blaas zodra ik in bed gaat liggen voel ik heel de tijd de drang dat ik moet plassen. Moet ook superveel plassen overdag en snachts. Ben bang dat er weer een blaasontsteking zit aan te komen Heb het al twee weken. Heel Veel Roze Roze Roze deze maand.
Nou moe, sinds gisteravond constant zin in een klusje ongeloofelijk ik lijk wel een fokkonijn! Sinds gisteravond hebben we het nu al 4x gedaan. Zo heb ik me lang niet meer gevoeld en balen dat het net buiten mn vruchtbare periode is..
Haha, ja, dan zal het geen teken meer zijn van een innesteling o.i.d. , als je er al twee weken last van hebt. Heb je vaak last van een blaasontsteking? ik kende iemand die het vaak had vlak na het vrijen, een soort allergische reactie op sperma....
Nog zeven dagen voor ik kan testen, ik ben gewoon op van de nieuwsgierigheid en zenuwen. Ik voel dit keer niets aan mijn borsten, maar ben wel iedere ochtend beroerd. Oh, ik hoop het zo, ik hoop het zo. Voor iedereen hier! liefs mara
mara, ik hoop ook echt dat je zwanger bent!~ gezien je 'mk-verleden' verdien je dat nu wel extra succes! ik duim! liefs klingel
Heb me vergist in de klusdatum... Dacht dat ik gisteren, vandaag en morgen moest klussen, maar bleek eerder te zijn. Volgens calculator was gisteren mijn eisprong Ik heb niets gevoeld trouwens, de hele week niet... Dus we hebben gisteren (vannacht) wel geklust, maar dat zal wel te laat zijn
Pin je niet al te vast aan de calculator hoor. Dat is gewoon een gemiddelde (theoretische) berekening. In de praktijk kan het altijd anders zijn. Paar dagen eerder, paar dagen later... Grtjs, Aleida
1 : Sjors75, danielle78, Majo, suusje34, Tessa8, nickiee, Leeuw89, nata, annie03, korzaantje 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Mammie Patricia, Robin77, Minimuis, limmeke 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV, Aleida, Moontje, Kitt, sterr, Wondertje27 4 : jes1 , Fairy Tale, Guusje44, 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26, Milla , esther 89 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, happy05, Iloiza, smiley82, puzzcat24 7 : Djee, loopy, Leeuwtje83 8 : Mupkuh, Alice, claire24, Nellie1, Mara24, tijgertje23, Priscilla R 9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979, kleintjevoorons, K3lly 10 : Saloua, MilkHd, nikky ans, Roosje75, Dreamer 11 : Mimu, Sucre, poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley, Chrissie81, Claudia2510 13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns, Evitaaa1983, lidia, Tischa, Jenna85 14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie, Fio 15 : Mouse, sousou, Uk80, Nikita23, hanna1975 16 : Lintje, Lien78. tascha, Karina82, Silvana81, Angela21 17 : Manon77, noppie, Femmmy, Lieni44, Dizzy 18 : Dib, Klingel, MiaMel, bramtim, 19 : Sbabe, Mariedgirl, kiddo81 20 : Fampje, lynn1986, Miinicole 21 : Verhip, Kippie75, Jusi, mimi83, Loeka, Shannah, nynke1980, Yustin 22 : Ska26, Maine, zon1980 23 : Princess81 24 : Angelea, Aura 25 : Marloes80, Freewilly8, Pearl29, Truus27, Miracles 26 : Sanne, vibeke, colly1, Bloesem ,Danjo 27 : Es1979 28 : JedidJah, Saffie, Yippieajee, nickiee, Twigger82, Mystiklady,demi26 29 : daantje25, Tessa8 30 : Maar29, NourElHouda, natasssie, Jent 134 passagiers voor de roze sportwagen! 1 Zwanger, 6 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! @demi26: Jammer dat je ongi bent geworden. Ik heb je rood gemaakt en er weer bijgezet op 28 juni. Succes in de volgende ronde!
Joehoeee ik ben zwanger! Ik heb net een test gedaan en die geeft vaag een 2e lijntje. Ik kan het niet geloven. Ik ben er helemaal zenuwachtig van hahaha.
Net wat slijm en bloedverlies.. heel weinig maar toch.. denk dat het game over is voor deze ronde lau.. jij in elk geval proficiat met je zwangerschap!
Ik kan het niet bevatten. Het voelt zo onwerkelijk want ik heb nergens last van. Ja soms wat zeurderig gevoel onderin de buik. Gister met naar de wc gaan rood bloed afgeveegd dus ik dacht dat ik ongi zou worden. MAar daar bleef het bij en ben nog niet ongi, dus toch maar een test gedaan en ja hoor....
Gefeliciteerd Heb je een foto van de test, kunnen we mee spieken! Dus toch he! Kon ook bijna niet anders...