Ik ben bang dat als ik em op de foto zet dat het lijntje niet te zien is... Ik er morgen nog wel 1, als die duidelijker is dan zet ik de foto erop oke? haha....
Lautje: gefeliciteerd vast! de rest: succes met klussen of wachten. hier manlief niet lekker, net NU! nouja, we zien wel.
lautjuh85 GEFELICIFLAPSTAART! maarreh als je al 12 dagen overtijd bent dan ben je officieel gezien nog een MEIzwangere, toch! Maar evengoed zijn we heel blij voor je hoor ondanks dat de juni lijst er niet meer roze van wordt.
Klopt ik ben officieel een meizwangere haha. Maar ik dacht het is 1 juni, laat ik het hier ook even melden. Ik zal bij NOD mei even mijzelf op roze zetten hihi.
Ja heel onwerkelijk, vooral omdat ik nergens last van heb. Af en toe wat misselijk maar dat kan ik niet echt misselijk noemen. En wat rommelingen in mijn buik. Nu is het een spannende tijd.
Hee Lautjuh, SUPERGEFELICITEERD! eerst denk je dat je aan het ontpillen bent, ben je ineens hartstikke zwanger! En zelfs in de middag een tweede lijntje, dat moet toch wel goed zitten. Wat goed (en snel) zeg, geniet ervan.
Haha inderdaad erg snel. En het had net zo goed ontpillen kunnen zijn. Ik had ook nooit verwacht dat het zo snel zou gaan omdat mijn moeder er 7 jaar over gedaan heeft om mij te krijgen. Ik vind het wel spannend hoor. Ik wordt gewoon mama
@MilkHd: Nee heb een jaar geleden voor het eerst een blaasontsteking gehad. En daarna niet meer. Maar denk het ook hoor dat tie er weer aan zit te komen. Heb geen pijn bij het plassen maar wel het gevoel dat ik moet plassen vooral wanneer ik ga liggen. Alsof iemand er op me blaas ligt. Blehhh. echt geen zin in.