@Guusje: Wat spannend zeg! Succes bij de echo en hopelijk kom je met goed nieuws! Meiden die ongi zijn geworden: Succes in de volgende ronde!
alle zwangeren gefeliciteerd! pffff helemaal geen gevoel dat het wat wordt deze maand.. Dat wachten pfff, gelukkig dat het mooi weer is, straks lekker met de kleine naar kinderboederij. GR Knorretjuh
Ik had gisteravond ook ineens dat gevoel, dat ik dacht dat het niet was gelukt. Geen idee waarom, zit nu net na mijn ei-week (althans dat denk ik), dus kan nog helemaal niks weten. Maar wil graag dingen voelen, en voel dus helemaal niks anders dan normaal.
nou, lekker dan: net nu het moet heeft vriendlief geen zin in klussen... te moe, niet lekker; de bekende smoezen. grrrrr! kan daar zo boos om worden. hij wéét dat ik na die mk niets liever wil dan snel zwanger worden, en dan werkt hij niet mee. terwijl ij wél hele blij was toen het 'raak' was. mannen: ik snap ze niet hoor...
@Lien78: lastig is dat. Mannen voelen dat toch minder dan vrouwen denk ik, en als het verplicht wordt en ze voelen zich al niet lekker, dan wordt de tegenzin misschien alleen maar groter. Druk erop leggen helpt dan helaas niet
Heb ik dus ook Marriedgirl. Aaah Lien78 wat rot voor je. Misschien is hij het nog beetje aan het verwerken van je mk.. kan toch. Tja mannen welk vrouw snapt ze wel?
@Lien78, kun je hem niet verleiden dan? Lekker voor hem koken, kaarsjes aan, jij een leuk pakje aan etc.. dan kan ie je heus niet weerstaan!
daar heeft mijn man nou nooit last van. Laatst lag ik pas om half 2 in bed en toe werd hij wakker. Het werd een errug leuke nacht.
@Marriedgirl; Wauw! Wat een uitgebreid assortiment van soorten thee! Doe mij maar een lemontwist! Alhoewel...waar zou die Lentekriebels naar smaken? @Lien; mmm, dat is niet zo fijn... Dan wil je het zo graag, maar werkt de andere partij niet goed mee... Ik zou er inderdaad ook een verleidingspoging tegenaan gooien! Ben blij dat mijn lief daar eigenlijk nooit problemen mee heeft... @Korzaantje; Spannend! Ben je normaal gesproken altijd heel regelmatig? Wanneer ga je testen? @Knorretjuh; Ja, dat wachten is altijd 3x niks... Maar die vrijdag de 13e gaan wij eens even heel mooi roze maken! Doen we gewoon! 8)
Hey meiden! Morgen is mijn nod eigenlijk dus het is hier spannend! Maar aan de andere kant geloof ik er niet in,want ja na zovaak teleurgesteld te worden... Al heb ik helemaal GEEN symptoompjes,stiekum hoop ik [-o< toch (Uhm nu ik erover na denk,ik heb niet eens last van mijn (.)(.) vaag...wat ik wel heb voor ik ongi word...) @alle meiden met ongi {|= een leuk muziekje voor jullie....
Helemaal geen testmarathons deze maand? Ik wil graag testen maar ga proberen deze maand netjes te wachten tot donderdag. Hoewel heb toch nog 2 digitale CB liggen. Weet iemand of die gevoelig zijn? Had gisteravond bij afvegen een heel klein roze sliertje, wat zou dat dan zijn, heb wel ongi pijn maar dat zou na de vorige maand wel extreem vroeg zijn.
Ik doe niet mee aan een marathon [-( Maar heb voor mezelf al wel een test-datum in gedachten mocht ik dan nog niet ongi zijn... Kwam afgelopen weekend langs de etos en heb mezelf netjes bedwongen om CB digitale testen te halen om vast in huis te hebben. Heb er nog 1 liggen van predictor (heb al sinds jaren altijd 1 of 2 testen op voorraad, er kon tenslotte altijd iets misgaan met het condoom en heb een vage cyclus).. dus mocht het zover zijn, gaat die eerst maar eens op!