Zonet weer getest en het blijft een vaag lijntje, maar hij staat er wel degelijk. Vanmorgen gewerkt en ik werk in de ouderenzorg. Ik werd me toch beroerd van die urine luchten pfff. Af en toe wat buikpijn. Ik doe morgenochtend voor alle zekerheid nog maar een test maar het is haast wel zeker hoor...hihi Ik heb gister een eigenmerk test opgehaald uit het ziekenhuis. Zonet een eigenmerk test van de DA gedaan. Nog steeds een vaag lijntje. Morgenochtend maar even met de eerste urine nog een keer testen. Maar ik geloof haast wel dat ik zwanger ben hoor.
Lautjuh, ik had dat ook met de vorige zwangerschap. Het lijntje werdt niet donkerder. Ik heb toen een digitale test gebruikt, daar stond toch echt 'zwanger' op, toen geloofde ik het ook pas..
@ poehkuh: Ik vind die digitale zo duur. Meteen 20 euro kwijt haha. Misschien dat ik die ook nog wel ophaal vandaag hihi.
test nega maar pas 3 dagen voor nod en misschien nog wel langer weet niet wat mijn cyclus doet. Duurde lang want kreeg bezoek...sorry
Alweer een goedemiddag dames ale: Er is alweer een zwanger bij zie ik. Lautjuh gefeliciteert he! Zo ik kruip weer mijn bedje in met wat leesmateriaal voor school want dat moet ook gebeuren. Hoop niet dat dit nadelig is voor een eventuele innesteling .
Lautjuh al een voorzichtige gefeliciteerd maar ga er vanuit dat het zo is vraagje, welk merk ovu testen gebruiken julie
sowwwwwwwwww we zijn dr ook weer bij net lekker (nouja lekker) gewerkt en we zijn weer begonnen met aftellen duurt nog lanf 2 weken bah bah Lautjeeee alvast een voorzichtige felicitatie meid en geniet er lekker van verder nog wat gemist of vergeten ?
Ach, jammer meis! Maar zoals je zelf al zegt, het is nog 3 dagen tot je NOD, dus er kan nog zoveel gebeuren! Nog even weer geduld hebben dus...
@Leeuwtje83 Ik ga niet testen hihi Ik wacht het lekker af tot het bv maandag is volgende week dan ga ik pas mijn gyn vragen om een bloedtest Want ben al vaker overtijd geweest,dus ik ga het gewoon afwachten ben al vaker aan het testen geweest en was nega en daarna gelijk ongi...
@puzzcat: knap van je dat je zo lang kunt wachten! Ik heb echt geen geduld voor dit soort dingen Het gekke bij mij is wel dat mijn 'symptomen' er ineens mee gestopt zijn... Ga morgenochtend maar eens een testje wagen. @lautjuh: gefeliciteerd! Strooien met die HCG! @lautje: geen bloed, veel moed! Over een paar dagen nog eens proberen. @Jenna: leuke avatar heb je
Goedemiddag dames, ben een hele tijd niet op het forum geweest, maar wel meegelezen. Zwangeren, van harte! Ik heb vandaag negatief getest, balen natuurlijk! Maarja, wacht me ongi af en dan gaan we door naar de volgende ronde. Succes allemaal! liefs bahar
@Lautjuh, alvast een heel voorzichtige felicitatie ! Hoop dat je streepjes morgenvroeg vet positief zullen zijn dan! Las dat je in de ouderenzorg werkte, ook ik werk in de zorg (als verpleegkundige in de thuiszorg), is wel grappig... @Lautje, balen van die negatieve test! Maar geen bloed geeft moed, dus misschien is t gewoon nog veel te vroeg geweest...
Hoi Dames, Ik begrijp tot nu toe 2 zwangeren en 1 nog in twijfel? Gefeliciteerd in elk geval op naar definitief roze! Groeten Miryam