NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Lautjuh: die drie lijntjes op die andere testen komen niet uit het niets op je schermpje! Ik zou me niet teveel vastklampen aan de CB digi.

Ikzelf heb zojuist een testje gedaan (supergevoelige: gekocht bij de Etos. Deze kan testen 10 dagen na eisprong), helaas negatief. Toch een domper. Had wel een beetje het idee zwanger te kunnen zijn. Had al een testje gedaan van kruidvat (2 voor 5 euro) en daar verscheen (wel buiten de tijd) een héééééééééééééél vaag streepje op. :(

Bah, zo ongeduldig en ik wil zóóóóóóó graag (maar ja, wie niet hier)

2. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    dames, ik heb zw. testen van babyboom en vraag me af hoeveel dagen je voor NOD kunt testen. M.a.w. zijn ze gevoelig?

3. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    die van babyboom zijn best gevoelig saloua
    maar ik zou toch nog even een dag of 3 wachten als ik jou was ;)

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    heeft iemand een tip om de wachttijd door te komen... ik ben zoooo ongeduldig!

ik zag al roze namen! gefeliciteerd!

5. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    hey meiden,

ik mag woensdag naar de dokter toe :S
    heb straks toch nog een testje gedaan omdat ik wilde weten wat hij nu zou doen omdat ik al een paar keer een licht posi test had
    nu deed ik dus de test en weer licht posi
    heb meteen maar een afspraak gemaakt bij de dokter om te kijken of ik nou een vmk heb gehad of toch alsnog zwanger ben
    dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk omdat ik helemaal leegloop maar ik wil het toch even weten voor de zekerheid

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Bedankt voor de lieve reacties! Ik zal morgen met ochtendurine nog even een testje wagen. Maar dan wordt het wel weer die van cb.

7. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Ja uiteraard :) ik wil namelijk zaterdag gaan testen

8. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Vandaag zakte me ineens een grote slijmprop mijn broekje in .. :oops: Zou de eisprong dan vervroegd zijn ?

9. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0

Heej Saloua, ik heb vier dagen voor NOD getest met die van de bb-shop enneuh, twas bij mij positief dus kennlijk zijn die testen best gevoelig.
    SUCCES

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik hoop dat je daar genoeg hcg voor hebt dan. En anders een dagje overslaan.

11. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Balen meid, maar ik denk ook echt, dat je gewoon nog te weinig Hcg in je urine hebt, anders kunnen die 3 anderen echt niet zomaar een licht positief streepje geven!
    Morgenvroeg gewoon nog een keertje testen, en niet te veel drinken vanavond, dan is je urine morgen goed geconcentreerd!

12. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Goed om te horen Suske13. Maar ik wil toch volhouden tot 1 dag voor NOD. Maar als ik heel eerlijk ben heb ik het gevoel dat het weer niet gelukt is.. Ben erg negatief I know..

13. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Dag dames,

Ben weer thuis van een dagje werken. Met dit prachtige weer is het toch best wel prettig als je verpleegkundige in de Thuiszorg bent. Lekker op de fiets langs de clienten. Beetje bruin worden tussendoor.... :D
    Nu ff tijd voor een kopje thee!
    Ik ben zenuwachtig voor morgen. Dan is het mijn NOD. :( Meestal heb ik wel al iets eerder last van licht, bruinig verlies, maar nu nog helemaal niks...
    Maar ja, alle voorgaande rondes werd ik het altijd stipt op NOD, dus het zegt helemaal niks.

Ben verder vandaag alleen thuis. Hubbie is met zijn zussen and friends gezellie naar A'dam voor het optreden van Celine Dion en is dus pas laat weer thuis. Kan ik vanaaf lekker iets te eten klaar gaan maken wat hij niet lust. Nu nog bedenken wat. :(:

Grtjs,
    Aleida

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Spannend Aleida, morgen je NOD! Succes!

Verder niemand iets te melden hier?

Ik neem nog maar een kopje lemontwist thee :D

15. esther89

esther89 Lid

29 mei 2008
    26
    0
    0
    hey, weet iemand hoelang het duurt voor die testen van madcare binnekomen?

xxx esther

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Meestal na 1 a 2 dagen al :D

17. esther89

esther89 Lid

29 mei 2008
    26
    0
    0
    yes! thnx

18. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Heb net een test gedaan. Slaat natuurlijk helemaal nergens op 7 dagen voor je NOD. Hij was natuurlijk hardstikke negatief. Maar nu krijg ik wel sterk het gevoel dat ik niet zwanger ben. tot het volgende testje wacht ik toch maar tot zondag

19. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hallo allemaal. poeh, warm en benauwd vandaag. niet echt ideaal klusweer. :oops:
    hoop dat vriendlief een beetje zin kan maken vanaaf. anders wordt het 3x niks deze maand. we hebben vorige week ergens voor het laatst geklust. :(
    echt: je moet die kerels ook álles uitleggen; wist hij niet eens dat je maar 1a2 dagen vruchtbaar bent per cyclus!

nouja, ik denk dat ik 'm vanaaf maar in een leuk setje opwacht en mee naar boven sleur ofzo. ;)
    en dan hoop dat mijn ei laat is deze maand. ik voel nooit wat, zie alleen soms van dat rekbare slijm (sorry voor ranzige details), maar dat heb ik nu nog niet gezien.
    wie weet is de heel boel wel van slag door die mk... kan ook nog natuurlijk.

dus: ik zie het allemaal wel. wil er ook niet te spastisch over doen, maar wil -net als iedereen hier- zooooo graag! *droomt verder van roze wolken en baby'tjes*

20. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Heb me net ovulatietesten gehaald maar moet nog even geduld hebben om ze te gebruiken, dag 19 van de lijst uitgaande

@ Lautjuh morgenvroeg nog eens testen nu mischien toch al te vaak geplast en bij d digi niet uitgaan van de strepen dat wil vaak niks zeggen

Deel Deze Pagina