Hey meiden, Ik voeg me hier graag bij! Zit net op het randje, moet 30ste ongi worden! En voor de meiden die begin juni hun NOD hebben, succes met afwachten en testen!
@ kleintjevoorons, het is ook nog veelste vroeg voor je om te testen. Wacht geduldig even af misschien word je wel niet ongi Kun je alsnog testen.
@Mupkuh: Dat wist ik zelf ook al Maar je wordt zo ongeduldig van al dat wachten. En hier is iedereen aan het testen :S Ik ga toch maar proberen me in te houden tot mijn NOD
Om eerlijk te zijn heb ik een muur gebouwt rond mijn gevoel,ik ga me er niet meer druk over maken Als het mijn tijd is.... Ik kaats de vraag nu terug: Kan jij het allemaal nog aan?Hoe ga jij ermee om meid? Eigenlijk is dit weer een pb vraag...
Nee, ik ben echt gestoord aan het worden. ik heb gewoon al twee testen gedaan, veel te vroeg natuurlijk. maar eh, wel bijna alle mogelijke symp. dus wie weet liefs mara
Ooh Mara, nu ophouden met testen, je speelt die test-verkoop-branche alleen maar in de kaart zo! Ik hoop wel echt voor je dat het raak is! En ook voor mezelf . liefs noppie
Dat zou ik ook wel fijn vinden. Ik mag hier ook niet meer testen. Maar omdat ik zo desperate ben heb ik dit topic maar geopend. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=95247
Haha mn man zei van het weekend ook al: kun je die dingen niet gewoon afwassen en opnieuw gebruiken? We hadden de digitale cb testen gekocht en hij vond ze toch wel aardig aan de prijs voor iets 'wat je onderpiest en daarna weggooid'
Ik kan vandaag al testen maar geloof dat ik toch nog maar even wacht. De eerste keer had ik nl een cyclus van 28 dagen en de laatste keer was het 26 dagen. Het kan dus nog wel komen....tot nu toe echter nog helemaal niets. Ik wacht dus nog even rustig af (haha en loop met een grote boog om die zwangerschapstest heen die op mij ligt te wachten )
Die test ligt boven, dus blijf ik expres beneden Zometeen even eten koken, daarna sporten dus genoeg afleiding om het in iedergeval nog even uit te stellen...haha de garantie gaat tot de voordeur want ik moet natuurlijk vanavond toch eens een keer naar boven
hoi! zo even een lekker weekendje weg geweest, maar wil iemand mij even verplaatsen naar 29 juni? ( hoeft niet op rood, want ik kan deze maand mooi even hier blijven nog!)
WAAAAHHHH Mupkuh: gefeliciteerd! Hoeveelste dag in je cyclus is dit? Sorry, ik snap je banner niet helemaal zo goed.....