Ik mag in het rood..... Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! Ik ga me even melden bij juli.. Liefs en iedereen nog veel succes hier! Moontje
Sins gisteren voel ik me een beetje misselijk steeds nu maar hopen dat het geen vakantiekwalen zijn...we zijn namelijk net terug uit Turkije Feli aan de roze dames en veel sterkte voor de rode dames!
Mupkuh van mij ook vast een feli hoor! Ik ga duimen dat het een heleeeeee dikke vette streep gaat worden! Bah wat is het benauwd buiten, ik denk dat het zo gaat onweren.
@ moontje: balen @ mupkuh: voorzichtig gefeliciteerd! Hier vanavond positieve ovulatietest (had ik nog niet eerder gezien, twijfelde al of lichaam het wel deed), dus ! Ga banner maar even aanpassen. Groetjes!
Moontje! Jammer, zeg! Had ik je net weer gevonden, ga je het topic alweer verlaten... Heel veel succes in de volgende ronde en ik hoop dat het raak zal zijn! (en dat ik je niet ga volgen naar juli!) Liefs Jenna
@Jenna: dat is inderdaad de beste instelling: het komt uiteindelijk zeker goed! Zie alleen dat bij jou de pendels niet veel goeds voorspellen voorlopig... Ik hoop voor je dat die niet uitkomt! @Twigger: kan die bloeding dan niet een gesprongen adertje zijn of zo? Ik wil je niets aanpraten, maar misschien komt het deze maand toch nog goed? Groetjes, Angela
Tjonge wat duurt dat wachten lang. Afgelopen donderdag/vrijdag licht roze afscheiding en dat hield ineens weer op, ook 's avonds last van hoofdpijn sinds vorige week. Zou innesteling geweest kunnen zijn. Normaal heb hier geen last van. : : Kan gewoon niet wachten tot komende zaterdag. Geduld is een schone zaak, ben benieuwd of ik zolang kan wachten! gr. Angelea
Nee, wat een nachtmerrie-pendel he? Ik zit nog te wachten op een uitslag van een andere pendel, dus ik hoop dat die iets positiefs te vertellen heeft! Die van jou voorspellen veel meer goeds, gelukkig! Nu hopen dat ze snel uitkomen! Liefs
Nee voor een gesprongen adertje bloed in net weer teveel ik weet niet wat t is maar wordt schhhhhh ziek van mn lichaam maar ik moet woensdag toch naar de dokter dus zal ik meteen eens vragen waarom t zon gezeik is hjihihi heb vandaag ook barstende koppijn en weer die rare steken in mn buik en misselijk misschien komt er wel een virusje deze kant op ofzo...
Passagierslijst NOD Juni 1 : Sjors75, danielle78, Majo, suusje34, Tessa8, nickiee, Leeuw89, nata, annie03, korzaantje 2 : Mystiklady, Marieke11, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Mammie Patricia, Robin77, Minimuis, limmeke, Sterr 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV, Aleida, Moontje, Kitt, sterr, Wondertje27 4 : jes1 , Fairy Tale, Guusje44, Florida13 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26, Milla , esther 89 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, happy05, Iloiza, smiley82, puzzcat24 7 : Djee, loopy, Leeuwtje83 8 : Mupkuh, Alice, claire24, Nellie1, Mara24, tijgertje23, Priscilla R, msroxy 9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979, kleintjevoorons, K3lly 10 : Saloua, MilkHd, nikky ans, Roosje75, Dreamer 11 : Mimu, Sucre, poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley, Chrissie81, Claudia2510 13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns, Evitaaa1983, lidia, Tischa, Jenna85 14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie, Fio 15 : Mouse, sousou, Uk80, Nikita23, hanna1975 16 : Lintje, Lien78. tascha, Karina82, Silvana81, Angela21 17 : Manon77, noppie, Femmmy, Lieni44, Dizzy 18 : Dib, Klingel, MiaMel, bramtim, 19 : Sbabe, Mariedgirl, kiddo81 20 : Fampje, lynn1986, Miinicole 21 : Verhip, Kippie75, Jusi, mimi83, Loeka, Shannah, nynke1980, Yustin 22 : Ska26, Maine, zon1980 23 : Princess81 24 : Angelea, Aura 25 : Marloes80, Freewilly8, Pearl29, Truus27, Miracles 26 : Sanne, vibeke, colly1, Bloesem ,Danjo 27 : Es1979, tammy77 28 : Saffie, Yippieajee, nickiee, Twigger82, Mystiklady, Sterr, Lichtje 29 : daantje25, Tessa8, limmeke, ikkuh22 30 : Maar29, NourElHouda, natasssie, Jent, suusje34, Daphne1980 161 passagiers voor de roze sportwagen! 2 Zwanger, 11 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! [/b] Moontje: Ik heb je rood gemaakt! Ik wens je heel veel succes in de volgende ronde!
Hee Jenna, Ja ik hoop dat mijn tweede uitkomt (de eerste kan al niet meer), maar liefst heb ik natuurlijk dat het deze maand raak is.... We hebben er in ieder geval ons best voor gedaan. Manlief begint nu te balen, bij de eerste was het binnen 3 maanden raak, nu zijn we al weer aan ronde 9 bezig..... Wachten duurt echt lang... Hoe lang zijn jullie nu bezig voor de tweede? Groetjes, Angela