Heyyy meiden vanaf morgen begin ik ook weer met ovu :d dus ben benieuwd of ik mn positest nu eerder heb of weer op dag 18 pas
Juni-ladies, Ik kom me (helaas) bij jullie voegen. Ben weer eens de tegengekomen vandaag. Mijn volgende NOD op basis van gemiddelde cycluslengte zal zijn op 17 juni. Wil iemand mij op de lijst zetten? Thanx! liefs noppie
Nod Juni 1 : Sjors75,danielle78 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Paricia,Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV 4 : Danjo, jes1, Leeuwtje83 , Fairy Tale 5 : babyangel29, k Bonny 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, puzzcat24 7 : Moontje, kleintjevoorons 8 : Roosje75, Mupkuh, Evitaaa1983, Msroxy, Dreamer, Alice, claire24 9 : Girl75, Beginneling,mirella25 10 : Saloua, k3lly, MilkHd 11 : Leeuw89, Mimu, Sucre 12 : Pippa, bamjolan 13 : Djezelf, Knorretjuh 14 : Stoetel 15 : Mouse, sousou 16 : Lintje, Lien78. tascha, Tischa 17 : Manon77,fio, noppie 18 : 19 : Sbabe, Mariedgirl 20 : 21 : Verhip 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 65 passagiers voor de roze sportwagen! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! [/quote] Meiden hij is weer up to date, wie nog meer ?
Hi Twigger, Dank dat je me er zo snel hebt opgezet. Ga nu echt een enorm glas wijn drinken want ik baal echt als een stekker eventjes.... Alle moeite weer voor niks....
Ga zeker weer mijn best doen, maar weinig kans nieuwe ronde: mijn lief gaat eerste week juni voor werk 1 week naar buitenland... Guess what: net rond vermoedelijke eisprong... Nou ja, ooit zal het wel eens gaan lukken... Jij ook veel succes!
ja dat gez**k heb ik hier ook mn ventje is int.vwchauffeur dus ik moet ook maar net geluk hebben dat hij volgend weekend thuis is hoor In april had ik op vrijdag een posi test ik helemaal blij en vrolijk want hij komt t weekend meestal thuis, maar toen moest hij ook werken dus had ik ook pech, wel 3 dagen ervoor nog geklust maar mocht niet baten. Nu heb ik deze maand misschien wel geluk want volgend weekend hebben we feest en is hij ALS HET GOED IS thuis, maar ik sta er niet van te kijken als hij weer werken moet
Ja, lastig hoor. Nu is het bij jou nog structureler dan bij mij vrees ik. Mijn vriend is zeg maar een soort van projectleider ICT en heeft 1 internationaal project. Is per jaar zo'n 4x weg, gelukkig niet elk weekend.... We zouden zelf moeten kunnen insemineren hahahahaha!
Ja die van mij is of 1x per week naar spanje of 3x per week naar denemarken, dus ik moet echt geluk hebben dat en de vracht meezit, en t verkeer, en de wagen enz enz enz het is gewoon nooit te voorspellen wanneer hij thuis zal zijn, hij probeert de weekenden thuis te zijn maar dat valt vies tegen
hmmm dat is wel vervelend. Ik heb ook wel ooit gehoord dat iemand die piloot was (hebben ook onregelmatige diensten) speciaal vrij kreeg om te "klussen" Omdat het nooit goed uit kwam.
Hihihihi, nou dan kunnen we allemaal de rest van het jaar wel vrij nemen, zo moeilijk is het om zwanger te worden 8) 8) 8) .
Hey meiden dit zouden jullie eens moeten lezen staat een hoop info in en leuke weetjes wisten jullie dat de ovulatie seizoens gebonden is ? ik niet hihi http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... rt_id=1930
helaas ik ga weer een ronde verder en zou heel graag in stappen op 9 juni! Ben een beetje mijn cyclus kwijt dus kan ook eerder zijn...
Kom op meiden, weer vol goede moed tegenaan, ik ga jullie blij maken Februarikindje is toch veeeeel leuker dan een januarikindje!
helemaal mee eens ik heb dr 1 En als ik nu zwanger word deze maand ben ik op de verjaardag van mn zoontje uitgerekend Niet erg handig maarja we zullen zien
even bijlezen gelukkig is het hier nog bij te houden vergeleken met de "mei nod". Zodra de klusdagen weer voorij zijn zal het hier wel weer drukker worden denk ik. Mijn klusdagen komen er volgende week aan..
Haha dat vond mn moeder blijkbaar ook Ze was van mij in januari uitgerekend, maar ik ben pas in februari geboren Dus mocht het lukken, dan krijg ik misschien wel een heeeeel speciaal verjaardagskadootje
mee eens! in januari ben ik altijd blut van alle feestdagen, dus kan dan mooi weer maandje sparen *als alles goed loopt deze maand *
Er wordt hier alweer gezellig gekletst! Hier zijn de klusdagen weer aangebroken...We gaan er weer tegenaan deze ronde... En laten we op HEEL VEEL ROZE HOPEN!!!. Succes iedereen! Liefs Kita