NOD juni 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Dat was nog eens wat :) haha maarja dat zal wel niet gaan ...

2. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Ik heb vanmiddag vrij dus ik ga zo meteen toch maar even richting Etos.
    Aangezien ik 6 dagen voor nod zit, zal ik toch nog een paar dagen moeten wachten..

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Dat zou inderdaad echt een uitkomst zijn!

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    hioezo 6 dagen voor nod? aan je onderschrift te zien waren je vorige cycli korter... heb je ei gevoeld of getest?

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Jij hebt tenminste al een kind ;)

Goh, wat zijn wel allemaal toch jaloers op elkaar. Waar blijft de vrouwelijke support? :p

6. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@ Bamjolan, beterschap voor je dochtertje, hoop dat ze weer snel thuis is!

@ Mama Diana, beterschap, hoop dat je weer snel opknapt, want ziek zijn en geen AB kuur mogen hebben is niet nix!

@ Meisje1984, Gefeliciteerd :baby: , geniet ervan!

Hier zijn vandaag gelukkig de :evil: :evil: vertrokken, dus we kunnen weer gaan beginnen met klussen! Jippie :D

7. Miss Mommy

Leeuwtje83, zie dat Caruli voor jou t zelfde gependeld heeft als voor mij, en nu maar hopen dat t uitkomt! (een ronde eerder mag ook natuurlijk ;) )

8. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    @MarriedGirl; ja ik heb via Persona (1e cyclus) en ovutesten mijn ei gevonden op 25/26 mei! Dus ik moet nog even wachten.. ;)

9. kippie75

kippie75 Bekend lid

Apr 8, 2008
    845
    0
    0
    Hee Miranke, het is ook een teleurstelling. Je wilt het gewoon zo graag en dan is het weer niet raak. Inderdaad weer wachten, weer spanning. Maar.. ook weer een nieuwe kans. Dus voor nu even balen en dan weer gaan voor die nieuwe kans!

10. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    Een luikje om naar binnen te kijken lijkt me ook wel wat

11. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

Mar 27, 2008
    543
    0
    0
    ik ga er weer van door... moet zo gaan werken.

Tot morgen weer...

Groetjes

12. kippie75

kippie75 Bekend lid

Apr 8, 2008
    845
    0
    0
    @ Noppie.. Inderdaad leuk zo'n eerste positieve ovutest enne ik ben ook van 75!
    @ allen: gisteravond dus positieve ovutest. Vanmorgen was temp net zo hoog als gisteren (en de dagen daarvoor). Is dat niet raar? Had wel temp daling verwacht..

Groetjes!

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Miracles: voor mij zal het deze maand wel móeten. Hierna lassen we een pauze ivm onze emigratie. Dan zou het nog eerder juli 2009 worden... :(

@loopy: wat een enge gedachte! Ik zou dan de neiging krijgen om eraan te peuteren :p

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Aha, vandaar! Nou sterkte met wachten.. wachten duurt soms zooo lang he!

15. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Ja idd..
    En ik heb van die lekkere onregelmatige cycli, dat maakt 't er niet gemakkelijker op! ;)

Jij zit ook op het wachtbankje zie ik; nog 9 dagen! Sterkte met wachten! ;)

16. Miss Mommy

Das een minder vooruitzicht... Maar dat houd dan in dat jullie dus een pauze inlassen ivm de emigratie? En als je dan nu wel zwanger raakt, geeft dat dan geen problemen?
    Naar welk land emigreren jullie als ik vragen mag? (Ben niet maar een beetje nieuwsgierig hoor ;) )

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Tja, 9 dagen in het gunstigste geval, mijn cycli zijn ook niet erg regelmatig te noemen (al is het niet zo erg als bij jou :oops: ). Heb de laatste maanden altijd lange cycli gehad, maar de laatste keer ineens maar 32 dagen. Mijn banner gaat uit van mn kortste cyclus (die 32 dagen dus). Heb vorige week di vruchtbaar slijm gezien, dat was dag 17, dus hoop dat mijn ei op dag 19/20 is geweest. Heb verder niets gevoeld, dus het kan nog alle kanten op! Mocht ik na 32-33 dagen nog niet ongi zijn, kan nog niet gelijk de vlag uit gezien mij eerdere cycli. We zien het dus wel weer! Voel me ook gewoon normaal, niks anders dan anders.

Heb jij een goed gevoel deze maand?

18. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik hoop een posi test voor je over 2 dagen :) en dat alles goed mag verlopen ik gun het je zo iedereen natuurlijk maar vind het bij jou xtra spannend

dames ik ga me klaarmaken om te gaan werken :)

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Miracles: wij gaan volgend jaar april naar Nieuw-Zeeland verhuizen. We proberen nu om zwanger te worden zodat het kind in Nederland geboren kan worden. Als dat niet lukt, gaan we in NZ weer verder proberen. Ik wil niet zwanger verhuizen.

20. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    pfff, verwarring alom al drie dagen 1 klein klontje bloed eergister rose, gister bruin en nu hel rood.... wat zou dat toch betekenen...ik haat dat wachten. :(
    By the way die jaloezie is zo herkenbaar, niet alleen bij bekenden die zwanger zijn of al kinderen hebben maar ook bij wildvreemden... :oops:

Share This Page