Ik dacht al! Volgens mij had ik jou vanochtend op groen gezet in de lijst. Geduld is een schone zaak, he?
Jammer Es, dikke knuf! Over 2 dagen weer proberen idd. Enne.. pass the M&M's! Iemand zit in groene thee met vanille?
Hallo dames, Leeuwtje, dat klinkt wel spannend naar Nieuw Zeeland verhuizen! (of haal ik nu namen door elkaar?Nee toch?) Hoe kom je daar bij uit als ik vragen mag? Jenna, ik heb het gevoel dat ik het nu bij de tweede juist nog meer wil dan bij de eerste....Maar misschien had ik dat toen ook wel. Toen had ik dit forum nog niet ontdekt. Mijn zoontje is 21 mei 2 jaar geworden. Hij mag morgen voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Ik ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden. Hij gaat wel al 1 dag in de week naar het kdv, maar dit is toch anders. Groetjes, Angela
Mijn dank is groot, Giegel! Oh, heerlijk Maar! Een lekker kopje thee erbij! Dit wordt het grote SmikkelTopic! Enne...ik had gister ook testen besteld, maar ook nog niet binnen. Niet dat ik ze al nodig heb, maar vast voor volgende week. Misschien hebben ze het druk, omdat wij allemaal tegelijk besteld hebben...
Hier is ook sinds vandaag de ongi weg, tis alleen een verrassing wanneer mn eitje weer te voorschijn piept...