Rare lichamen! Ik begon donderdag met alleen bruinverlies, zaterdag iets bloedachtig en daarna klaar! Ik heb misschien 1 dag een tampon in gehad! (sorry voor dit smakelijke verhaal)
Die testen pffff.... kheb ze vrijdag besteld, kreeg ook fijn mailtje dat ze verstuurd waren... inmiddels na positief testje van kruidvat ongesteld geworden.. en nog geen testen in de bus! Heb ze maar gemailt, kreeg antwoord terug waarin ze melden van vertraging bij TNT... in dit tempo mag ik blij zijn dat ze binnen zijn voor mijn volgende testperiode Pfff. warm warm warm...
Raar zeg, Maar29 Misschien toch zwanger idd? Ik snap ook niet hoe het komt dat ik nu weer bruinverlies heb Het was weg.. dus had niks in vandaag en dus erg smerig alles vies! sorry!Sorry!(voor het ontsmakelijke)
Hallo meiden, Iemand verstand van de eisprong? Had gisterenmorgen draderig slijmverlies (kon er wel 5-10 cm van maken), gisteren een positieve ovulatietest en net wederom hetzelfde draderige slijmverlies. Heb ik nu mijn eisprong gehad of komt deze nog? Ik probeer me een beetje in te lezen in jullie verhalen, maar het is zoveel, dus dat is niet meer mogelijk. Nogmaals zwangeren gefeliciteerd en wachtenden succes! Voor de rest... lekker klussen en dan komt het allemaal in orde! Liefs, Manon.
@Manon77: idd als je draden kunt trekken tussen je vingers van het slijmvlies en dit er een beetje uitziet als het eiwit dan geeft dit aan dat je ovuleert of in ieder geval snel gaat ovuleren.
ja hier ook zaterdag ongi normaal altijd 6 dagen nu al bijna niks meer heb nog geen half pak mvb gebruikt normaal 2 pakken in een periode
Hehe Ben eindelijk door de berichtjes heen hihi Voor diegene die denkt dat je geen anti biotica mag hebben als je zwanger wilt worden of zwanger bent: Ze hebben speciale AB voor ons soort vrouwen hihi En wat een warmte zeg vandaag weer... Ik heb steeds ongi trekken in mijn onderbuik,maar geen ongi! Vorige week had ik het zelfde! Nu maar hopen dat het een goed teken is!
@ Manon, nog even flink aan de klus meid. Bij een positieve ovutest eigenlijk het beste de komende 4 dagen. De afscheiding die je hebt is vruchtbaar!
Hallo allemaal, Heeft iemand ervaring met de matcare testen? Ik heb net een test gedaan en ik zie een heeeel vaag 2e lijntje maar ik durf het niet te geloven
Ik heb daar wel ervaring mee! Had de vorige keer die testen met een pippetje. En was echt zwanger toen. Dus...
ik kan het niet geloven dit was namelijk mn eerste ronde en nooit verwacht dat het meteen raak zal zijn,... over een paar dagen nog maar een testje er tegen aangooien! bedank voor je reactie en ik houd iedereen wel even op de hoogte
spannend smiley82 ! Ik wou dat ik nu kon testen lol maar ik wacht netjes tot de dertiende... heb totaal geen gevoel dat ik zwanger ben, maarja dat had ik ook met me eerste... toen was ik op vakantie en heb toen wilde dingen gedaan zoals waterraften enz terwijl ik toen zwanger was. Toen was me cyclus elke keer rond 32 dagen en nu 37 dagen pfff hopelijk duurt me cyclus dit keer niet zolang tenzij ik zwanger ben natuurlijk! Gr Knorretjuh
ik geloof dat ik vandaag maar vast begin te klussen, je kunt niet vroeg genoeg zijn ha ha, en dan de hele maand door! dat is nou eens een voordeel van zwanger willen worden! wat zijn er al weer veel zwangeren hier, en ook in de 1e ronde zie ik, goed hoor! wij zijn nu in ronde 4, dus valt wel mee, maar anders was ik al 5 maand zwanger geweest nu, raar idee! wie gaan er morgen vroeg allemaal testen?!?!
haha ikkuh22 geef je groot gelijk meid veel klusplezier Ik ben eigelijk nu met derde ronde bezig, met me eerste was ik met derde ronde zwanger.. maarja dat zeg niks he. Ben ook wel benieuwd wie morgen allemaal gaat testen, wil heeeel veeeeel rose zien hihi Gr Knorretjuh
Ik heb zelf eigenlijk niet veel klachten. Daarom geloof ik het nog niet of beter gezegd durf ik het niet te geloven. Afgelopen dagen alleen last van borrel gevoel/geluidjes en steken links en rechtsonder in mn buik maar dat heb ik nu al een dag niet gevoeld. Ik wacht af en doe over een paar dagen nog een test