Is gebeurd! Je staat op de lijst op de vorige pagina! Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap tegemoet gaat! Liefs Jenna
Mijn man zei vanavond juist als het deze maand niet raak is dan moeten we het volgende maand maar iedere dag doen Denk alleen dat ik dat zelf niet zo'n goed plan vind
hahahha het moet ook wel leuk blijven bij mij dan mij zie je neit verplicht elke dag het doen en zeker niet als ik geen zin heb hehe!
wow jongens! Al 4 roze! Wat goed... Ik ben vandaag nog niet ongesteld geworden (NOD is vandaag) dus ik hou nog even hoop... Ook geen klachten die zouden kunnen duiden op een ongi, maar ook geen klachten die duiden op een evt zwangerschap... dus ff afwachten nog! Liefs Nikki
Hey meiden ! Ben een tijdje niet geweest, maar ik ben er nu weer Hebben we al symptomen ? Ik heb wel heeeele gevoelige en zere borsten, en een gevoelig gevoel in m,n onderbuik als ik erop druk. Wie nog meer ? Spannend ! Liefs Melanie
Mupkuh, gefeliiiiii Toch wel zwanger he, ondanks de temps een paar dagen geleden! Ik ben alweer heel erg misselijk Gisteravond echt kotsmisselijk, vandaag nergens last van, tot vanavond dus. Als het van een zwangerschap zou komen zou ik toch juist in de ochtend zo misselijk zijn? Of kan je ook avondziek zijn? Pff dit is echt niet prettig ale:
hoi dreamer83, ik ben ook alleen s'avonds misselijk, en zie mijn banner! verder ben ik erg moe, maar dat kan ook zijn van te weinig slapen
Nou dat moest die van mij niet zeggen haha, dat had ik perfect gevonden! dan zou ik veel zekerder zijn, dat het die maand wel gelukt was! wij halen 2 x met de eisprong, door dat hij het zo druk heeft, of geen zin, en ik wil het echt niet verplicht gaan doen ( 1 x geprobeerd, maar dat vind ik dus echt niks en hij al helemaal niet ) dus ik vertel ook lekker niet wanneer mijn ei is, heeft ie toch ook geen verstand van wanneer het ongeveer moet zijn, en dan blijft het leuk!
Dank je voor je antwoord Oke, dus het hoeft niet alleen ochtendziek te zijn. Hmzz. Maar is 7 dagen na je ei niet veel te vroeg voor misselijkheid als het van een zwangerschap zou zijn? Of kan je zo kort na je ei al klachten hebben? En is er iets te doen tegen misselijkheid? Een droge cracker voor je opstaat zal niet helpen bij avondziekte lijkt me En trekt het bij jou savonds weer weg of blijft het tot je weer wakker wordt?
Dat gaat zéker lekker voor begin juni. Hopelijk belooft dit veel goeds voor de rést van juni. @ Meisje1984: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! @ Smiley: Spannend hoor. Ik heb zelf ook last van steekjes links en rechts onderin mijn buik. Hopelijk heeft dit niet met een ongi te maken. @ Klingel: Hopelijk heb je gelijk met je positieve gevoel over deze maand. Ik duim voor je, gun het je echt. Ik zit mezelf weer helemaal gek te maken. Vorige maand durfde ik niet te testen omdat ik dacht dat het niet raak was. Heb gewacht tot 8 dagen na mijn vermoedelijke NOD, en was ook negatief. Deze keer echter kan ik niet wáchten om te testen. Het liefst test ik nu, al was ik van plan om in Rome te testen. Misschien dat ik morgen stiekem tóch wel naar de Kruitvat ga om van die gevoelige tests te halen. (Zijn dat die van 7 euro nogiets? Of die van 5?) Ik wil mijn dure CB liever toch in Rome gebruiken, aangezien ik nog voor mijn NOD zit, en die toch minder gevoelig zijn. Wat zal ik doen.......?
Hey dames, Na een lange dag, ben ik dan eindelijk op het forum. Vandaag mijn NOD, maar..... Krijg ik opeens tegen 18:00 uur heel licht soort van bruinverlies Dat betekent voor mij altijd dat mijn ongi eraan komt. Ik wacht nog wel even af tot het echt doorbreekt en dan mag ik dan wel op rood. Bah, kan wel janken... Dit is nu al de zoveelste keer dat ik stipt op NOD ongi wordt. Ik ga naar mijn bedje. Morgen al om 7:00 uur beginnen. Ik houd jullie op de hoogte. Grtjs, Aleida
Ik heb een vraag aan de meiden die 31 mei ongi zijn geworden... Zijn jullie nog ongi ? Ikzelf werd ook zaterdag ongi (denk ik dat het is/was) maar ben er nu helemaal vanaf heeeeeeeel appart ben altijd 6 dagen ongi en de eerste 3 dagen het meest maar nu niks meer
die misselijkheid blijft tot ik in slaap val. ik probeer wat eerder te eten dan normaal, zodat mn maag wat rustiger is. en of het 7 dagen na je ei al kan weet ik niet, ik had het ongeveer 5 dagen voor mn NOD. hier in ieder geval wat extra HCG'tjes HCG HCG HCG HCG
Dank je Gisteren bleef het tot ik in slaap viel. Vandaag is het iets minder aan het worden nu. Ga nu dus ook maar naar bed en hoop dat het dan helemaal weggaat! Nu maar hopen dat het iets betekend en dat het niet voor niks is geweest die misselijkheid
Hee twigger, ik was tijdens mijn onttrekkingsbloeding altijd een dikke week het haasje. Nu half jaar zonder pil wordt het korter. Laatste keer bij mij was het maar 3 1/2 dag. Snap ook niet waarom maar ben er wel blij mee.
* vangt HCG'tjes * Proficiat met je zwangerschap! Bah, ik heb nog steeds geen positieve ovu test, volgens mij is het gister verkeerd gegaan want er liep een soort horizontale streep door het testgedeelte... vanavond maar weer opnieuw (ik test altijd voor ik naar bed ga).
Willen jullie allemaal blazen voor mij? Morgenochtend moet mijn temp boven de 36.8 zijn! HET MOET. Welterusten O JA, meisje volgens mij heb je nog geen flapstaart van mij gehad, hierbij: GEFELICIFLAPSTAART