*klingel schuift sleepy head tea, earl grey koekjes en luie lounge kaarsjes om de hoek van de wachtbank!*
Heej Twigger, je houdt ons wel bezig hè. Ik ga je volgen hoor, ben heel benieuwd of je lichaam je voor de gek houdt of dat je toch niet zwanger bent. Voor nu alvast weltrusten allemaal!
giegel! morgen verplicht halen! en dan in de zon gaan zitten en naar binnen smikkelen en enorm ontvankelijk voor innesteling gaan zitten wezen!
Oh, dat is nog maar pas geleden! Nog van harte met de kleine jongen dan! Spannend voor het eerst naar de psz! Zelf vond ik het kdv altijd veel prettiger dan de psz, maar dat is natuurlijk ook persoonlijk. En hoe voelt mama zich eronder...?
Ik heb daar ook last van Zopas was het ook weer heel erg Wist niet hoe ik zitten of liggen moest....pfffffff
Ik zal ook héél hard blazen, Pookie! Je kan het , hou die temp hoog! Positive thinking! En HOI en DOEI Puzzcat! Klingel zorgt hier altijd wel voor de sfeer he? Die wachtbank wordt anders ook wel heel erg saai... Ik zeg bedankt tegen de koekjes, maar een kopje thee gaat er wel in! IEMAND VERGETEN?
Ben misselijk en heb het gevoel dat ik de misselijkheid moet wegeten......... Of ze gaan smaken weet ik niet, maar ga ze zeker halen! Als ik het niet vergeet morgen
Hoi Jenna, Hij gaat al vanaf de 14 weken 1 dag in de week naar het kdv en daar ben ik heel tevreden over. Hij vindt het daar zelf ook helemaal geweldig! Kan niet wachten tot hij weer naar de juffrouw mag. Op zich heb ik er (nog) gen moeite mee dat hij morgen naar de psz mag. Ik dank dat dat morgen wel anders is als hij begint te brullen als ik ga (dat is iets nieuws van de laatste paar weken). Gelukkig heeft mijn man nachtdienst en is die dus morgenochtend thuis als ik hem heb weggebracht. Jou zoontje zit al op school of niet? Ook al echt een grote knul! Groetjes, Angela
Ah Klingel, wat maak je het altijd gezellig hier. Ik heb toastjes met roomkaas in de aanbieding en een klein glaasje rose, want een grote mag zeker niet meer . Sleep well!
Trouwens: ik heb echt geen enkel symptoom, helemaal niksnadanoppes. Hmm, toch zo'n indruk dat het voorlopig nog niet raak zal zijn.....
Goeiemorgen, Gooo 4 juni testersssss Roze Roze willen we zien Hier nog niks maar hou even me 34 cyclus aan dus nog 4 daagjes tot ik het weet. zaag de week maar doorr!
Goedemorgen maar weer! @alle zwangeren: gefeliciteerd! Goed gedaan, wat is jullie geheim? @twigger82: hmmm, als ik jou was zou ik een bloedtest laten doen. Spannund! Had gisteravond ineens last van mijn rechterborst En heb ook het gevoel dat mijn urine sterker ruikt Weet het niet zeker, maar het viel me gisteravond ineens op. En nee, ik heb geen asperges gegeten
Yep, gisterochtend een test gedaan maar die gaf negatief aan. Ik ga er dus ook maar vanuit dat ik gewoon ongi moet worden....hoewel je stiekem in je achterhoofd natuurlijk wel denkt: zou het dan toch...? Maar goed, geduld is een schone zaak! Kan het trouwens ook zijn dat je na een paar dagen alsnog over tijd test?