Zo'n calculator geeft een gemiddelde aan, dit wil niet zeggen dat het voor iedereen ook klopt. Maar als jij de komende vier dagen iedere dag klust, zul je je ei vast niet missen.. Veel plezier!
Nog geen tekenen van ongesteldheid hier. Normaal altijd een bruinige afscheiding een week lang voor ik ongi word! Nu nog niets.. spannend, spannend. Misschien morgen eens een testje wagen..
Knorretjuh, klopt bovenstaande wel? Maand 7 is Juli en niet Juni! Dat weet je wel toch? Die vruchtbare periode die daar staat is pas over een maand! Of ben ik nou rare dingen aan het zeggen/zien?
@ Saloua: Gefeliciteerd meid! Geniet ervan! (Ik zit er steeds meer aan te denken om ook vast te gaan testen voor NOD, maar vriendlief wil graag dat ik nog even wacht tot in Rome). @ Minimuis: Ook voor jou vast een voorzichtige felicitatie. @ Kitt en Bahar: Ontzettend balen, meiden. Hopelijk zijn de duiveltjes snel weg, en dan weer met volle moed de volgende ronde in. Ik duim voor jullie dat het snel raak is. @ Twigger: Spannend meis. Ik duim voor je dat je toch zwanger bent, ondanks die bloeding. Wel heel vaag hoor, dat je zomaar ineens korter en anders bloedt. @ Pookie: En? En? Hoe is het gegaan met je temperatuur vanmorgen? Heeft het blazen geholpen? Ik hoop het. Mijn temperatuur was ineens weer verhoogd. De afgelopen dagen had ik: 37.03, 37.06, 37.00, 37.02 en vandaag 37.12, de hoogste tot nu toe. Het wordt nu wel heel spannend.........
Goedesmorgens dames, Heb eigenlijk niet veel te melden. Mijn vriend zit op Cyprus voor zijn werk. Heb ik snachts lekker doorgeslapen want geen gesnurk naast me ! Verder echt NUL zss... Saloua: gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Enne, laat je niet van de kaart brengen door die lauwe reactie van je vent hoor. Das vast een soort van zelfbeschermingsmechanisme dat hij laat zien!
Volgens mij heb je gelijk, Jenna. Volgens die berekening is de eerstkomende NOD van Knorretjuh (van deze cyclus dus) op 13 juni. Ik denk dat hij dan bedoelt, dat als je dan wél ongesteld wordt, je volgende vruchtbare periode en ovulatie zal zijn tussen die 3 en 7 juli. Hm... dat lijkt me dan een beetje laat. Waar heb je die berekening gedaan, Knorretjuh?
@ Minimuis, alvast een heel voorzichtige felicitatie! @ Twigger, ik had de vorige cyclus ook ineens een hele rare ongi... 1 dag beetje rood bloed, 2e dag beetje bruin bloedverlies en toen 1 dag nix en daarna weer 1 dag een beetje bruin... Deze laatste ongi, die nu net voorbij is, was ook nog niet helemaal normaal, 2 dagen rood bloedverlies (waarvan ik de eerste dag bloedde als een rund) en daarna 1 dag bruin en dat was t! Terwijl ik normaal ook dik 6 dagen ongi ben en best hevig bloed altijd...
Ik ben niet zwanger: Volgende ovulatiedatum: 06/07/2008 Vruchtbare periode: Van 03/07/2008 tot 07/07/2008 Eerstkomende NOD (Niet Ongesteld Dag): 13/06/2008 Ik ben zwanger: Lengte zwangerschap: 2 weken, 4 dagen, 23 uren Nog te gaan: 37 weken, 2 dagen Vordering: 6.77% Bevallingsdatum: 20/02/2009Geslacht: meisje (volgens de Chinese maankalender) Sterrenbeeld: Vissen ? staat nog steeds he, raaaaar maarja ieder geval wel goed gedaan dus. Ps heb ff net me foto album aangemaakt wat vinden jullie ervan?
Hahaha! Laat je jezelf heel? Kan gebeuren meis! Maar ik zie je nieuwe berekeningen en dat ziet er beter uit! Als ik nu zwanger ben, is dat bij mij exact hetzelfde, 20-02-09 uitgerekend...zucht... [-o<