1e dag laatste menstruatie: 22 mei 2008 Gemiddelde duur cyclus: 35 dagen Vruchtbaarste dag: 11 juni 2008 Datum van eisprong (ovulatie): 12 juni 2008 Innesteldag: 17 juni 2008 Bloedtest mogelijk vanaf: 22 juni 2008 Thuistest mogelijk vanaf: 24 juni 2008 Niet ongidag (Red Devil Day): 26 juni 2008 Periode waarin de meeste geboorte afwijkingen onstaan: 3 juli 2008 t/m 7 augustus 2008 Begin aanleg belangrijkste organen: 3 juli 2008 Belangrijkste organen gevormd op: 7 augustus 2008 Het risico van een miskraam neemt af op: 21 augustus 2008 Je kindje is levensvatbaar vanaf: 6 november 2008 Jouw derde trimester begint op: 4 december 2008 Je mag thuis bevallen vanaf: 12 februari 2009 Je zou uitgerekend zijn op donderdag : 5 maart 2009 Sterrenbeeld op de uitgerekende datum: Vissen Je bent nu in de: 1e week Aantal dagen te gaan: 274
Ik ben niet zwanger: Volgende ovulatiedatum: 27/06/2008 Vruchtbare periode: Van 24/06/2008 tot 28/06/2008 Eerstkomende NOD (Niet Ongesteld Dag): 13/06/2008 Ik ben zwanger: Lengte zwangerschap: 2 weken, 5 dagen Nog te gaan: 37 weken, 1 dag, 23 uren Vordering: 6.79% Bevallingsdatum: 20/02/2009Geslacht: jongen (volgens de Chinese maankalender) Sterrenbeeld: Vissen DJEE! Een test dus! Vertel eens wat meer? Je had al een test gedaan? Wanneer moet je ongi worden?
Ik wilde eerst niets zeggen, er zitten hier ook mensen die mij kennen, en wilde het nog voor me houden.. maar.. het zegt toch pas wat als de streep dik is. nu was hij heel flets roze...
Ik had m ff met Paint in negatief gezet, maar ik zie inderdaad een tweede streepje. Maar ik snap dat je het allemaal nog even onder voorbehoud doet, de streep knalt tenslotte nog niet van het schermpje af. Spannend joh! Zou super zijn als je gewoon zwanger bent!
Jaaa, ik zie 'm! Over een paar daagjes nog eens en hopelijk knalt ie er dan van af! Alvast een voorzichtige proficiat!
ik zie hem ook..... Leuk man een kleine gefeliciteerd alvast.... Hopelijk wordt het streepje snel duidelijker. Groetjes
Blij dat ik geen spoken zie Mijn vriend zag hem ook op de foto (heb de test gedaan toen hij al naar zijn werk was)! Zou toch bijzonder mooi zijn.. in een keer raak.. Maar we wachten nog even geduldig!
dames, Ik ga ff de pc uit zetten. Ik word dadelijk echt gek van mezelf, zit alleen maar vermoedelijke bevallingsdatums en testdatums uit te rekenen... zo is het wachten echt een ramp. Ik ga dus ff mijn gedachten op iets anders zetten.... poetsen dan maar.. haha. Tot later allemaal... en jullie ook veel succes met al dat wachten.
Haha ik zie het Nog meer mensen beetje emotioneel? Had gisteren ook al jank dag. Niet zomaar hoor beetje depri gevoel.