Sh*t, ik had me een dag verteld, mijn nod is pas op 10 juni.. Nondeju, nòg langer wachten ](*,) Kwam ik dus achter na de test.
@ Djee: Ja hoor, ik zie het tweede lijntje ook! Hij is nog licht, maar hij ís er wel! Over een paar dagen nog even testen, dan is hij vast duidelijker! @ Knorretjuh: Ik was afgelopen zondag ook heel emotioneel. Was in de kantine van ons sportcomplex feest aan het vieren (ondanks dat de jongens op het nippertje niet gepromoveerd zijn), en ineens voelde ik de tranen achter mijn ogen prikken. Ben naar het toilet gegaan en heb daar even 10 minuten de ogen uit mijn kop gejankt. Ik was toen ook erg misselijk, en ben direct daarna naar huis gegaan. Daarna iedereen aan mijn vriend vragen: "Waar is je vriendin?" Dus hij ook gewoon gezegd dat ik misselijk was. Nou, je kan wel raden wat iedereen tóen vroeg...
@Djee: ik zie hem ook! Alvast feli! @knorrutjuh: ben de laatste tijd beetje chagrijnig, dingen werken me heel snel op de zenuwen Dus ook een beetje emotioneel, ja Er komen zo te zien een hoop Valentijns-beebjes!
Yep, zeg dat wel! Nou ja, ik heb liever dat ik het nu juist heb dan dat ik onterecht denk dat ik overtijd ben..
Roosje: ja dat is ook zo Leeuwtje en Iloiza: ben blij dat ik niet enigste ben, heb echt stemmings wisseling dan ben ik boos om niks dan zit ik weer tejanken om van alles. Misschien de hormonen die gewoon met me oploop gaan Djee ik zie dat lijntje ook heel licht spannend! Gr Knorretjuh
Al die positieve tests hier, het gaat kriebelen bij mij. Vanmiddag toch maar even langs het Kruitvat en dan morgenochtend weer een testje wagen... * Duim duim duim duim *
Djee, gefeliciflapstaart hoor! Pfoeh hee,ik haat dat wachten! Ik wil gewoon ook eens zwanger zijn: moet ff mijn frustraties kwijt!Ik ben niet zo geduldig en we zijn nu al sinds januari serieus bezig!
gefelciteerd djee! heb het tweede lijntje gezien hopelijk wordt hij snel duidelijker... ik heb krampen in mijn baarmoeder... denk dat ik ongesteld moet worden xxx
Wie weet welke test van Kruidvat zo gevoelig is? Ze hebben de testen van 7,- en 2 voor 5,-. Niet dat ik nu al wil testen, maar dan weet ik welke ik het beste kan halen.
@esther: houdt moed! Krampen hoeven niet perse een ongi aan te kondigen. Zolang je niet bloedt is er hoop @Giegel: volgens mij waren dat de 2 voor 5. Anders koop je ze toch allemaal