@ssv: veel sterkte ermee, ik hoop dat het na je half jaar pauze in ieder geval snel raak mag zijn. Liefs Anne
Passagierslijst NOD Juni 1 : Sjors75 & danielle78 & Majo & suusje34 & Tessa8 & nickiee & Leeuw89 & nata & annie03 & korzaantje 2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & chan1983 & za4a & suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr 3 : Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & sterr & Wondertje27 4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44& Florida13 5 : babyangel29 & Bonny & Demi26 & Milla & esther89 6 : Shy & pookie66 & muppie & miranke & angelea & happy05 & Iloiza & smiley82 & puzzcat24 7 : Djee & loopy & Leeuwtje83 8 : Alice & claire24 & Nellie1 & Mara24 & tijgertje23 & Priscilla R & msroxy 9 : Girl75 & Beginneling & mirella25 & Lautje1979 & kleintjevoorons & K3lly 10 : Saloua & MilkHd & nikky ans & Roosje75 & Dreamer 11 : Mimu & Sucre & poehkuh 12 : Pippa & bamjolan & Eppie25 & Giegel & dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 13 : Djezelf & Knorretjuh & marb & xlns & Evitaaa1983 & lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio 15 : Mouse & sousou & Uk80 & Nikita23 & hanna1975 16 : Lintje & Lien78 & tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy 18 : Dib & Klingel & MiaMel & bramtim 19 : Sbabe & Mariedgirl & kiddo81 20 : Fampje & lynn1986 & Miinicole 21 : Verhip & Kippie75 & Jusi & mimi83 & Loeka & Shannah & nynke1980 & Yustin 22 : Ska26 & Maine & zon1980 23 : Princess81 24 : Angelea & Aura 25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26 : Sanne & vibeke & colly1 & Bloesem & Danjo 27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 28 : Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje 29 : daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & suusje34 & Daphne1980 163 passagiers voor de roze sportwagen! 5 Zwanger!!, 19 Ongesteld , 2 Negatieve test , 3 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon 13 Juni! 1. Knorretjuh 2. Jenna85 3. Giegel Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!
Nog meer dames voor de testmarathon op Vrijdag de Dertiende? (ik heb mezelf er ook maar bijgezet....zelfkennis!)
@ SSV: Wat kl***, meid. Dat is niet waar je nu op zit te wachten, zeg. Heel veel sterkte! *knuffel voor jou*
Nou ja! Ik heb ineens hele vage steekjes in mijn boobs... En steeds dat rare onderbuikgevoel..maybe innesteling? Oooh, ik ga mezelf gek maken! *niet aan denken, niet aan denken*
Heel veel sterkte SSV Ja ken dat Jenna85 maak me hier zelf ook een beetje gek haha en word ook nog is forum verslaaft hihi
Zooo! Wat zijn er weer een hoop rood! Hier nog wat bruinverlies snap er nog steeds niks van maargoed. Mijn lichaam vind het blijkbaar prettig om dat bruine spul eruit te gooien.. @ongi meiden, sterkte! @wachters, ook sterkte met wachten en testen! @tijfeltesters, spannend!!! hoop voor jullie roze!!! @Klussers, veel plezier! @SSV, Wat k*t zeg! Sterke met alles. Ik hoop ook voor je dat het daarna snel raak mag zijn!
""Een tip voor alle dames, Ik heb drie kindjes en heb me net zo gevoeld als jullie. Bij mij lukte het ook allemaal niet, het was een erg onzekere tijd. Ik ben naar de dokter geweest en die heeft mij een trukje meegegeven. Pak een urine opvangopvang bakje en vul deze met een laag urine. Gooi hier een theelepeltje suiker in, indien dit suiker blijft drijven ben je zwanger, dit komt mede door het Zwangerschaps HCG hormoon deze laten de suikerkorrels drijven. Ik heb dit elke keer herhaald en bij alle drie de zwangerschappen bleef de suiker drijven! Dit is een goede en goedkope manier om je onzerheid weg te nemen! succes!"" Bron: brabbel. nl WIE GELOOFT DIT? 'Schat, volgens mij ben ik zwanger... Mijn suiker blijft drijven!' Hahaha! Gaan we de 13e dit doen ipv een echte zw.test!
@Jenna: krijg je daar dan ook hele 'zoete' kindjes van? Klinkt mij niet geloofwaardig in de oren. Heb ik nu opeens gevoeliger (.)(.) ? Het lijkt er wel op, of ik ben mezelf wat aan het uitpraten... Grrr, die onzekerheid is om te gillen!
@ssv: Dat is mooi kl*te meid, ik hoop dat je een beetje steun haalt uit de woorden van de meiden hier en dat je na die 6 maanden maar snel zwanger raakt. Heel veel sterkte en geluk toegewenst. Dikke knuffel Vaam
Wow al 5 zwangeren en het is nog maar 4 jnui super zo moeten we doorgaan. gefeliciteerd allemaal en de rest succes met klussen en wachten en testen. xxx Joyce
Ik mag nu officieel op rood. Vanochtend even een testje gedaan...negatief en vanmiddag helder rood bloedverlies. Ik schuif weer een ronde door. Nieuwe nod is 3 juli en ga jullie verlaten. Alle zwangeren: GEFELICITEERD!
Ik had het ook gelezen van die suikertest! Er waren wat zwangere vrouwen die de test hadden gedaan, maar het zonk gewoon "als een baksteen". Schijnt wel dat als je al langer zwanger bent, dat je HCG ook weer minder wordt... Misschien dat onze nieuwe zwangeren de test eens willen doen? Grappig is het wel!
ik ga jullie weer verlaten, Wij moeten vroeg eten omdat we om 18.30u weer de deur uit moeten. Tot snel weer allen