NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ok dames,

Ik mag op rood helaas.
    Ik ga jullie verlaten als juni NODje. Ik weet nog niet of ik wel een nieuwe banner ga plaatsen. Heb het even gehad. Al die symptomen en onzekerheid...

Heel veel succes allemaal en van harte gefeliciteerd aan de dames in het roze!

X Aleida

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Nou, dan ben ik s benieuwd, suc6! :thumup:

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Balen Aleida... die vervelende :evil: :evil:

Kan me best voorstellen dat je t ff gehad hebt... had ik van de week ook... :(
    Hoop dat je snel weer de moed kan vinden om er volop tegenaan te gaan!

4. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ik baal flink idd en mijn hubbie ook! Ik zit nu ff een potje te janken hoor bleh. :(
    Ha het is toch wat.
    Waarschijnlijk ben ik gewoon nog steeds aan het ontpillen. Ben nu 9 maanden al gestopt met de pil en nog steeds wordt ik het stipt 3e dins- of woensdag van de periode. (ik krijg mijn loon in periodes. Het is nu weer week 3) Kan niet natuurlijk zijn lijkt me? Dat is wél super regelmatig!

Maar goed. Heb mijn tranen weer gedroogd en ga nu even eten.

Grtjs,
    Aleida

5. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
    Hee mensen ..

ik had een vraagje.. ik moet over een week ongeveer mn MS krijgen.. Maar nu heb ik vanmiddag een lichte bloeding.. beetje oudroze afscheiding zeg maar..

Kan dit een innestelingsbloeding zijn of wat kan dit betekenen? Ik heb eigenlijk niet eens echt sex gehad op of voor mn eisprong.. tenminst dat dacht ik.. maar die heb ik als het goed is ongeveer een week geleden gehad..

xx

6. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    poeh, spannend hier, met twiggers verhaal. hoop voor je dat het toch raak is!

hier goed nieuws: vriendlief is bijgedraaid lijkt. gisteravond het errug gezellig gehad, zeg maar. ;)

ik ben alleen bang dta het te laat was voor deze ronde, maar hoop nu toch stiekem dat ik gewoon een heeeel laat ei heb... we zullen zien!

@wachtenden: succes!
    @ nieuwe zwangeren: bofferds, van harte gefeliciteerd!
    @ongi-meiden: jammer, sterkte, en veel klusplezier in de volgende ronde.

7. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Balen Aleida, het is ook een teleurstelling. Baal maar ff lekker en dan weer verder... want nieuwe maand, nieuwe kans!

Ach Lien, gelukkig maar! En hopelijk heb je idd een laat ei en deze maand nog kans!

8. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @weegschaala: volgens mij kan het idd een innestelingsbloeding zijn, een week na je ovulatie vind namelijk de innesteling plaats. Ben benieuwd of het raak is! Zou toch super zijn! Wat het anders kan zijn weet ik niet.. misschien heeft iemand anders een suggestie.

9. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
    Ik heb ook wel wat menstruatiepijn.. Niet extreem maar wel beetje zo'n gevoel..
    Dit had mijn moeder ook altijd als ze zwanger was..

Achja we hopen gewoon heel erg! en het is gewoon nog even afwachten..
    Heb het alleen nog nooit gehad dus hoop dat dit een goed teken is!

x

10. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @ weegschaala: Spannend! Wel snel laten weten als je wat weet hoor!

Hier net nega ovutest.. nadat ik gisteren en eergisteren n posi test had (voor het eerst!). Zou ei vandaag gesprongen zijn? Ben benieuwd.. morgenochtend maar even temp bekijken. Moet er vanav nog geklust worden? Of is vruchtbare periode nu al voorbij? Hebben vanaf zondag t/m gisteren wel goed ons best gedaan ;) !

11. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
    Nadat je ei gesprongen is kan hij nog 24 uur bevrucht worden.

Dus nog een keer ertegenaan vandaag zou nog wel een verschil kunnen maken..

Succes..!

12. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ik mag op rood.
    De hele dag al bruin dus ga ervan uit dat het morgen rood is. Ontzettend balen, volgende maand wordt ik nu geopereerd dus pas in augustus nieuwe kansen. Dat word ronde 8.

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey wat is het hier toch spannend!

En de ongi meiden :cry:

14. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Heej Puzz bij jou is het ook spannend. Ik hoop het zo voor je.

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    griebels!
    ik kan het al dat spannende geklets niet bijhouden!

;)

@saloua: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiii! en veel geluk! :)

@de rest: even 18 pagina's bijlezen en dan eens even lekker reageren.

maar eerst: zo'n klein rosétje van noppie, en lekker koken.
    HA ik had net een posi ovu test! :D
    moet morgen alleen om 0530 op :( dus dat wordt vanaaf een klus, maar zal je zien dat lief in slaap is gevallen op de bank (dat doe ie wel eens) (lees altijd)

na, dat wordt wakker maken dan maar heheheh!

tot straks!

*hollandse nieuwe hapjes op de wachtbank*

liefs
    klingel

16. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Da's mooi nieuws Klingel! En dan vanaaf klussen. Klus je net zo lang door tot je test nega is? Ik had nl gister en eergister een positest en vanaaf een negatieve. Vroeg me af of we vandaag nog moesten klussen (weet nl niet of ik hubbie nog kan motiveren ;) !)

17. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
    hahah beter teveel als te weinig toch..?

hoeveelste ronde is het eigenlijk bij jullie?

x

18. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Vanaf december zijn we het aan het proberen.. omdat het niet zoals bij de 1e meteen raak was, ben ik 2 mnd geleden gaan tempen en deze maand met ovutesten begonnen en met de ETOS pilletjes (lees gigantische pillen). Daar had ik zoveel positieve verhalen over gelezen. We moeten deze keer dus wat meer geduld hebben en dat is helemaal niet erg, alleen de wens is zoooo groot!

En jullie?

Ben nu ff sporten, (lees moet mezelf naar de sportschool slepen)..

19. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
    Hahha

ja toevallig ook in december koperspiraal laten verwijderen.. maar ben 2 maanden erg actief bezig geweest.. en toen merkte ik dat ik nergens anders meer mee bezig kon zijn dus nu laten we het gewoon aan het toeval over.

succes met sporten haha! moet ik ook nog doen deze week.. al even niet geweest door keelontsteking..
    marja is nu geen excuse..

20. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    wij zijn nu met onze tweede ronde bezig. Alleen heb sterk het gevoel dat het niet gelukt is deze keer. vandaag een test gedaan......negatief. was wel vroeg maar kan me telkens niet inhouden.

Deel Deze Pagina