hahahahah stelletje ongeduldten kunnen jullie niet rustig wachten tot gtst afgelopen is hihihi jaaaaaaaaaaaaaa ik heb getest en weer een vaag 2e lijntje ik wil ook een duidelijke lijn of helemaal geen lijn ik wil weten wat t is was t een innesteling of een vmk grrrrr maar wat ik me afvraag he die testen van de etos die zijn precies t zelfde als die testen van de clearbleu digitaal zou je die niet kunnen gebruiken in de digi dan ?
Jeetje... wat een twijfels en zenuwen allemaal... hoop voor je dat er binnenkort toch twee duidelijke streepjes te zien zijn! Voor iedereen trouwens! want daar doen we het voor toch! xx
spannendd spannendd! de maand is nog jong er kan nog van alles gebeurenn. Ben benieuwd of ik over 4 dagen ongesteld ben zal vast wel. Maar ja we hebben altijd weer een nieuwe kans Groetjesss
Testers voor morgen veel succes! Ik ga lekker mijn bedje in. Lekker vroeg vandaag! NOg twee dagen werken en dan heb ik fijn een week vakantie. Lang leve het onderwijs! Tot morgen!
Terug van sporten.. altijd weer lekker als het erop zit! Jij moet nog 6 dagen wachten.. ik nog 14 ! Of ga je al eerder testen?
Ik ben zo moe al vanaf 3 uur vanmiddag.. Net om half 10 wou ik al op bed... Wat is er aan de hand met mij? Ik hoop wat leuks! Maar mijn muurtje zit er nog,en wil niet te hard van stapel lopen... Ik hoop dat mijn testen vrijdag binnenkomen...
Testers voor morgen alvast heel veel suc6 zal er waarschijnlijk pas savonds zijn want moet de hele dag werken tenminste weer en dag met veel afleiding want ik moet nog zolang tot de klustijd, lijk wel de enige want iedereen kan al aftellen tot testen
Als je nog een weekje wacht, heb je best kans dat de meiden die gelijklopen met je actief worden! Voor mijn ei ben ik meestal ook niet steeds aanwezig. Werkse morgen!
Poeh poeh.... Net Hello Goodbye gekeken; wat is dat toch een ontzettend jankprogramma! Ik zit nu nog de tranen van m'n gezicht te vegen... Succes met testen morgen, Esther! Hopen dat ie nu wel positief is!
Ik vind het natuurlijk ook leuk om met jullie te kletsen hoor maar is ook leuk als er iemand tussen zit die beetje gelijk loopt
@ Kippie: heb me ook naar de sportschool gesleept vanavond. Pffff, liep daar weer compleet voor paal rond in mijn tenniskleding, maar goed, alles om een beetje fit te blijven niet waar? Je moet voor de zekerheid nog even een klusje wagen vanaaf hoor! @ Klingel: succes met het mikken op je ei! @ Miranke: balen meid! Gogogo voor de volgende ronde . @ Twigger: goed dat je bent doorgestuurd, jammer dat je nog steeds geen 100% duidelijkheid hebt. We hadden een paar dagen geleden nog 1 van die twee Lautjes: zij testte alsmaar negatief, toen vrij lang na NOD positief, toen weer negatief met die CB-digi en een dag later wel positief met dat ding. Misschien nog een keer met ochtendurine? Succes meid. Voelde tijdens het sporten en nu ook nog mijn onderbuik, maar zal wel wishfull thinking zijn. Mijn arme katje is opgenomen in de dierenkliniek. Hij had vandaag een blaaspunctie moeten ondergaan om zijn urine te checken. Het arme beestje was daar zo gestressed dat ie niets dronk en dus ook geen urine aanmaakte. Nu slaapt ie daar vannacht en als ie morgen nog niet geplast heeft dan krijgt ie een roesje. Ooowww zielig, het is net mijn kindje hoor jongens. Ben ik de hele dag al gestressed van!
Hi Meiden, Zo eindelijk kan ik weer op he forum. Ik was een beetje ziekjes de afgelopen dagen. MUPKUHH! Gefeliciteerd meid. Jeetje leuk hoor! En de andere zwangeren ook gefeli natuurlijk. Hier niet veel nieuws. Ik heb alleen een supergevoeldige bm. Alsof iemand mijn een harde trap heeft gegeven. En ook veeeeeeeeeeeeeeel afscheiding vandaag. Mijn broekje is sinds gisteravond constant nat. Eerst gewoon doorzichtig net water en vandaag heel veel wit slijmerig spul. Reukloos en het jeukt niet dus is geen schimmelinfectie. Dus tja ik weet niet wat dat is. Ik hoop natuurlijk wel dat het iets te maken heeft met mijn innesteling ofzo maar hahaa zal wel niet. Over 9 dagen weet ik meer. ooooooeeeee
Spannend allemaal he Tischa? Ik voel ook sinds het sporten onwijs mijn bm... Of zou het mijn te strakke onderbroek zijn ?
hahahah Noppie ik probeer ook elke keer een andere verklaring te bedenken dan zwangerschap. Gelukkig hoef ik niet meer zo lang te wachten met testen. OOooo spannend. Maar ik zie dat jij aan het ovuleren bent dus het kan wel degelijk dat jij het voelt he! Wel goed dat je vo vaak gaat sporten meid. Doe je dat iedere dag? Nu de bussen staken krijg ik ook de nodige beweging maar sporten is eingelijk niks voor mij.
Hihihihihih Tischa, iedere dag . Nee: zit wel elke dag met mijn luie reet in de auto op de A2 naar Amsterdam 8) . Ik wou dat ik het kon opbrengen elke dag, zou wel goed zijn. Nee: heb net competitieseizoen gehad. Dat was voor mij: op zondag wedstrijden, op woensdag les en op donderdag teamtraining. Das nu weer voorbij. Kwam een 10-ritten-sportkaart tegen in mijn portemonnee. Dat ding had ik in januari gekocht, maar is maar 6 maand geldig en ik was nog geen 1x geweest.... Nou moet ik 9x voor 15 juli.....
Oh ja, was daarstraks ook weer effe duizelig toen ik op de bank zat. Na het sporten. Zal wel van stress op mijn werk komen van de laatste 2 dagen . Meiden: ik ga afnokken en richting mijn mandje!