Ja! Hij is hier over ongeveer 1,5 uur ik ben echt heel erg overtuigend aan de telefoon hoor... Ben wel blij dat we deze kans dan in ieder geval niet missen. Jij ook veel klusplezier!
Dizzy! Goed zo! Nou, dan ga ik ook maar eens achter de pc vandaan, dit werkt ook niet erg opwindend en motiverend zo! Weltrusten voor iedereen alvast!
Goeiemorgennnnnn, Hier nog niets wel gevoelige buik dus denk dat het over 3 dagen wel duivels is. Het zijn geen ongiekrampen (nog niet) Ik ga is een dagboekje bijhouden over hoe ik me voel voor mijn nod lijkt me wel handig dan kan ik zien of ik de klachtjes dan al hebt. hihi Iedereeennn SuCCessss!
piep! klingel wou het hek eens een keer OPENEN inplaats van sluiten maar priscilla was me voor @iedereen: heel veel succes, of het nou met wachten, klussen of testen is! ik ga naar werk met vrolijke posi ovu test en blij positief gevoel.... liefs klingel
Klingel, ben je vandaag inmens vroeg! Heb jij zulke onreglmatige werktijden? Ik hoop in ieder geval voor je dat je gisteravond wel lekker op tijd in bed lag!
goede morgen allemaal, Hier ook weer wakker. Moet zo naar een vergadering.. ben er dus pas weer laat. Maar wat kletsen jullie veel zeg. Ben er gisteren de hele dag geweest en nog moest ik 8 pagina's bijlezen.... pff Hopelijk hoor ik veel goed nieuws als ik terug kom van de vergadering Groetjes ANne
mogge! ik moet ook zo (nu) naar werk, maar kwam iedereen nog even succes wensen. vriendlief hier lijkt zijn leven gebeterd te hebben; gisteravond weer heeeel gezellig gehad. nu maar hopen op een extreem laat ei, en goede zwemmers.... keep you all posted.
Goedemorgen dames! @twigger82: alvast een kleine feli Een streep is een streep! @de ongi meiden: balen, zeg! *Knuffel-de-knuffel* Hopelijk is het de volgende keer raak. Heb tot nu toe geen goede ochtend, mijn bm krampt nogal en volgens mij had ik daarnet een klein beetje roze/bruinverlies. Teken van aankomende ongi... Wilde eigenlijk vanochtend testen, maar durf nu niet meer Help! Wie spreekt mij moed in?!?
nou meiden heb vanmorgen weer gestest maar de 2e lijn begint toch echt duidelijker te worden hihi ben nu zo misselijk als een hond en moet zo werken pfffffffffff heb geen zinnnnnnnnn heb vandaag eens zon dipstick gepakt maar daar komt de 2e lijn ook door dus ik denk dat ik er toch heeeeeeel voorzichtig aan mag gaan wennen owwww ik vind t zo spannend hihi
laat mijn lichaam eerst eens zelf wat meer hcg aanmaken voor een vette positieve test hihhi als ik dat heb kan je alle hcg krijgen die je maar wilt
Nee! Ik ook! Irritant he? Iedereen is druk bezig met aftellen tot de NOD en wij tot aan de klusdagen! Pfff... Ben vanmorgen trouwens begonnen met tempen. Doe ik tenminste IETS!
O nee, mijn temp is ook gedaald! Van 37.12 naar 36.90. Is mijn kans deze maand nu verkeken? Of zegt dit nog niets? (Sorry, ik ben nog een beetje een leek in tempen). Ik kan wel janken. (Mijn tempkaartje staat in mijn album).
Daar hou ik je aan @Iloiza: sorry, zou het niet weten. Ik temp niet. Indien twijfel: gooi er een test tegenaan?
Goeiemorgen! Jeetje wat wordt hier veel gekletst! Heb flink wat pagina's terug moeten lezen Twigger; wow! Dat klinkt heel erg goed! Proficiat meid! @Leeuwtje; ik zou je graag moed inspreken, maar bij mij is dat een teken dat mijn ongi eraan komt.. Aan de andere kant.. volgens de pendel is juli JOUW maand! Dus misschien dat je daar moed uit kunt putten? Nou ik heb vanmorgen getest, negatief uiteraard. Veel te vroeg! Ik dacht; als Saloua zoveel dagen voor nod positief test, wie weet heb ik dat geluk dan ook wel.. Jammer dan.. Groetjes