@Roosje: juli zal niet mijn maand worden, dit is onze laatste poging voor 'De Pauze'. Aan de andere kant is mijn bm nu weer helemaal rustig, en van die roze/bruine afscheiding zie ik ook niets meer (wist überhaupt niet eens zeker of dat er wel was). Ik blijf maar verder hopen [-o< en voor alle andere meiden op dit forum natuurlijk ook!
Ow dat wist ik niet.. Nou laten we hopen dan dat 't weg blijft en dat je heel snel een positieve test in handen hebt!
hoi meiden, Nou ik ga nog niet testen hoor... dat doe ik pas als ik langen dan een week overtijd ben... zou niet de eerste keer zijn dat ik te vroeg test... Maar hier is verder nog niks... afwachten dus! Iedereen heel veel succes en ik hou jullie op de hoogte! Liefs!
Goeie morguh allemaal Gefeliciteerd die zwanger zijn! Mensen die in rood staan ik hoop voor jullie dat de volgende ronde raak zal zijn. Alle wachtende, waar van ik 1 ben, hoop voor jullie dat het raak zal zijn. Gisteren kreeg ik last van me buik beetje krampen en vanmorgen ook weer... Maar nog geen rood, dus hou de moed erin. Gr Knorretjuh
Pffff.. wat is wachten toch vervelend... (en steeds hier rondhangen maakt 't er niet gemakkelijker op )
@ Iloiza: misschien stijgt je temp morgen weer? Je zit toch nog een stuk boven je "basale lijn". Volgens mij kan je er nog niks van zeggen. Maar misschien denken anderen met meer temp ervaring hier anders over! Spannend!
Gisteravond niet meer geklust.. hopelijk is het klussen van de afgelopen dagen voldoende geweest. Nu wachten.. pff!
Ik heb niet veel temp ervaring, maar de dag voordat de duivels bij mij komen zakt mijn temp ook van boven de 37 naar onder de 37 Dit hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn.
Iloiza, ik durf het je ook niet te zeggen. Ik heb 1 ronde getempt (zie mijn album) en werd toen ook gewoon ongi. Je kunt altijd ff een topic openen bij "temperatuurkaartjes" en dan zijn er allemaal aardige dames met ERVARING die je misschien beter antwoord kunnen geven. Suc6!
Goedemorgen... Ik heb een vraagje en misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik ben voor het eerst begonnen met die ovu testen. Maar kan het zo zijn dat ie s'morgens negatief is en als ik vanavond nog een x probeer hij dan positief kan zijn? ? ? ? ? Stomme vraag misschien. Groetjes Jessica
@twigger82 Hebben ze je HCG gehalte niet laten meten?Vaag gedoe... Want het is juist de bedoeling dat ze dat om de paar dagen doen om je in de gaten te houden... @Noppie wat sneu voor je kat...Ik hou ook erg van mijn poeskes... @puzzcat24 (ikke hihi) Ik weet het niet meer hoor...Gisteren dacht ik nog ik ben waarschijnlijk zwanger,en nu is dat gevoel helemaal weg... Ach ik wacht tot ik de testen binnen heb van matcare en ga ik gelijk testen als ik nog niet ongi ben...
@puzzcat24 nee ik moest volgende week nog een keer testen met een zwangerschaps test omdat ik dan gister pas 4 dagen na de innesteling zat maarja ik doe zondag nog wel een digitje en volgende week woensdag en ik zie het wel wordt er gewoon zo sch**tziek van want ik ben nu eigenlijk dus 3 dagen overtijd als die bloeding niet was geweest
Ik heb geen flauw idee...Weet iemand dat misschien? Want heb de overschrijvings papiertje gisteren in de bank gegooit,weet niet hoelang het dan zal duren...
Een HCG attac! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Hallo Lieve dames! Hier weer een berichtje van zieke mamadiana Ben nog steeds super ziek... mijn keel ooooh wat doet die pijn ben vandaag weer bij de dokter geweest die heeft bloed afgenomen en mij een peniciline (of hoe je dat ook schijft) kuur gegeven. Ik mag geen antibiotica of iets dergelijks i.v.m eventueel zwanger worden! Ook heb ik zeeeeeeer slecht nieuws! ja... jullie raden het al! De zijn er! Grrrrrrrrr Wordt hier echt niet goed van! Gister ongie geworden dus ik Mag op rood.. En ik ga door naar JULI pfff... dan pas! Nou... @ alle zwanger: VAN HARTE! HET IS JULIE GEGUNT! BEN SUPER TROTS OP JULLIE! @ alle wachtende: Succes! @ alle : pfff erg he... ik baal net zo hard mee! grrrrr