NOD juni 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    @degenen die zwanger zijn. Voelden jullie al (ruim) voor jullie NOD dat jullie zwanger waren? kwaaltjes, symptomen etc, of was het echt een complete verrassing?

2. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    @Marriedgirl; toen ik zwanger was, voelde ik helemaal niks! Complete verrassing (heel gewenst, helaas misgegaan)..

3. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

Apr 21, 2008
    369
    0
    0
    Ik ben wel zwanger geweest, en was er toen die tijd ook wel mee bezig om zwanger teworden maar toen ik zwanger bleek tezijn had ik in preciepe nergens last van.
    Alleen van veel afscheiding :oops: Was toen op vakantie en moest toen ongi worden.
    Dus elke keer als ik wat voelde rende ik naar de wc maar bleek niet ongi tezijn.
    Verder niet bij nagedacht en heb toen ik eindelijk thuis was , de volgende dag dan om 6 uur smorgens getest, heb toen me schat wakker gemaakt en vertelt dat hij pappa werdt.
    Had ook niet last van misselijkheid ofzo in het begin.
    Gr Knorretjuh

4. suske13

suske13 Actief lid

May 2, 2008
    279
    0
    0
    @marriedgirl
    Niet zo heel veel. Beetje pijnlijk gevoel in mn borsten wanneer ik op mn buik wilde slapen kwam als eerste. Was denk ik 5a6 dagen voor NOD. Meer trek tussen maaltijden door en dus ook 's avonds eerder trek, om 16u al warm willen eten. En moe. Maar dat is allemaal vnl achteraf. Behalve die borsten. Toen dacht ik wel... hmm... zou het...?
    Owja! En waterige melkachtige afscheiding.

Gr, S

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat gevoel heb ik nou ook
    En heb ook best veel afscheiding

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik heb niet echt gevoelige (.)(.) maar wél veel afscheiding... Klinkt goed! :D

7. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Is dat echt een wittige afscheiding, zo'n dun papje :oops:

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden, leuk om te lezen! Heb zelf zoals eerder geschreven namelijk helemaal nergens last van, hoezeer ik ook mn best doe om iets te voelen of te zien. (naast het broekloeren, heb ik het tietloeren ontdekt ;)). Heb dus ook het gevoel dat het niet gelukt is deze ronde, hoe goed we onze best ook hebben gedaan, haha...

Ach ja, ik heb nog even.. 7 dagen tot mn vroegste NOD en zelfs 14 tot mn laatste NOD. En mocht het niet gelukt zijn, gaan we 'lekker' door naar juli, dat is tenslotte mijn verjaardagsmaand (maar natuurlijk nog liever deze maand he, haha).

9. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    1,497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Whahahahahahahaha! SUSKE! :) :) :)
    Geweldig onderzoek verricht! :thumup:

En HET zwangerschapsgevoel...
    Ja, heb ik absoluut gevoeld!
    Ben 2x zwanger geweest, 1x echte beebee en 1x mk, maar beiden voelde ik het direct!
    Gewoon de aanwezigheid van iets wat er normaal gesproken niet zit. Vooral de 2de keer, had ik echt zoiets van; 'hey! dit ken ik, volgens mij ben ik weer zwanger.'

Heb je hier iets aan, marriedgirl? ;)

10. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Naar je (.)(.) loeren om te zien of ze al groter / zachter / grotere tepels hebben / zijn :D

Doe ik ook. Eigenlijk zou ik het mijn hubbie moeten laten doen, die is objectiever. Vindt hij vast heel erg :oops:

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    gelukkig, ik ben dus niet de enige malloot hier :) . idd kijken/voelen of ze groter zijn, andere kleur hebben, aders en noem maar op. maar ook daar niks aan het handje... ach ja, ik hou mezelf weer lekker van de straat zo.

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Uhhh, ja en nee. Ik heb ook altijd geroepen van 'dat merk je toch gelijk, dat er iets anders is aan je lichaam?'. Maar nu ik dus niks anders voel, hoop ik toch weer stiekem dat dat dus ook helemaal niet hoeft, haha.

14. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Ow, 't is toch allemaal wat.
    Of we rennen naar de wc om te broekloeren, of we rennen naar de spiegel om te tietloeren :)

Tja, onze toekomstige kids kunnen niet zeggen dat we niet alle moeite voor ze hebben gedaan ;)
    (al denk ik niet dat ik dit ooit zal vertellen..)

15. Loeka

Loeka Actief lid

Apr 29, 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ik moet wel zeggen dat mijn tepels sowieso gegroeid zijn sinds ik gestopt ben met de pil .. :D

16. Niet meer actief

Ik knijp iedere ochtend even in mijn boobs, kijken of ze gevoelig zijn. Tot nu toe gelukkig wel, maar een beetje belachelijk voel ik me wel.

17. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

Apr 21, 2008
    369
    0
    0
    Bij me eerste zwangerschap merkte ik niks aan me boobs pas aan het einde :(

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik voel het nu beter als ik tegen de zijkant van mijn boobs aanduw. Of zijn ze gewoon bont en blauw van al dat gepor? ;)

19. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

Mar 27, 2008
    543
    0
    0
    goede middag,

Hier ben ik weer.. jeetje wat kletsen jullie veel zeg.

proficiat voor alle roze mensen...

En veel succes in juli voor alle :evil: Ik zal voor jullie duimen.

Ik hoop dat ik nog wat HCG heb kunnen vangen van heel veel pagina's terug.... vang vang vang vang vang vang vang
    Kan het wel gebruiken...

Groetjes

20. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Alleen heb k geen positieve zwangerschapstest :S

Share This Page