@degenen die zwanger zijn. Voelden jullie al (ruim) voor jullie NOD dat jullie zwanger waren? kwaaltjes, symptomen etc, of was het echt een complete verrassing?
@Marriedgirl; toen ik zwanger was, voelde ik helemaal niks! Complete verrassing (heel gewenst, helaas misgegaan)..
Ik ben wel zwanger geweest, en was er toen die tijd ook wel mee bezig om zwanger teworden maar toen ik zwanger bleek tezijn had ik in preciepe nergens last van. Alleen van veel afscheiding Was toen op vakantie en moest toen ongi worden. Dus elke keer als ik wat voelde rende ik naar de wc maar bleek niet ongi tezijn. Verder niet bij nagedacht en heb toen ik eindelijk thuis was , de volgende dag dan om 6 uur smorgens getest, heb toen me schat wakker gemaakt en vertelt dat hij pappa werdt. Had ook niet last van misselijkheid ofzo in het begin. Gr Knorretjuh
@marriedgirl Niet zo heel veel. Beetje pijnlijk gevoel in mn borsten wanneer ik op mn buik wilde slapen kwam als eerste. Was denk ik 5a6 dagen voor NOD. Meer trek tussen maaltijden door en dus ook 's avonds eerder trek, om 16u al warm willen eten. En moe. Maar dat is allemaal vnl achteraf. Behalve die borsten. Toen dacht ik wel... hmm... zou het...? Owja! En waterige melkachtige afscheiding. Gr, S
Bedankt voor jullie antwoorden, leuk om te lezen! Heb zelf zoals eerder geschreven namelijk helemaal nergens last van, hoezeer ik ook mn best doe om iets te voelen of te zien. (naast het broekloeren, heb ik het tietloeren ontdekt ). Heb dus ook het gevoel dat het niet gelukt is deze ronde, hoe goed we onze best ook hebben gedaan, haha... Ach ja, ik heb nog even.. 7 dagen tot mn vroegste NOD en zelfs 14 tot mn laatste NOD. En mocht het niet gelukt zijn, gaan we 'lekker' door naar juli, dat is tenslotte mijn verjaardagsmaand (maar natuurlijk nog liever deze maand he, haha).
Whahahahahahahaha! SUSKE! Geweldig onderzoek verricht! En HET zwangerschapsgevoel... Ja, heb ik absoluut gevoeld! Ben 2x zwanger geweest, 1x echte beebee en 1x mk, maar beiden voelde ik het direct! Gewoon de aanwezigheid van iets wat er normaal gesproken niet zit. Vooral de 2de keer, had ik echt zoiets van; 'hey! dit ken ik, volgens mij ben ik weer zwanger.' Heb je hier iets aan, marriedgirl?
Naar je (.)(.) loeren om te zien of ze al groter / zachter / grotere tepels hebben / zijn Doe ik ook. Eigenlijk zou ik het mijn hubbie moeten laten doen, die is objectiever. Vindt hij vast heel erg
gelukkig, ik ben dus niet de enige malloot hier . idd kijken/voelen of ze groter zijn, andere kleur hebben, aders en noem maar op. maar ook daar niks aan het handje... ach ja, ik hou mezelf weer lekker van de straat zo.
Uhhh, ja en nee. Ik heb ook altijd geroepen van 'dat merk je toch gelijk, dat er iets anders is aan je lichaam?'. Maar nu ik dus niks anders voel, hoop ik toch weer stiekem dat dat dus ook helemaal niet hoeft, haha.
Ow, 't is toch allemaal wat. Of we rennen naar de wc om te broekloeren, of we rennen naar de spiegel om te tietloeren Tja, onze toekomstige kids kunnen niet zeggen dat we niet alle moeite voor ze hebben gedaan (al denk ik niet dat ik dit ooit zal vertellen..)
Ik knijp iedere ochtend even in mijn boobs, kijken of ze gevoelig zijn. Tot nu toe gelukkig wel, maar een beetje belachelijk voel ik me wel.
Ik voel het nu beter als ik tegen de zijkant van mijn boobs aanduw. Of zijn ze gewoon bont en blauw van al dat gepor?
goede middag, Hier ben ik weer.. jeetje wat kletsen jullie veel zeg. proficiat voor alle roze mensen... En veel succes in juli voor alle Ik zal voor jullie duimen. Ik hoop dat ik nog wat HCG heb kunnen vangen van heel veel pagina's terug.... vang vang vang vang vang vang vang Kan het wel gebruiken... Groetjes