Hallo meiden kom vandaag toch weer eens ff buurten, over 2 dagen de vermoedlijke eisprong, dus vandaag eens kijken of we het legertje er op af kunnen sturen om hem te vangen groetjes gabrielle
Hoi hoi, Ik ben aan het rekenen geweest,en dat is niet mijn sterkste kant,hihi. Maar mij mag je op 22 juni erbij zetten dat is mijn NOD ! Succes iedereen! Groetjes Ska
Nou ben begonnen met clomid ronde 2...Wat heb ik trouwends een korte cyclus zeg! Ongeveer de 9de cyclus dag heb ik alweer een eisprong... Maar toch heb ik het vermoeden dat ik die al gehad heb toen ik ongi was... Heb een warme kop en heb het koud... Pfftt wat een gedoe zeg! @msroxy Ik ben schijnzwanger geweest toen ik nog in de ont(prik)pil fase zat Mijn vriend zei tegen mij Ik denk dat je nu al zwanger bent want je bent steeds misselijk...Ik gelijk alles opzoeken op google Daardoor kreeg ik ineens alle symptomen...Was niet leuk....
ik ook maandag starten met ovulatie testen ... is mijn eerste keer kan je tips geven ? ik las namelijk dat het niet mag met ochtendurine, en best in de namiddag elke keer rond hetzelfde uur ? klopt dat Groetjes Evita
Op de handleiding staat wanneer je kan beginnen. Is afhankelijk van de lengte van je cyclus. Met een 28 dagen cyclus begin je op dag 11. Een paar dagen voor je eisprong. En dan test je door tot je een positieve test hebt. Als hij positief is heb je binnen 24-48 uur je eisprong. Je mag idd niet met ochtend urine. Ik denk zelf dat dat is omdat je normaal altijd al LH in je urine hebt en de concentratie misschien sochtends hoger is. Ik test rond een uurtje of 5 smiddags als ik thuis kom. Je moet dan alleen smiddags niet te veel drinken en 3 a 4 uur van te voren niet plassen. Anders klopt de uitslag niet. En dat je het altijd op het zelfde tijdstip moet doen zorgt er voor dat je je ei niet mist. Want de LH piek duurt maar een dag geloof ik. Korter dan 24 uur tussen de testen is niet erg maar je moet niet langer dan 24 uur wachten
Ik heb anderhalve maand geleden een miskraam gehad met 13 weken. Was een missed abortian. Sindsdien heb ik een paar keer bloedverlies gehad, maar dat was telkens zéker geen menstruatie. Waarschijnlijk heb ik een mislukte innesteling gehad en denkt mijn lijf dat het wél gelukt is ofzo. Mijn borsten zijn weer gegroeid, ik heb weer blauwe aders ( echt héél duidelijk en ze waren echt weg) Mijn buik is heel erg opgezet. Ik kan zelfs mijn baarmoeder opeens weer heel goed voelen...Die is overduidelijk gegroeid. Mijn afscheiding is veranderd, ik lust weer hetzelfde eten niet graag meer en mijn hormonen zijn weer op hol geslagen. Ik ben zwáár chagrerijnig. Hey enige dat ontbreekt is een positieve test... Psychisch kan het haast niet zijn, want ik was er door het bloedverlies al vanuit gegaan dat ik niet zwanger ben...... Toch maandag maar de verloskundige een keer bellen...
ska links op deze site zie je een menu lijst en je kan bij 'calculator' uitrekenen wanneer je NOD is! nod is de dag waarop je mag testen.
Hoi hoi, is er voor mij nog een plaatsje op 8 juni? In juni is het een jaar geleden dat ik met de anticonceptie ben gestopt, wordt dus wel een keer tijd? niet dan?
He meiden, Toch maar eens even posten hier (ben niet weg te slaan van mei....ze houden het heeeeel spannend daar!) Met mijn onregelmatige cyclus (ergens tussen de 32 en 66 dagen) en na het e.e.a. zorgvuldig berekend te hebben, moet ik ergens tussen gisteren en begin juni mijn eisprong hebben. We zijn dus inmiddels vrolijk aan de klus met grote regelmaat! Ik ben uitgegaan van een cyclus van minstens 28 en maximaal 45 dagen. Bij onze jongste had deze methode snel resultaat, dus wie weet.... Groetjes, Pippa
Ow als de NOD de dag is dat je kan testen dan is die bij mij 12 juni ipv 11 juni! Dus nieuwe NOD: 12 juni! X Esther
Passagierslijst NOD juni 1 : 2 : 3 : 4 : 5 : 6 : 7 : NourElHouda 8 : 9 : 10 : 11 : 12 :Eppie25 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : passagiers voor de roze Limo!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Ik krijg de lijst wel gequote, maar het plaatje lukt me niet echt!? Kan iemand daar misschien mee helpen? Haha even nog een keer goed gelezen en zoals jullie kunnen zien is het nu wel gelukt! X Esther
Zo kom me hier ook maar eens melden... zag al wat meerdere 'bekenden'... Nod 5 juni... Zie dat er mooie roze voertuigen klaarstaan! Ff een beetje inlezen en namen leren
Nod Juni 1 : Sjors75,danielle78 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Paricia,Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV 4 : Danjo, jes1, Leeuwtje83 , Fairy Tale 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, puzzcat24 7 : Moontje, kleintjevoorons 8 : Roosje75, Mupkuh, Evitaaa1983, Msroxy, Dreamer, Alice, claire24 9 : Girl75, Beginneling,mirella25, Lautje1979 10 : Saloua, k3lly, MilkHd 11 : Leeuw89, Mimu, Sucre 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25 13 : Djezelf, Knorretjuh 14 : Stoetel 15 : Mouse, sousou 16 : Lintje, Lien78. tascha, Tischa 17 : Manon77,fio, noppie 18 : 19 : Sbabe, Mariedgirl 20 : 21 : Verhip 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 65 passagiers voor de roze sportwagen! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Ik heb ons erbij gezet...
@demi; Mag ik erbij op 12 juni? Deze roze sportwagen ziet er wel erg gaaf uit! Eens kijken of het met de ETOS-pillen lukt om in de sportwagen te komen 8) Knuf, Giegel
Giegel ik was net ff aan het kijken welke meiden er nog meer bij op moeten vanaf pagina 19... wil jij ze bij de jouwe invoeren of jouw bericht verwijderen en dan voer ik ze allemaal ( en jou natuurlijk ) bij de mijne in...
Nou denk ik dat ik maandagochtend toch maar eerst een testje zal wagen voor ik naar de vlos bel. Was vandaag ook opeens duizelig. Heb ik anders nooit, alleen toen ik zwanger was had ik dat ook. Vind het allemaal maar vreemd... Heb trouwens ook weer van die steekjes in mijn buik. Ik denk echt niet dat ik zwanger kán zijn. Maar ja er gebeuren wel vaker vreemde dingen he?