NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Twigger ik kan me voorstellen dat je nu erg ongerust bent. Ff doorbijten meid, hopelijk zijn het geen duivels!

2. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Oooohh Twigger, nee toch?!

3. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    ik duim voor je twigger..... duim duim duim duim...

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik las hier ergens op het forum dat je als je zwanger bent geen (rechte) buikspieroefeningen mag doen, alleen maar de schuine. Houden jullie hier ook al rekening mee als je zwanger wilt worden? Bij aerobic doen wij namelijk altijd 10 min buikspieroefeningen en vind het een beetje gek als ik die ineens niet meer doe.. hoeveel kwaad kan zoiets eigenlijk?

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ha ha Suske, wat een giller.

Ik heb gelijk beeld met dat soort dingen, dus ik zag het al helemaal voor me!

Thx, want ik kon wel ff een lachertje gebruiken vandaag...!

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ja, dat hadden wij ook.
    Zonder officieel overlijdensbericht konden we d'r verzekering niet eens opzeggen!

7. esther89

esther89 Lid

29 mei 2008
    26
    0
    0
    pfff ik weet t niet meer hoor...
    heb al dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar geburd maar niet, heb sinds een paar uur pijn aan mijn borsten...
    maar testen zijn telkens negatief dus...

:(

8. esther89

esther89 Lid

29 mei 2008
    26
    0
    0
    ow en kan steken in je zij ook een teken zijn?
    heb dat namelijk al anderhalve wek ofzo... sinds het moment van evt. innesteling.

heb vakantie! :D

9. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    ik ga er al weer vandoor, ik ga een nieuwe wasmachine kopen.... Dat rotding hier. ik word er gek van, moet je tegenwoordig met de hand doordraaien anders staat hij rustig 24uur te draaien. Tijd voor een nieuwe, want maken was niet echt rendabel.

Ik hoop morgen nog wel wat roze berichten te lezen hoor!!!!!

Ik moet nog 7 dagen wachten. Maar ik denk dat ik maar eens van mijn 27 dagen uit ga (dat is het meeste voorgekomen) en dan een paar dagen ervoor.. hmm.. denk maandag of dinsdag maar eens testen.

Groetjes en tot morgen allen.

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Twigger, hou vol!

Ik duim onwijs voor je dat het niet doorzet...!

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

over die buikspier oefeningen.
    Ik doe pilatus. Zei zegt als je weet dat je zwanger bent dan moet je het maar zeggen want dan ontzie ik je wel.

12. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    @suske, dankjewel voor je onderzoek! k wilde eigenlijk al aan een zwangere hier op het forum vragen om die test met de ovutest te doen.

K dacht namelijk dat je ovutest al eerder vet-positief moest zijn en dat is bij mij nu niet. Door jouw testje is er toch nog hoop voor mij!

13. Niet meer actief

Foliumzuur ook goed voor sperma mannen
    donderdag 20 maart 2008 12:18

Niet alleen zwangere vrouwen hebben baat bij het slikken van foliumzuurtabletten. De vitamine kan ook de zaadkwaliteit bij mannen verbeteren.

'Foliumzuur draagt bij aan gezond sperma'
    Onderzoekers van de universiteit van Californië stellen dat een gebrek aan foliumzuur bij mannen kan leiden tot afwijkingen bij de geboorte van een kind, zoals het syndroom van Down. Ook verhoogt het volgens onderzoeksleider Brenda Eskenazi de kans op een miskraam.

Zwanger
    Het wordt zwangere vrouwen al langer aangeraden om foliumzuurtabletten te slikken om geboorteafwijkingen te voorkomen.

Foliumzuur is een vitamine uit het vitamine B-complex en is voornamelijk te vinden in groene bladgroenten als spinazie en andijvie.

Sperma
    De onderzoekers onderzochten het sperma van 89 gezonde mannen en ondervroegen hen over hun eetgedrag. Mannen die weinig foliumzuur binnenkregen, hadden vaker sperma dat te veel of te weinig chromosomen bevatte, wat kan resulteren in geboorteafwijkingen.

Mannen die foliumzuurrijk voedsel aten en foliumzuurtabletten slikten, bleken veel minder vaak afwijkingen aan het sperma te hebben. Het verschil tussen de beide groepen bedroeg 20 tot 30 procent.

Brood
    Vorige maand adviseerde de Gezondheidsraad al aan het kabinet om brood standaard te laten verrijken met foliumzuur. In de Verenigde Staten zijn broodfabrikanten en bakkers al langer verplicht om foliumzuur aan het brood toe te voegen.

Nou had ik dat maar eerder geweten :rolleyes:

14. Niet meer actief

Hhahahaha ik weet bijna zeker dat alle mannen vanavond tijdens het eten een pilletje toegeschoven krijgen. :) :) :)

15. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    check

16. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Al ben ik er ook zeker van dat zo'n pilletje er bij hem niet ingaat... ik ga wel eens even wat onderzoek doen naar voeding met veel foliumzuur voor hem ;)

17. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey dames!
    Check

18. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

stiekem door zijn vla doen....gnagna

19. Niet meer actief

HAHAAHHAHAHAHA oo gunst

20. Djee

Djee Lid

24 mei 2008
    70
    0
    0
    Wat een ontwikkelingen in een dag!
    @ Twigger: Wat een gedoe en een dramatiek, sterkte, succesen en ik duim voor je!
    @Saloua: alvast een feli!

Zelf heb ik vanochtend de tweede test gedaan en die was alweer wat duidelijker dan eergisteren! Twee keer positief dus! Misschien nu maar iets langer wachten op een dikke roze streep! Ik ga er gewoon vanuit dat hij/zij zich stevig vast houdt!

Deel Deze Pagina