Alle zwangere dames gefeliciteerd, alle dames met de duiveltjes een digiknuf hier nog steeds geen aanwijzingen op de komende duivels. Morgen ga ik er een testje aan wagen. De test voor nod was negatief, nu hopen op een positieve test. Fijne avond allemaal
Zo, ik ben ook weer bijgelezen Vanmiddag was mijn ovulatietest weer iets donkerder. Dus wie weet...... Ik zal blij zijn met mijn ei, want heb geen idee wat nu mijn cyclus is na de mk. Morgen maar weer een testje doen! Twigger: Ik duim voor je!
Passagierslijst NOD Juni 1 : Sjors75 & danielle78 & Majo & suusje34 & Tessa8 & nickiee & Leeuw89 & nata & annie03 & korzaantje 2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & chan1983 & za4a & suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr 3 : Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44& Florida13 5 : babyangel29 & Bonny & Demi26 & Milla & esther89 6 : Shy & pookie66 & muppie & miranke & angelea & happy05 & Iloiza & smiley82 & puzzcat24 7 : Djee & loopy & Leeuwtje83 8 : Alice & claire24 & Nellie1 & Mara24 & tijgertje23 & Priscilla R & msroxy 9 : Girl75 & Beginneling & mirella25 & Lautje1979 & kleintjevoorons & K3lly & Queensan 10 : Saloua & MilkHd & nikky ans & Roosje75 & Dreamer 11 : Mimu & Sucre & poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12 : Pippa & bamjolan & Eppie25 & Giegel & dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 13 : Djezelf & Knorretjuh & marb & xlns & Evitaaa1983 & lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio 15 : Mouse & sousou & Uk80 & Nikita23 & hanna1975 16 : Lintje & Lien78 & tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18 : Dib & Klingel & MiaMel & bramtim 19 : Sbabe & Mariedgirl & kiddo81 20 : Fampje & lynn1986 & Miinicole 21 : Verhip & Kippie75 & Jusi & mimi83 & Loeka & Shannah & nynke1980 & Yustin 22 : Ska26 & Maine & zon1980 23 : Princess81 24 : Angelea & Aura 25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26 : Sanne & vibeke & colly1 & Bloesem & Danjo 27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 28 : Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje 29 : daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 & Korzaantje 30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & suusje34 & Daphne1980 165 passagiers voor de roze sportwagen! 5 Zwanger!!, 23 Ongesteld , 4 Negatieve test , 4 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon 13 Juni! 1. Knorretjuh 2. Jenna85 3. Giegel Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!
Nou Twigger, wat lees ik nu weer allemaal... Gisteren eindelijk een beetje positief nieuws, en nu dit! Zal voor je duimen meid *duim duim* X
kleintjevoorons ik zag net je berichtje en die vraag had ik ook gesteld was even een beetje aan het snuffelen en misschien hebben we hier wat aan: http://www.freya.nl/web_medisch/hcg.php
Hey meiden, Bedankt voor jullie reacties op mijn vraagje over tempen. Ik had dezelfde vraag ook al op het forum over temperatuurkaartjes gesteld en zowel daar als hier bij jullie heb ik geruststellende antwoorden gekregen. Mijn temperatuur is nog steeds boven mijn basale temp, dus alles is nog mogelijk. Gewoon opletten wat mijn temp morgen en overmorgen doet (overmorgen ga ik testen, in Rome ). Hoewel morgen wel lastig wordt, aangezien ik vannacht om 2 uur moet opstaan, dus die temp morgen wordt meer routine dan een serieuze meting. @ Twigger: Oh nee, wat een drama. Dit is niks joh, die onzekerheid. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Hopelijk positief. Ik duim voor je, meid! @ Pookie: Hoe is het met jouw temperatuur? Ook nog steeds boven basaal? Ik hoop het. Hopelijk kunnen we straks samen naar de februari-mama's. @ zwangeren: Gefeliciteerd! Geniet ervan! @ ongi-meiden: Kl***! Ik hoop op meer succes voor jullie in de volgende ronde! @ klussers: Veel succes en plezier natuurlijk! @ wachtenden: Succes! Ik duim met jullie allemaal mee. Iemand een earl-grey koekje? @ IEDEREEN: Ik hoop dat we straks met z'n allen door mogen naar de februari-mama's en maart-mama's! Ik zal jullie een paar dagen moeten missen, ik vertrek vannacht naar Rome, en ga straks nog even slapen van tevoren. Hopelijk veel zwangeren hier als ik terug ben! En als ik zelf positief test in Rome, zal ik vast wel even een internethoek opzoeken om het nieuws te melden. Ik hoop dat ik dat mag doen! [-o< TOT OVER EEN PAAR DAGEN, MEIDEN!
@ Tischa: Handig artikel! Mocht het deze ronde bij ons nog niet raak zijn, dan kan vriendlief straks gewoon met mij meedoen met foliumzuur. (En als hij dat niet wil, geef ik hem gewoon elke dag vla. )
Veel plezier in Rome Iloiza! Wil ik ook nog eens naar toe gaan . Hmmm ben echt ontstellend moe meiden! Nog wat anders: mijn banner staat ingesteld op mijn gemiddelde cycluslengte. Maar die is wel gestaag korter aan het worden. Stel dat ik deze maand dus weer 29 dagen zou hebben, dan is mijn NOD al over week [-o< [-o< [-o< . Maar, neeeee, ik houd mijn banner aan!
Ik rook ineens veel scherper en verder had ik de vaak omschreven steekjes in mijn onderbuik.. dus ook vaak naar het toilet om te loeren of ik niet ongi was geworden. Toen had ik nog geduld (is met de jaren verdwenen volgens mij) en 3 dagen na NOD voor het eerst getest.. positief dus!
hallo meiden, Hoe is het hier.... voor mij spannende dagen.... Weet niet wat ik ervan moet denken! ene keer misselijk, andere keer krampjes.... niet veel. Kunnen die krampen ook komen als je zwanger bent? Liefs Shy
hoi, voor de zwangeren van harte gefeliciteerd niet zwanger heel veel succes volgende ronde mijn man zegt vanochtend jij bent er veels te veel mee bezig zo word je nooit zwanger.lekker he zo'n kerel. x
Vriendlief is al een weekje of 6 aan de tabletjes foliumzuur, ik had hier al eens over gehoord! Aangezien ik ook iedere dag tabletjes moet slikken, stelt hij zich solidair op! Lief, toch? Hopelijk heeft 't ook zin.. @twigger; sterkte meid, vreselijk om zo in onzekerheid te zitten..
Twigger... dit is niet leuk om te horen... Hoop dat het nog wat oud bloed is.... duim in elk geval voor je
Jep je kan krampjes hebben als je zwanger bent want dat betekend dat je bm uitrekt ofzoiets hihi Hier nog steeds niks alleen die krampjes en een lading moe moe moe Maar moet wel zeggen: Ik heb toch veel zitten vreten net...Bastonge (of hoe je het ook maar schrijft) Vleeswaren (3 verschillende GEEN lever ofzo) Eierkoek en nog meer... Nou als het maar niet slecht is voor een beeb dan mag ik wel mezelf volvreten toch?
Hey lieverds De vloeiing is alweer afgenomen heb de hele avond al last van maagzuur en niet te zuinig ook en het gevoel te moeten overgeven maar dat het niet wilt ook heb ik gloeiende wangen alsof ze in brand staan maar heb geen koorts ook baal ik een beetje dat ik mn ventje de eerste aankomende 1,5 weer niet zie hij is met de vrachtwagen naar rhodos toe kan ik er ook nog wel bijhebben en iedereen heel erg bedankt voor jullie lieve woordjes kusszie en knuffffie
Mat Care Zwangerschapstest Midstream 3 stuks Maar moest het vooruitbetalen,dus weet niet wanneer het aan komt...