Ja die heb ik ook (regelmatig) besteld. Ik heb ze altijd vrij snel binnen, dus je zult ze misschien morgenvroeg wel krijgen! Ga je dan ook direct testen of wil je nog even wachten? @Twigger; gelukkig dat 't vloeien weer afgenomen is. Ik wil je niet gek maken, maar toen ik zwanger was had ik ook gloeiende wangen. Echte blosjes, terwijl ik normaal nooit bloos of rood wordt! Hopelijk dus een goed teken!
Ha dames, wij zitten hier midden in een verbouwing (dat wordt dus dubbel klussen ) en gisteren ben ik geopereerd aan mijn neus. Zit dus nu heel zielig thuis en van klussen is het niet gekomen de afgelopen dagen. Zoals je op mn banner ziet, waren het wel belangrijke dagen.. Volgende maand beter!
Meiden! Ik weet het allemaal even niet meer hoor. Ik heb voor de 7de (!) dag (licht)bruinverlies en dat werd net wel heel donker. Nog geen rood. Normaal gesproken heb ik dat pas max. 3 dgn voor NOD. Ik baal ervan... denk dus dat het ook niet raak is. Hebben jullie hier ervaring mee? Ben ook erg gestressed van m'n werk, 't zit even niet mee. Mijn mannetje ging me heel erg opvrolijken toen ik weer sip van m'n werk thuis kwam. "kom lieverd we gaan even de stad in, alvast kijken wat voor een kinderwagen we willen" (koopavond) aaaaaaaaaaahhhh how sweet! Niet dat het nu al zin heeft, maar toch!
OOOOOooo wat ben ik lui geweest vandaag. Ok ik ben nog ziekjes maar ik schaam me een beetje. Ik heb niks maar dan ook niks gedaan, behalve films kijken. Ik ga zo maar even opstaan en wat doen want dit is echt te erg. Ik denk dat ik over 5 daagjes ga testen. Spannend!
Ik heb dat ook gehad, net toen ik was gestopt met de pil.... nu heb ik het iedere maand 2 dgn, deze maand was dat 5dgn... Daarna begon ik heftig te vloeien....de duuvels dus. Ik hoor dan ook niet meer in juni thuis, maar in juli
owww nee, derek op tv en begin spontaan te huilen! en k eet me de hele dag al een ongeluk :s m'n ventje is nu tiramisu halen bij de ah! dit betekend of pre-ongie of misschien zwanger? wel goed geklust, en vanmorgen en gister misselijk. en nattige doorzichtige afscheiding...hmmm... weet niet wat logischer is?
Beginneling, ik had bij de vorige zwangerschap een week voor de nod een paar dagen bloed verlies.. Bij mij was het toch echt een innestelingsbloeding.. Nu op dit moment ben ik heerlijk rustig aan het wachten tot ik eindelijk mag gaan testen. Ik heb alleen al een aantal dagen behoorlijk wat slijm verlies en mijn tepels komen witte puntjes op.. Komt jullie dit bekend voor? Ik had die witte puntjes de vorige zwangerschap ook al heel snel. Maar ik ga er nu niet van uit dat ik weer hoppa in 1x zwanger ben..
Hij heeft het super gehad. Hij heeft verder helemaal niet meer gehuild, is meteen gaan spelen. Toen ik vroeg of hij volgende week weer wilde was het meteen met grote pretogen JA! Kortom: ik ben blij dat ik hem heb aangemeld! Hij was er aan toe. Groetjes, Angela
Twigger, wat een gedoe allemaal, ik hoop dat het goed voor je uitpakt, ga heel erg hard voor je duimen. *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* Voor alle zwangere, van harte gefeliciteerd. Hopelijk gaan jullie een hele mooie tijd te gemoet. Voor alle dames met de duivels, Balen meiden, hopelijk kunnen jullie ons binnekort ook goed nieuws vertellen. Hier heb ik mijn ei geconstateerd. Ik heb hem op dag 20 gehad (1 juni) en nou al 4 dagen een hoge temperatuur en hij wordt met de dag hoger, maar het kan echt nog alle kanten op, is helemaal nog niks duidelijk. Ik denk zelf dat het niet gelukt is, want wij hebben niet zoveel geklust, dus ik ga nergens op hopen (voor zover mijn geest dat toelaat hahaha).
Dag lieve Juni-meisjes, Ik ga zo slapen na drie superstressdagen. Pffffff...... Iedereen een rustige nacht en sweet dreams and... liefs noppie
Jaaaaaaaaaaaaaaa, bedje. ben er ook wel aan toe. En morgenochend......................iedereen weer blazen hoor. Mijn temperatuur MOET hoog blijven! Welterusten
Slaap lekker meiden! Hier is het ook een hele drukke dag geweest en m'n bed roept me ook al een tijdje, dus daar ga ik maar gehoor aan geven! Trouwens...als we zo doorkletsen halen we de 500 pagina's deze maand ook nog wel, in dit topic...
Normaal heb ik morgen mijn eisprong , ben eens benieuwd of ik er iets van voel ! Ik heb wel geen afscheiding , zoals velen hier voor hun eisprong hebben ..
En Twigger, hoe is t nu? Balen zeg dat je vriend de komende 1,5 week niet thuis is! Pookie, hoop dat dit voldoende is... Ik ga nu werken, misschien tot straks!