Goedemorgen allemaal, Leeuwtje en Pooh, balen hoor dat slechte gevoel, maar zolang er nog geen bloed is is er ook nog hoop! hier nog steeds geen duiveltjes, en heb er net een test aan gewaagd. Kan binnen de 10 minuten een vaag lijntje zien! Hoera, ik waag er zondag nog een testje aan en als die dan duidelijker is mag ik op roze! Voor alle testers vandaag veel succes en voor de wachtbank dames een lekkere bak thee met die earl grey koekjes. (ben benieuwd hoe die smaken, lijken wel erg lekker!)
Hi Sjors, Zie dat jij ook 33 bent. Ben jij ook bezig voor je eerste? Ben telkens zo benauwd dat ik al te oud ben en nog maar weinig vruchtbaar. Zit jij daar mee? @ Pookie: balen meid! liefs noppie
He sorry Sjors, Ik las je berichtje niet goed. Gefeliciteerd alvast met je (vage) tweede lijntje! Een streep is een .... nietwaar?
Dag lieve Juni-meisjes! Allemaal lekker geslapen? @Leeuwtje; leuk dat je bij onze testmarathon komt! Vergt volgens mij een enorme dosis zelfdiscipline voor jou; 6 dagen wachten! Ik zou het niet kunnen... 8) @Pookie; balen dat je temp gezakt is! Betekent dat nu al definitief dat het niet gelukt is of kan je nu nog wel gewoon zwanger zijn? @Sjors; spannend meid, laat het ons weten he?! Hier verder eigenlijk niet heel veel bijzonders te vertellen. Ik voel me niet echt anders dan anders ofzo. Gisteravond wat steken in m'n boob, maar dat was schijnbaar maar eenmalig, dus niet noemenswaardig...helaas! Maar goed, nog 1 week! En dan weten we meer! 8-[
Goedemorgen! @Pookie en Leeuwtje, balen! hopelijk testen jullie alsnog positief. @sjors, alvast een voorzichtige felicitatie! @twigger, nog steeds die spanning zeg, pfff... succes! en we blijven duimen! @ongi-meiden @klussers en wachtenden, succes! Ik zit nu 6 dagen voor mn kortste NOD (32 dagen) en 13 voor mn langste NOD (39 dagen).. ga deze keer uit van een korte cyclus, maar voel me nog steeds volstrekt normaal, geduld is een schone zaak... Enne, weet niet meer wie het zei, maar die 500 pagina's gaan we met gemak halen volgens mij!
Hey Jenna, zie dat we ongeveer gelijk lopen.. maar jij voelt je dus ook niet anders dan anders? Same here! Denk je dat het nog wel kan deze maand of heb je de hoop al een beetje opgegeven?
@noppie; ik ben dan voor de derde bezig maar herken het gevoel. Ook ik vraag me af of ik niet te oud ben inmiddels (bijna 35), maar als ik kijk naar een andere thread op dit forum dan zie ik dat het heel goed mogelijk is om zwanger te worden op deze leeftijd en zelfs nog ouder. Gaat ons ook vast wel lukken Ik sta bij de testmarathon op de 13e, maar vraag me nu al af of ik dat ga redden Ben te benieuwd of ik misselijk ben door zwangerschap of door een medisch probleempje...... ik hoop natuurlijk op een beeb in mn buik. Er ligt hier ook nog een test die ik kan doen 4 dagen voor NOD......... Even kijken hoelang ik die kan laten liggen
Hey marriedgirl! Nee, ik kan er echt niets bijzonders over vertellen. Rond de dagen dat er een eventuele innesteling zou kunnen zijn, heb ik wel links buikpijn gehad. Maar ja, je praat jezelf zo makkelijk iets aan he? Ik heb nog wel hoop dat het raak zou kunnen zijn deze maand, maar niet heel obsessief ofzo. En jij?
Ja, dat denk ik dus ook! Hahaha! In mei waren er iets van 320 pagina's en wij zitten nu al over de 230 heen..! Kippenhok! 8)
Ik probeer ook van alles te voelen en te zien, maar helemaal niks noppes nada. Dus als ik realistisch ben, denk ik dat het niet gelukt zal zijn, ondanks dat we goed geklust hebben. Maar ja, stiekem blijf ik toch hopen he We zijn pas net begonnen (ronde 2), dus ik moet helemaal niet zeuren, maar geduld is gewoon nog steeds niet mijn sterkste eigenschap
Hi Giegel, Dank voor je aanmoedigende woorden. Heb ook wel gezien dat 30+-ers zwanger kunnen worden, maar inderdaad vaak is dat niet hun eerste. Vaak lukt het vrouwen volgens mij om sneller zwanger te worden van een tweede. Alsof het lichaam makkelijker snapt dat het de zaadjes kan toelaten ofzo.... Anyway, we blijven proberen . Ga zo weer een rondje sportschool doen. Kijken of dat de stress en de vermoeidheid uit mijn zielige hoofdje krijgt! liefs noppie
Goedemorgen! Voor de zwangeren tot nu toe gefeliciteerd! Ik kan op het wachtbankje, gisteren pos ovutest gehad, gisteravond nog geklust en zullen het vanaaf nog eens proberen en dan is het weer afwachten.. Duurt zo lang! Ben in ieder geval wel al heel blij met mijn positieve ovutest.. Geduld is niet mijn sterkste kant en daarbij ben ik ook heel goed in van alles in mijn hoofd halen.. Zat in mijn gedachten al bij de huisarts. Succes voor iedereen!
Zoooooo hé! Hebben jullie dat al gelezen? Er is gewoon nu al een september-mama bevallen! Nog maar 26 weken zwanger, geloof ik. Heftig zeg...
Jeej mn temp is vandaag het hoogste van mn hele cyclus Wel maar 0,1 graad hoger, maar toch hoger Hoop dat het iets goeds is! Zijn er nog testers vandaag?
Bij de eerste twee lukte het bij mij na 6 maanden en dus ook niet meteen. Ik werd van de tweede dus niks sneller zwanger dan van de eerste en van de derde wachten we even af (hoop echt dat het nu raak is) Veel plezier in de sportschool!
Goeie morguh iedereen! Heb af en toe beetje last van me buik, verder gaat goed hier. Wow Jenna waar heb je dat gelezen? is idd heel vroeg. Zijn er nog testers vandaag? we willen heel veel rose zien! Gr knorretjuh