ja hoor had ik weer sta ik ook weer een keer mooi voor l*l was net bij de etos ff zw testjes gehaald sta ik aan de kassa ben ik aan de beurd en ik begin me toch over te geven dat vrouwtje lachen zegt ze volgens mij kan je de testen terug leggen en ligt je antwoord al op de grond vond ik niet zo leuk maar ze moest er wel om lachen hihi
@twigger: Da's op zich wel een goed teken? Heb je al getest? Ik ga maar weer verder met mijn positieve denken. Geen gekleurde afscheiding, ben een beetje misselijk / lusteloos: IK BEN GEWOON ZWANGER! Nu alleen wachten tot de realiteit dat ook beseft
hallo alle meiden ik mag (nod was 2 juni) op Rood helaas pindakaas was een weekie weg en ik ga nu overstappen naar de juli-nodders gefeliciteerd @ alle zwangeren! en aan alle anderen veel succes toegewenst!
Ik droom de laatste dagen ook heel veel, maar ja, de wens is de vader van de gedachte (zoiets gaat het spreekwoord toch?) zullen we maar denken. We gaan gewoon samen deze week doorkomen Knorretjuh! En natuurlijk met alle anderen hier... theetje erbij?
Whaaa spannend ik blijf w8ten op de uit komst ga heel hard duimen voor je spannend zeg lijk wel of ik zelf moet testen whaha
En twigger, jeetje mina, wat hou je het spannend! Maar dat overgeven klinkt wel echt als een teken! Wel genant hoor, hihi
ben benieuwd twigger... duimduimduimduimduimduim... En als het echt zo is, kom je dan even wat HCG strooien?
@Twigger: Zooo, dat is ff flink genant, zeg! Voelde je het aankomen en kwam het zo ineens, pats boem? Wel rot voor je, hoor! Succes met testen zometeen! We kunnen wel wat roze gebruiken! @Marriedgirl; Ja, dat schijnt ook een symptoom te zijn. Maar ik geloof ook dat dat pas verder in de zwangerschap is, weet ik niet zeker, hoor. Maar in dit stadium is het nog niet echt heel erg mogelijk ook al die zwangerschapskwaaltjes te hebben. HCG is nu nog zó laag. **Denkt heeeeeeel POSITIEF met Leeuwtje mee!!!**
Helaas, ik ben nu dus ook al ongesteld geworden. Misschien had ik net niet die teunisbloemolie door moeten slikken........... Ben wel een beetje verdrietig, het had zo mooi kunnen zijn.
gister nog een schattige actie van vriendjelief... Onze kat was geopereerd en had hierna zijn eten er weer uitgegooid, gelukkig in de kattenbak. Dus ik zeg, ik ga dat ding schoonmaken, want anders stinkt morgenvroeg alles (was inmiddels al bijna 23.00u) zegt ie: Nee, zitten blijven, dat mag jij niet meer... als je zwanger bent mag je dat niet. Heeft hij het ff voor mij gedaan... Vond de reactie wel leuk.