Nod Juni 1 : Sjors75,danielle78 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Paricia,Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV 4 : Danjo, jes1, Leeuwtje83 , Fairy Tale 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, puzzcat24 7 : Moontje, kleintjevoorons 8 : Roosje75, Mupkuh, Evitaaa1983, Msroxy, Dreamer, Alice, claire24, Nellie1 9 : Girl75, Beginneling,mirella25, Lautje1979 10 : Saloua, k3lly, MilkHd 11 : Leeuw89, Mimu, Sucre,poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley 13 : Djezelf, Knorretjuh 14 : Stoetel 15 : Mouse, sousou,Uk80 16 : Lintje, Lien78. tascha, Tischa, Karina82 17 : Manon77,fio, noppie 18 : 19 : Sbabe, Mariedgirl 20 : Fampje, lynn1986 21 : Verhip 22 : Ska26 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 75 passagiers voor de roze sportwagen! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Volgens mij staat iedereen er weer op...
msRoxy, heb al even terug gelezen... Gek he hoe je lichaam zich kan 'gedragen' Hoop dat je snel zekerheid hebt voor het een of het andere...
Hallo dames, ik zou graag met jullie mee willen schrijven. Ben helemaal nieuw hier dus ik moet er nog even achter komen hoe hier alles werkt.. Ik heb al een zoontje van 10 maanden en we gaan een poging wagen om ons gezinnetje iets groter te maken.. De vorige keer was het meteen raak, hopenlijk hebben we deze keer weer zoveel geluk..
kannie slapen... :s morgen weer werken arrgg... en het vreemde is...mijn cyclus is altijd stipt 26 dagen en daarvan ben ik er 7 ongie, en deze keer ben ik maar 3 dagen ongie geweest :s halleluja of vreemd? zijn jullie ongie dagen altijd gelijk, of kunnen die ook 4 dagen verschillen? kus claire
Hi Claire, Bij mij is het aantal dagen redelijk gelijk, maar sinds ik met de pil gestopt ben echt maar heeel weinig dagen: ben donderdagmiddag ongi geworden, dan vrijdag nog flink gevloeid, zaterdag nauwelijks meer en nu is het alweer over. Oftewel, maar 2- en een halve dag. Ik vraag me af of dat wel normaal is. Of het zoveel dagen verschil als bij jou 'normaal' is weet ik niet zo goed... liefs noppie
Hallo allemaal! Ik verhuis van mei naar juni, want ik ben sinds gisteren . Wil iemand mij op de lijst zetten? Mijn nieuwe NOD is 21 juni (pff wat ver weg nog). Bedankt alvast! Groetjes
Heb net mijn verzoekje tot plaatsing op de lijst geplaatst, maar nog even een kleine introductie over mezelf.. ik ben 32 jaar, heb een dochtertje van bijna 2 en we zijn vanaf december bezig voor een broertje/zusje. De vorige keer was het meteen raak, nu moeten we wat meer geduld hebben.. (zucht)...
bedankt voor de tip... maar het lijkt me enorm moeilijk om 3 à 4 uur niet te gaan plassen... ik drink namelijk 2 liter water per dag en moet vaaaak naar het toilet misschien deze week toch maar wat minder drinken
Welkom Ik hoop niet dat je engelengeduld moet opbrengen als ik... Vandaag 2de dag clomid...Bleehh vieze troep whahaha
Puzzcat, jij moet idd veel geduld hebben.. Pff. ik denk dat ik helemaal gek zou worden als ik zolang zou moeten wachten. Ik dacht dat ik bij een tweede kindje meer geduld zou hebben, maar ik kan op dit moment nergens anders meer over denken dan over het zwanger worden.. Ik heb de pil 3 maanden geleden al in de prullebak gegooid omdat ik sinds ik de slik, 10 kg ben aangekomen. Ik ben er gelukkig weer 5 kwijt.. Het is maar rommel.. Mijn cyclus loopt perfrect, gelukkig en ik voel de eisprong. Dat maakt het misschien ook iets makkelijker. Ik hoop dat er deze maand heel veel zwangere dames bijkomen.. Zet um op!
Ik kom hier alvast meelezen want ik ben een typisch gevalletje van cyclus-van-slag-na-miskraam. I|k heb op dit moment alle zwangerschapsverschijnselen maar negatief getest. Ik ga mezelf hier maar vast inlezen en hoop dat ik me snel bij jullie aan mag sluiten maar wacht dus nog even met mezelf op eht lijstje te zetten tot de ongi gearriveerd is. Succes allemaal met klussen en bijkomen van de niet gewenste ongis
Nod Juni 1 : Sjors75,danielle78, Majo 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Paricia,Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV 4 : Danjo, jes1, Leeuwtje83 , Fairy Tale 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, puzzcat24 7 : Moontje, kleintjevoorons 8 : Roosje75, Mupkuh, Evitaaa1983, Msroxy, Dreamer, Alice, claire24, Nellie1 9 : Girl75, Beginneling,mirella25, Lautje1979 10 : Saloua, k3lly, MilkHd 11 : Leeuw89, Mimu, Sucre,poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley 13 : Djezelf, Knorretjuh 14 : Stoetel 15 : Mouse, sousou,Uk80 16 : Lintje, Lien78. tascha, Tischa, Karina82 17 : Manon77,fio, noppie 18 : 19 : Sbabe, Mariedgirl 20 : Fampje, lynn1986 21 : Verhip, Kippie75 22 : Ska26 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 75 passagiers voor de roze sportwagen! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Je staat erbij Kippie... Majo ook
ik heb even een vraagje, dit is voor ons ronde 5 en de eerste maand dat ik ben begonnen met ovu testen. nou had ik gister en vandaag een posi ovu test dus dacht dat vanmorgen me temp wel omhoog zou springen maar niet dus.. denk wel dat ik vandaag me ei heb want herb last van mijn buik.. gaat mijn temp morgen dan pas omhoog of? hoe is dit bij jullie.. de ovu test van net was negatief! XX
Je ei komt 24-48 uur nadat je positief hebt getest, dus denk dat je temp morgen omhoog gaat. Bij mij zegt FF dat ik nu in mn vruchtbare dagen zit, maar mn ovu test zegt toch echt wat anders!
mm ok maar klopt het dan ook dat als ik vandaag mijn ei heb wat ik wel denk dat ik vandaag een nega test heb? dat weet ik dus niet ..
@Demi: dat had ik helemaal niet in de gate dat ik zo'n oude lijst had , maar fijn dat jij het even hebt opgelost voor me. @Msroxy: jeetje wat spannend allemaal. Zou idd maar ff een testje er tegen aan gooien! @poehkuh: welkom hier en heel veel succes! @de rest die ik gemist heb: welkom hier en we gaan allemaal voor een bevrucht eitje in juni he damens? X Esther