Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Donderdag 22 Mei 2008, dan ben je uitgerekend op: Woensdag 25 Februari 2009. Je bent dan nu in week 3 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 264 dagen te gaan. Je hebt 83% kans dat je zwanger bent.
ik ga er zo weer vandoor. Ben er denk ik het hele weekend niet. Ga allemaal leuke en gezellige dingen doen. Maandag kom ik weer kletsen en hoop dat veel Roze te zien. Ik denk dat ik zelf ook maandag ga testen.. misschien wel een beetje vroeg.. maar ben ook niet zo goed in wachten! TOt snel allemaal
Wow Puzzcat 99%.... dat zit wel goed @ Twigger ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt meis, ik zie in ieder geval een duidelijkere streep op de 3e.
Ik ben erachter dat die matcare testen nu zijn betaald en ik hoop dat ik zaterdag ipv maandag kan testen! Ik ben toch een beetje benieuwd! En die 99% had ik ook nog niet eerder gezien...Vaag...Maar heb 3 symptomen aan gevinkt misschien ligt het daaraan...
Dit is ook apart. Ik heb ook 16 mei m'n laatste menstruatie gehad, maar bij mij komt er toch echt steeds Vrijdag 20 Februari 2009 uit... Ook hier op de site bij de calculator. Hmm..... Het percentage bij mij was trouwens 80%! (Niet dat ik dit soort dingen geloof, maar okay... )
Goeie middag meiden ik ben ook weer wakker pffffffffffff heb ff een uurtje mn ogen gesloten ze wilde niet meer open blijven hahaahaha en meteen weer misselijk he bah kleintje komt zo ook lekker uit school en dan hebben we lekker weekend manlief smste net ook al dat ze op de boot zaten van griekenland naar rhodos dus die hoor ik de rest van de dag ook niet meer schiet weer lekker op allemaal hihi
Had hem ook even ingevuld voor de fun en ik heb 65% kans, over 1,5 week weten we of het klopt of niet.... Twigger: Jeetje meid wat een gedoe! Ik zou helemaal gek worden van frustratie :x . Ik blijf voor je meeduimen en hopen dat er 2 streepjes blijven staan [-o< Hier verder nog geen symptomen. Heb nu ook geen buikpijn, dat had ik de vorige maanden na mijn eisprong wel..... Welk trucje haalt mijn lichaam nu weer uit? Groetjes, Angela
@twigger: je hebt nog steeds een hele hoop symptomen. Volgens mij zit het wel goed bij jou Meiden, ik ga jullie verlaten. Ik zal sterk zijn en het hele weekend niet op dit forum komen Tot maandag! Ik verwacht dan een hoop meer roze Hier nog wat motivatie: WE ZIJN ALLEMAAL ZWANGER!
ligt aan de lengte van je cyclus .. geloof er ook niet in, maar toch altijd leuk om dit soort onzin te doen he.
Ooooooh, natuurlijk! Hahaha, dank je wel! Ik vond het al zo apart! We hebben het niet over mijn haarkleur...
Hey meiden ! Ik had me al een hele tijd geleden in het lijstje laten toevoegen maaar ik ben heb veel eerder mijn NOD. 29 mei positieve ovu test - dag 16 30 mei ei gevoeld - dag 17 Duss m,n NOD is 13 juni ! Zou een van jullie dat willen veranderen? Het is wel een gezellige boel he hier Meiden zal voor jullie duimen ! (en voor mezelf natuurlijk ) Liefs Melanie Sympt. Gevoelige onderbuik , heel moe , s,avond heeeeeeeeeel moeilijk in slaap komen, pijnlijke borsten en jullie ?
Nou ik ben er ook niet echt blij meer mee nee hihi geef me dan een hele nega test en ik weet ik moet weer aan de klus volgende week of geen me dan een hele duidelijke test pffff maarja ik ga er gewoon vanuit dat t nee is dan valt t ook niet zo tegen al moet ik wel zeggen dat de moeheid en de misselijkheid en overgeven wel mag verdwijnen dan hoor :thumbdown:
Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op Zaterdag 10 Mei 2008, dan ben je uitgerekend op: Dinsdag 17 Februari 2009. Je bent dan nu in week 4 van jouw zwangerschap (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie), en je hebt nog 256 dagen te gaan. Je hebt 55% kans dat je zwanger bent. Haha, toch grappig, ook al heb ik geen symptomen. Nog zeker 5 dagen voor ik eventueel ga testen...
Ik denk dat ik met de eerste ronde mis heb zitten tellen .. Ik ben toen dinsdag gestopt met mijn pil 15/04 , menstruatie op 20/4 begonnen en ik heb toen een cyclus van 28 dagen ingegeven .. Nu ronde 2 ben ik op dinsdag 20/05 ongesteld geworden , ben ik verkeerd aan het tellen geweest ?