Joehoe: nog 1x gefeliciteerd Knorretjuh. Ik vang even wat HCG-tjes van je hoor! *noppie springt wild op en neer en grijpt alles wat ze maar kan*
Hmzzzzz nu Knorretjuh zo vroeg positief heeft getest, krijg ik toch weer de neiging om te gaan testen. Ik heb nog een test liggen waarmee je 4 dagen voor NOD zou kunnen testen........ Twijfel, twijfel, twijfel......
Ik ga morgen gelijk testen als ik maar 4 uur niet geplast heb in de tussen tijd hihi Nou ik hoop dat mijn HCG voldoende aanwezig is... Anders ga ik mijn gyn aan zijn jasje trekken:"Hey geef me een bloedonderzoek!"
joehoe junimEIsjes! hier een nachtelijke klingel, na een lange lange maar supergoeie werkdagavondnacht! 8) en wat lees ik nu? knorretje zwanger whiiiiiiiiiiiiiii gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiii! wel slim, als je je banner (na je ei!) op langer zet, zit je ook minder in de stress, want je verwacht je NOD nog niet! (tip?) @noppie: hier ben ik, ja lekker leuk in mijn eentje terwijl het hele forum slaapt! argh, drukke tijden, veel werk en soms stress. maar- weekend vrij dus lekker bijforummen! ik kruip nu ook de wachtbank op, hoewel missch morgen nog een zekerheidsklus (ei was de 5e) ik heb dit x een heel goed gevoel. gek vorige maand had ik een onwijs NO GO gevoel, en dat was dus ook zo. als ik nu zwanger zou zijn zou ik dat eerder begrijpen- hoewel ik me helemaal dood zou schrikken en niet weten waar ik het moest zoeken van hysterie! het lijkt soms zoooooooooooo onbereikbaar; hoe hebben al die vrouwen, en ook velen van jullie, dat toch voor mekaar gekregen? om met noppies woorden te spreken IK WIL EEN BABY EN WEL NU! huil klingel
Goeiemorgen meiden, Wat lees ik nou, Knorrie, GEFELICITEERD Alle ongi meiden, balen zeg, die vervelende Hier is t nog rustig, ga vandaag beginnen met ovu-testen om mn eitje op te sporen... Ga nu werken, misschien tot straks! Enne Klingel, IK WIL OOK EEN BEEB, NU
Hallo dames, Ik ben jullie niet vergeten hooor en lees nog regelmatig mee maar ben vergeten HCG te strooien.... Daar komt ie dan..............
Goedemorgen meiden, Wat een leuk nieuws vanmorgen! Knorretjuh, van harte gefeliciteerd! Ik ga zo een nachtje naar Gent. Dus heb waarschijnlijk zondagavond veel bij te lezen! Testers: veel succes! Fijn weekend allemaal!
@Knorrie! Gefeliciteerd! @Djee! Jij ook gefeliciteerd! Zo snel 1e ronde....! Wat goed zeg. Geniet ervan Veel meiden rood zeg.. Sterkte en op naar de volgende ronde met frisse moed! Hier ga ik maandag of dinsdag met ovutestjes beginnen, ben benieuwd! @Klussers, veel plezier! @Wachters, succes met het wachten om te testen!
@djee Echt leuk dat het zo snel is gegaan bij jou! Ik hoop ook dat mijn 2e ronde roze mag brengen en veel hcg!
@ Djee: jaaaaaaahhhhhhhh, gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Veel succes en gezondheid de komende 9 maanden!!!!! Uhhh, of 8 bedoel ik, want je hebt er 1 gehad . @ Klingel: goed om weer van je te horen. Dat zekerheidsklusje zou ik nog maar wel effe doen als ik jou was. Maar ik heb een sterk vermoeden dat je nog op 1 oor ligt, want jij was wel weer bizar laat vannacht. Pittig hoor, zo'n beroep met wisselende diensten. Je zal wel in de zorg werken I guess. Ik ga zo voor de 100ste keer een deur in ons huis aflakken .
Gefeliciteerd Djee! Meiden op wachtbankje geef de moed niet op he! En meiden die rood staan ik hoop voor jullie dat volgende ronde raak zal zijn. Kan eigelijk nog niet bevatten.. jaja ga er wel van genieten hoor. Gr Knorretjuh
Hey meiden ik heb nog niet getest... Moet nog wachten op de postbode...Grrrr Ik heb me toch wat vreemds meegemaakt: Een groepje mensen (aso's) kwamen bij ons aangelopen,ze vroegen heel wat over onze katten... En de manier waarop daardoor kreeg ik een alarm bel in mijn hoofd,ik ben nu schijtsbenauwd om ze naar buiten te laten... Ze vroegen hoe ze heten (wat niet zo vreemd is) maar ze zeiden ook: "Als ik er 1tje zou meenemen,dan zou het niet kunnen met onze hond..." Daarop zei ik:" Onze katten hebben eens een deense dog aangevallen met zijn 4en" Ze schrokken van die opmerking,later vroeg die ene vrouw: "Als jullie werken zijn de katten dan buiten?" Ik vertelde dat ze altijd binnen zijn als wij dat zijn,en je zag aan haar kop dat ze zwaar teleurgesteld was.... Daarom vertrouw ik het niet meer,onze poedie is ook al zomaar ineens verdwenen... Al zeg ik wel we weten in iedergeval waar we ze moeten zoeken als er wat is...Want die mensen hebben zich wel erg verdacht gemaakt niet waar?