Hey puzzcat, wat een raar en eng verhaal?! Kwamen die mensen gisteravond bij je aan de deur?! Hoe oud waren ze dan ongeveer? En met hoeveel? Krijg er helemaal een naargeestig gevoel van. Wonen ze bij jullie in de buurt ofzo? Even goed op je beestjes letten hoor, stel je voor zeg!
Hallo allemaal! Ik heb gisterochtend nog een testje gedaan en die was duidelijker dan de eerste!!! Ik mag dus op ROZE Moet nog even aan het idee wennen. Meteen de eerste ronde raak had ik niet durven dromen. Hoop dat er velen zullen volgen,...
Puzzcat, spannend zeg! Hoop dat het vandaag binnen is. Wat een raar iets zeg! Ik zou dat ook niet meer durven denk ik. Hmm ik vind het wel raar hoe ze zich gedragen hebben, ik zou daar ook mijn gedachtes en vragen bij hebben.... Als jullie werken zijn de katten dan buiten.... Vreemd dat ze dat vragen..
Hoi, jeetje puzzucat wat een naar en raar verhaal ik zou ze dan ook niet meer naar buiten durfen doen. Misschien als je ze nog eens ziet kan je ze vragen waarom ze dat allemaal vroegen? Ik ga snel weer verder ik moet heel de dag mensen gaan vermaken doeiii
Het was net de familie flodder,ma flodder en 3 kinderen... Nou ik denk te weten waar ze wonen,in de aso buurt dus hou de straat lekker in de gaten... Ik doe mijn poppies nog niet naar buiten vertrouw het echt niet nog,ben de hele nacht wakker geweest... En heb me toch dingen bedacht,als ze onze poeskes wat doen dan....Grrrr Geloof mij dan is friesland zelfs te klein! Sry ben helemaal over mijn toeren...
Kan ik me voorstellen puzzcat, Ik zou ze ook even niet meer naar buiten doen, mij veels te verdacht en eng.. Wie weet wat ze van plan zijn... Moet er niet aan denken zeg. Het zijn zulke schatjes aan je foto's te zien.
@smiley82: GEFELICITEERD en ook in de eerste ronde net als ik! Ik voel me werkelijk gezegend, jij ook. Ook enigszins schuldig... maar geniet met volle teugen!
Heerlijk! Drie zwangeren erbij! Gefeliciteerd en geniet het maar! Ik verwacht rondom vandaag mijn ei....... Tja, ik heb eerder nooit op mijn ei gelet, maar nu ben ik begonnen met tempen, dus ben ik benieuwd wat ik allemaal over mijn ei te weten ga komen. Een ding weet ik in ieder geval zeker..... de pijn helemaal onderin de buik, komt vast van het ei dat onderweg is.
Alle nieuwe zwangeren PROFICIAT! Ik wil oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook
goeie morgen meiden heeee weer een zwangere yes yes yes ik wilde vandaag eigenlijk niet gaan testen maar kreeg best veel reacties op de foto van mn test dat ik best nieuwschierig ben aahahahahah tegen 12 uur ga ik dan toch maar een testje wagen vanmorgen om half 8 heb ik geplast dus ff 4 uurtjes wachten is half 12 dan ff alf uurtje erbij als t lukt hahaha
Ha, ha, daar kun je natuurlijk niet tegenop, Twigger, zoveel meiden die reageren op je foto; dan moet je toch voor jezelf echt zekerheid hebben door toch nog een keer te testen! Ik ben heel benieuwd.
ja erg he je wilt niet weten hoeveel testen ik al versleten heb pfffffff maarja voor t goeie doel he zit te twijvelen of ik de kruidvat test moet nemen om de etos test hihi ach doe ze gewoon alle 2 ahhahahahahaahha owwwwwwwwwwwww ergggggggg
haha gewoon doen Ben benieuwd meid! Al zie ik wel een lijntje staan op de foto... Hoop voor je dat het toch zo mag zijn!
Passagierslijst NOD Juni 1 : Sjors75 & danielle78 & Majo & suusje34 & Tessa8 & nickiee & Leeuw89 & nata & annie03 & korzaantje 2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & chan1983 & za4a & suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr 3 : Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5 : babyangel29 & Bonny & Milla & esther89 6 : Shy & pookie66 & muppie & miranke & angelea & happy05 & Iloiza & smiley82 & puzzcat24 7 : Djee & loopy & Leeuwtje83 8 : Alice & claire24 & Nellie1 & Mara24 & tijgertje23 & Priscilla R & msroxy 9 : Girl75 & Beginneling & mirella25 & Lautje1979 & kleintjevoorons & K3lly & Queensan 10 : Saloua & MilkHd & nikky ans & Roosje75 & Dreamer 11 : Mimu & Sucre & poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12 : Pippa & bamjolan & Eppie25 & Giegel & dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 13 : Djezelf & Knorretjuh & marb & xlns & Evitaaa1983 & lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15 : Mouse & sousou & Nikita23 & hanna1975 16 : Lintje & Lien78 & tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18 : Dib & Klingel & MiaMel & bramtim 19 : Sbabe & Mariedgirl & kiddo81 20 : Fampje & lynn1986 & Miinicole 21 : Verhip & Kippie75 & Jusi & mimi83 & Loeka & Shannah & nynke1980 & Yustin 22 : Ska26 & Maine & zon1980 23 : Princess81 24 : Angelea & Aura 25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26 : Sanne & vibeke & colly1 & Bloesem & Danjo 27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 28 : Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 29 : daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 & Korzaantje 30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & suusje34 & Daphne1980 166 passagiers voor de roze sportwagen! 8 Zwanger!!, 25 Ongesteld , 5 Negatieve test , 3 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon 13 Juni! 1. Knorretjuh ZWANGER!! 2. Jenna85 3. Giegel 4. Leeuwtje83 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!