klingel ja ik weet t ook niet zat net een beetje her en der te lezen nou kwam ik op een verhaal van een meid die 3x posi heeft getest met clear bleu en vervolgens nega met kruidvat en tsjah dan ga je weer twijfelen he (GRRRR) maar ja ik blijf erbij ik ga NIET meer testen en ik haal ze ook niet meer ik zal 11 dagen na bleoding mn laatste digi opmaken en dan is het genoeg geweest klaar af en afwachten op de 28e
Ja ze zijn mijn baby's hihi Spookie is een kater (ik zeg kater want hij is vet hihi) Zijn kleuren zijn wit en blauw Hij lijkt op een koe... Poepoe Is een tabby Grijs met witte poten Zij is de oudste van hun allen Ze is 7 jaar,ik heb haar opgevoed met een flesje Ze was nog maar 2 weken oud toen ik haar uit een schuur haalde...Haar broertjes en zusjes waren al overleden...Poes (de moeder,zo heette ze) was heel erg into katers... Snoopy heb ik van internet whaha Zij is pik zwart!Ze is 4 jaar... Stippie ook van het net...Zij is 3 jaar en een rood met witte poeske... Jullie zullen wel denken,hoe zit het nou met die foto's want je ziet 2 tijgertjes...Poedie is zomaar ineens verdwenen,zij is het kleine tijgertje Ik mis haar nog elke dag...Moet nog even een fototje van stippie op zw.pag zetten hihi Ow ik ben er ook achter hoe je die berichtjes weer terug krijgt!
Oeh das een goeie! Ik ga er gelijk werk van maken! En nee mijn testjes zijn er nog niet Straks pis ik in mijn broek,ach dan wring ik het wel in een potje whahah
puzzcat, wat een liefjes zijn het! en poedie is echt cute. heel jong om te zien nog ja. wanneer is ie verdwenen? verschrikkelijk! goede tip van uk, even politie waarschuwen! ik ga even de zon in. liefs klingel
Ik heb de matcare ultra gebruikt, maar moet er wel bij vermelden dat mijn eerste streepje ook ultralicht was , ik moest het ding heen en weer bewegen in het zonlicht om het te kunnen zien. Dus fabrikanten verdienen er echt wel aan hor, want ik heb daarna nog op 4 dagen voor NOD getest met matcare ultra (toen was de streep al wel beter zichtbaar) en daarna moest ik het voor mijn gevoel nog maar eens twee keer doen , maar toen test gebruikt van apotheek (kon tot 3 dagen voor NOD testen) en daarna kruidvat test. Dus het kan je wel extra geld kosten het van te voren testen
Passagierslijst NOD Juni 1 : Sjors75 & danielle78 & Majo & suusje34 & Tessa8 & nickiee & Leeuw89 & nata & annie03 & korzaantje 2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & chan1983 & za4a & suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr 3 : Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5 : babyangel29 & Bonny & Milla & esther89 6 : Shy & pookie66 & muppie & miranke & angelea & happy05 & Iloiza & smiley82 & puzzcat24 7 : Djee & loopy & Leeuwtje83 8 : Alice & claire24 & Nellie1 & Mara24 & tijgertje23 & Priscilla R & msroxy 9 : Girl75 & Beginneling & mirella25 & Lautje1979 & kleintjevoorons & K3lly & Queensan 10 : Saloua & MilkHd & nikky ans & Roosje75 & Dreamer 11 : Mimu & Sucre & poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12 : Pippa & bamjolan & Eppie25 & Giegel & dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 13 : Djezelf & Knorretjuh & marb & xlns & Evitaaa1983 & lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15 : Mouse & sousou & Nikita23 & hanna1975 16 : Lintje & Lien78 & tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18 : Dib & Klingel & MiaMel & bramtim 19 : Sbabe & Mariedgirl & kiddo81 20 : Fampje & lynn1986 & Miinicole 21 : Verhip & Kippie75 & Jusi & mimi83 & Loeka & Shannah & nynke1980 & Yustin 22 : Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder 23 : Princess81 24 : Angelea & Aura 25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26 : Sanne & vibeke & colly1 & Bloesem & Danjo 27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 28 : Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 29 : daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 & Korzaantje 30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & suusje34 & Daphne1980 167 passagiers voor de roze sportwagen! 8 Zwanger!!, 25 Ongesteld , 5 Negatieve test , 3 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon 13 Juni! 1. Knorretjuh ZWANGER!! 2. Jenna85 3. Giegel 4. Leeuwtje83 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Vlinderfladder; je staat erop!
Hey, bedankt voor je antwoord! Ik heb niet die ultra, maar de normale van matcare besteld. Waarschijnlijk komen die maandag/dinsdag binnen. En dan proberen om nog tot vrijdag te wachten met testen! Maar inderdaad, dat is dan wel extra geld als je steeds zo van tevoren test! Maar goed, gefeliciteerd nog met je zwangerschap! Hopelijk zie ik je bij de februari mama's!
Mijn poedie is nu 6 maandjes weg...Ik heb echt overal gezocht... Ze was toen op die foto 3 jaar Dus ze was onze eeuwige kitten...Ze bleef lekker inieminie! Ik ga ook de zon even in,heb mijn plasje al in een urine container gedaan...Nu wachten op die stomme TNT...
Pfff de post is normaal altijd vroeg zeker Puzzcat? Zal nu wel een eeuwigheid duren.. Ik heb zelfs een keer gehad dat ik ergens op wachtte en dat ik eind van de dag in de brievenbus keek en er een briefje in lag: Helaas hebben we niemand thuis aangetroffen, het wordt morgen om ... uur afgeleverd... Das echt irritant! Hoop voor jou dat het meevalt En je poezen zien er erg lief uit hoor! Daar horen ze van af te blijven! Grrrr
Oehhhh mijn vriend gaat om 15:03 de uitslag lezen van de test........ Nu maar hopen dat het goed zit......... Het moet gewoon!
Negatief........ Maar..........We gaan maandag weer testen! Voor het geval dat.......... Want heb mijn ongi nog niet terug dus ja........
Ik weet het niet,maar snap het ook niet echt meer om eerlijk te zijn...... Heb steeds ongi krampjes,en ben moe...... Hoge temp...... Ach jullie weten dat je een nega kunt hebben als het toch positief is Dus we gaan gewoon verder!