NOD juni 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi Allemaal...

Zet mij maar op 1 juni ;)

dit word onze 4de poging....

2. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    @Bramtim. Jij hebt dus echt precies hetzelfde als mij! Ik ga morgenvroeg weer testen. Als het dan negatief is bel ik naar de vlos. Ben jij al naar de dokter ofzo geweest?

3. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    Heyyyy meiden

Ik ben er weer na een weekendje weg geweest te zijn
    Hoe is het hier ?
    Vandaag begonnen met ovu omdat ik als t goed is vrijdag ene posi test zou hebben
    Ben alleen bang dat ik m eerder kijg deze maand want hij is al aardig donker....
    Hopelijk niet eerder dan volgend weekend anders heb ik weer pech en is mn mannetje niet thuis :(

4. kippie75

kippie75 Bekend lid

Apr 8, 2008
    845
    0
    0
    @ puzzcat: jij moet inderdaad veel geduld hebben, hopelijk is het voor jou nu echt snel een keer raak.
    @ poehkuh: ik ken dat gevoel.. ook ik dacht er wel wat relaxter in te staan zo bij een 2e, maar ik ben ook alleen maar bezig met zwanger raken.. en haal me van alles in mn hoofd waarom het niet zou lukken. Maar ja, we kunnen niet meer doen als klussen ;) (en dan ook nog op het juiste moment).
    @ bramtim: hopelijk heb je snel duidelijkheid, vervelend zeg zo.

Voor iedereen verder een fijne zondagmiddag!

5. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Nee ik ben nog niet geweest maar wacht mijn eerste ongi na de miskraam af. Gyn had goede hoop dat hij binnen vier weken gewoon op gang kwam. |Ik vertoon ook alle verschijnselen van zwanger zijn maar test nega. Ik ga dinsdag nog eens testen als ik niet ongi ben geworden maar denk dat het gewoon wachten wachten wachten is.

Wanneer heb jij een mk gehad? en hoe gaat het nu met je?

6. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    Mijn miskraam heb ik eind maart/begin april gehad. ( het duurde allemaal nogal lang) Ik geloof dat ik wel al een keer ongesteld ben geweest, maar weet het niet zeker, want het was maar heel weinig. K heb tussendoor ook vaak bruinverlies en bloedverlies gehad, dus k snap er niet zoveel meer van.

Met mij gaat het redelijk. Ik denk alleen dat deze periode net zo lastig is als toen ik net hoorde dat het hartje niet meer klopte. Ik ging er vanuit dat ik zó weer zwanger zou zijn en dat valt nu toch tegen. Ook denk ik vaak aan hoever ik geweest zou zijn. Een vriendin van mij is precies op dezelfde dag uitgerekend als ik zou zijn en zij krijgt nu echt al een mooi buikje. Ik gun het haar wel, maar mijn eigen ongeduld is gewoon heel lastig.

Maar hoe gaat het met jou? Wat voor verschijnselen heb je, dan kunnen we vergelijken. Misschien is het wel te vergelijken met ontpillen wat we nu hebben, of misschien zijn we wel schijnzwanger ofzo. ( ik roep ook maar wat) En hoe gaat het verder met je?

7. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik ben nieuw op het NOD forum.
    We zitten nu in de 1e ronde heb vandaag mijn ei en we hebben goed geklust :D
    Zet mij maar op 1 juni dan is mijn NOD!
    Alvast bedankt....

8. Baby4

Baby4 Bekend lid

Mar 1, 2008
    854
    271
    63
    Female
    ik lees net dat je 4 uur voor een ovutest niet mag plassen. Klopt dit dames? Ik ben er deze maand voor het eerst mee begonnen maar was niet op de hoogte van bovenstaande.

9. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    ik doe daar niet aan
    ik ga smorgens om 7 uur plassen en om 8 uur doe ik mn test en toch heb ik mn ei gevonden
    dus tsjah ik weet het niet

10. Baby4

Baby4 Bekend lid

Mar 1, 2008
    854
    271
    63
    Female
    en jij gebruikt ook die van babyboom toch?

11. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Ik reageer even prive want geloof niet dat anderen hier op zitten te wachten

12. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    Yep
    maar het is maar net wanneer je je piek berijkt hebt
    het kan zijn dat je je piek smorgens hebt of smiddags of savonds als je test wat donkerder wordt moet je gewoon een paar uur laten gewoon nog een keer testen en als hij dan weer donkerder wordt dan heb je m dus gehad ;)

13. Baby4

Baby4 Bekend lid

Mar 1, 2008
    854
    271
    63
    Female
    ik heb nog geen posi ovu test gehad ik test wel elke avond rond 20.00uur. Bedoel je dat als het streepje op zn donkerst is dat de ei dan is geweest?
    Dat betekent dus dat ik vanaf het moment ik het 2e streepje zie , we elke dag moeten klussen.

14. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Volgens mij is het juist zo dat als het streepje het donkerst is, je ei eraan zit te komen. Eerst krijg je je LH piek en dan je ie. Anders zouden die testen geen zin hebben. ;)

15. Baby4

Baby4 Bekend lid

Mar 1, 2008
    854
    271
    63
    Female
    Zo dacht ik er ook over maar hoorde net weer iets anders..

16. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    trallalalalala... en ik ben niet meer ongesteld. Of was ik niet ongesteld maar kwam het doordat mijn spiraal verwijderd is? hmmm..
    Ik heb trouwens gehoord dat je laatste menstruatie (dus voorafgaand aan een zwangerschap) altijd anders (vaak korter) is. Dus wie weet....
    Ik heb nu al de spanning-kriebels. :D

17. demi26

demi26 Niet meer actief

Hihi Lintje toch... hoop voor je dat het je heel snel gegund is!

18. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Ik gun het jou ook van harte! :D :D :D

19. Niet meer actief

Nou Lintje dat zou heel mooi zijn. Mijn ongi is ook alweer voorbij. Ik ben 4 dagen ongi geweest. Best snel. Ach ja, beter toch?

20. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Hoi JUNI-meiden,

Ik ben ook niet echt ongi meer, echt een superklein beetje bruin nog, maar verder niks meer. Het klussen kan dan weer gaan beginnen geze week, pfff, gaaap.....
    Heb hoofdpijn mensen... Succes allemaal, ik check uit voor vandaag!

liefs
    noppie

Share This Page