Hee Iloiza, wat gaaf! En dat in Rome, goed dat je gewacht hebt tot je daar was he!! Geniet ervan. @sjors: jij natuurlijk ook van harte met je ROZE!! Hopelijk zie ik van de anderen niet teveel terug in juli!
Goedemorgen! Normaal kom ik alleen doordeweeks op het forum, maar kon het niet laten om even te spieken.. En wat een boel roze! @Knorretjuh, volgens mij zeiden wij afgelopen week nog tegen elkaar dat we samen (en met de rest van het forum) de wachtdagen wel door zouden komen?!.. Nou, jij hoeft niet meer te wachten dus. Super gefeliciteerd!!! Echt geweldig!!!! nu ik nog @Djee, Smiley82 en Sjors75, gefeliciteerd! Top dat jullie nu een duidelijke test hebben, geniet ervan! @Iloiza, wow! Wat je zo graag wilde (positief testen in Rome) is uitgekomen! Wat ontzettend gaaf en speciaal zeg! Van harte gefeliciteerd! Ik ben nog steeds gezellig(?) aan het wachten, voel me nog steeds normaal. Heb alleen een beetje spierpijn in mn borsten af en toe, maar dat komt denk ik door het sporten van donderdagavond. Wil mezelf uiteraard wel van alles aanpraten, maar we moeten realistisch blijven he . Fijn weekend nog en morgen hoop ik nog meer roze te bespeuren!
Is niet altijd helemaal waar. Sommige artsen nemen leeftijd en andere (voor ons misschien wel onbekende) factoren mee...
Tja, die 4 dagen is met mijn kortste cyclus (32 dagen), dus is niet heel realistisch denk ik. Heb mn banner daarop gezet zodat ik iig niet te laat zou zijn voor mn eisprong. In de NOD lijst sta ik op 19 juni. Ik voel me volstrekt normaal eigenlijk, alleen erg ongeduldig, haha. Het EK zorgt gelukkig voor wat afleiding! Jijj was degene die maandag weer ging testen, nietwaar? Spannend hoor!
Hooooi meiden! Wat een heerlijk weer is het vandaag! Jammer dat ik moet studeren...maar dat kan ook op het balkon! Er zijn weer zwangeren bij! Iloiza en Sjors; Van harte gefeliciteerd meiden! Helemaal super voor jullie! Meiden die ongi zijn geworden, heel jammer! Hopelijk in de volgende ronde meer succes! Hier nog steeds niets bijzonders te bespeuren. Ik zou wel van alles kunnen voelen, maar dat is niet echt realistisch. Tot vrijdag wacht ik nog lekker!
Sjors en Iloiza, wat gaaffff meiden! Gefeliciteerd! Roze staat jullie goed @ de ongimeiden, wat jammer, beetje cliché maar veel succes de volgende ronde! @ de wachters, nog even volhouden he?! Op naar een positest Ikzelf voel me normaal, nergens last van en ga er ook van uit dat het niet gelukt is. Ook omdat we niet zo ons best hebben gedaan deze ronde. 1 x geklust tijdens vruchtbare dagen of eisprong (of net na). Maar ja, volgende ronde zullen we meer ons best doen
even snel loeren voordat ouders komen hier. JOEPIE er is weer roze: gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiii en veel geluk!!!!!!!! @noppie: wij 30+ers worden gewoon zwanger deze zomer hoor. heb ik afgesproken met de ooievaars hier! liefs klingel
Yes, weer roze meiden erbij! Gefeliciteerd. En helaas, degenen die op rood moeten; balen. Weeeer op naar de volgende ronde. Ik heb even een vraag over het temperaturen. Hoe lang blijft je temp hoog wanneer er tijdens/na de eisprong het eitje niet bevrucht wordt? Weet iemand dat? Groet, Shannah
Ja,want het is best een goeie iets om het in de gaten te houden Want na je eisprong,hoge temp En als je ongi moet worden gaat je temp naar beneden Best snugger! Kan je toch merken wanneer
Dus als ik het goed begrepen heb gaat na je eisprong je temp omhoog, wanneer je ongi wordt gaat ie weer omlaag. Wanneer je zwanger bent en dus niet ongi wordt blijft ie hoog. Klopt dat?