Sjors Gefeliciteerd! Hier nog geen te bekennen hoor! Ik wacht nog even tot dinsdag omdat ik dan mijn testen pas binnenkrijg en ik ook weleens een cyclus heb van 30. Maar k heb goede hoop. K voel weer vanalles! ( nouja wie niet?)
Passagierslijst NOD Juni 1 : Sjors75 & danielle78 & Majo & suusje34 & Tessa8 & nickiee & Leeuw89 & nata & annie03 & korzaantje 2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & chan1983 & za4a & suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr 3 : Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5 : babyangel29 & Bonny & Milla & esther89 6 : Shy & pookie66 & muppie & miranke & angelea & happy05 & Iloiza & smiley82 & puzzcat24 7 : Djee & loopy & Leeuwtje83 8 : Alice & claire24 & Nellie1 & Mara24 & tijgertje23 & Priscilla R & msroxy 9 : Girl75 & Beginneling & mirella25 & Lautje1979 & kleintjevoorons & K3lly & Queensan 10 : Saloua & MilkHd & nikky ans & Roosje75 & Dreamer 11 : Mimu & Sucre & poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12 : Pippa & bamjolan & Eppie25 & Giegel & dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 13 : Djezelf & Knorretjuh & marb & xlns & Evitaaa1983 & lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15 : Mouse & sousou & Nikita23 & hanna1975 16 : Lintje & Lien78 & tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18 : Dib & Klingel & MiaMel & bramtim 19 : Sbabe & Mariedgirl & kiddo81 & Loeka 20 : Fampje & lynn1986 & Miinicole 21 : Verhip & Kippie75 & Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske 22 : Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder 23 : Princess81 24 : Angelea & Aura 25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26 : Sanne & vibeke & colly1 & Bloesem & Danjo 27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 28 : Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 29 : daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 & Korzaantje 30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & suusje34 & Daphne1980 169 passagiers voor de roze sportwagen! 10 Zwanger!!, 32 Ongesteld , 5 Negatieve test , 1 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon 13 Juni! 1. Knorretjuh ZWANGER!! 2. Jenna85 3. Giegel 4. Leeuwtje83 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!
Heey, weer een paar roze meiden er bij! Dat gaat weer goed; GEFELICITEERD meiden, geniet er van! Hier niets nieus te melden, nog dik een week tot NOD, dus nog even geduld oefenen....... Groetjes, Angela
Meiden, Wat doen we met dames die niets van zich laten horen? Gewoon paars maken op de lijst toch? Want zoals die danielle78 die op 1 juni staat, die is al sinds 19 mei niet meer online geweest. Heb ik net even opgezocht. Dat kan dan ingevuld worden toch? (Ik irriteer me aan onvolledigheden... 8) )
Als er twee dagen verstreken zijn en van diegene horen we helemaal niets (dus ook niet dat ze nog even wachten met testen oid), dan gewoon op paars, dat denk ik ook. Hier niks nada, geen meer.. En nu? Mijn bmm staat volledig open, betekent dat ik morgen krijg?
Aloha! Ik heb deze maand twee keer mijn NOD! Had ´m 1 juni (rood) en nu weer 30 juni. Mag ik er nog bij?! Doei!
@claudia: yep geldt ook voor de bijna 30ers geldt voor iedereen natuurlijk! maargoed wij wat 'ouderen' 8) hebben er wat dat betreft een extra zorgje bij he. mumzz, snel weer de zon in! liefs klingel PS JEDID ZEG EENS WAT!
Ja Klingel, en bij elk jaartje dat erbij komt na de 30 een zorgje erbij........ Alleen ga ik daar niet aan denken!
Aan de nieuwe zwangeren : een dikke proficiat Iloiza : positief getest in Rome ! Dat is wel heel bijzonder. Ik vond Rome al zo een geweldige stad maar ik kan me voorstellen dat het voor jou helemaal een fantastische plaats is ! Als je terugkomt, strooi dan gauw wat hcg'tjes uit het vliegtuig ! We kunnen ze allemaal gebruiken @twigger : ik duim mee voor jou ! Moet verschrikkelijk zijn om zo lang te moeten wachten Ik had vanmorgen vruchtbaar slijm ! Joepie, dan zal ik deze keer niet meer zo'n lange cyclus hebben (vorige keer 51 dagen : dat was echt wel om gek van te worden) Mijn ventje is nu gaan fietsen , maar zodra ie terug is, zal ik hem maar meesleuren. Ik ben er zeker van dat hij dat niet erg zal vinden ......
Hallo meiden, Hier vanmorgen een test gedaan en je zag een vaag streepje! Weet niet zo goed wat ik nu moet denken want er was wel duidelijk een streepje, ook vriend lief zag dat. Liefs Shy
Heb wel foto geprobeerd te maken maar dat gaat niet lukken! Krijg m er niet goed op. Maar wil eigenlijk straks nog een test doen voor de zekerheid!
Dank je Dizzy, maar wil nog niet te vroeg juichen. Misschien een beetje onzekerheid! Eerst langs de huisarts morgen voor zekerheid denk ik maar!
Jeetje, jullie zijn allemaal druk aan de mail! Heb net heerlijk zitten genieten van het weer in de tuin van een vriendin van mij en lekker geluncht bij mn schoonouders. @Shy, succes met testen! Gauw laten weten he of je nou echt zwanger bent! @de zwangere meiden, Gefeliciteerd! Ik hoop jullie spoedig te volgen. @wachtende meiden, spannend spannend spannend! Ik hoop dat het gauw roze namen regent op deze pagina! hihi. @meiden bij wie het niet gelukt is, succes in de volgende ronde! Hopen dat niemand hier lang hoeft te wachten op hun wondertje!
hallo, Ik mag op rood, zou iemand willen doen voor mij? Ik heb nu wel weer eens een normale cycles gehad, misschien wel door etoszwangerworden. vee succus allemaal!
@shannah nee daar wil je ook liever niet teveel aan denken, hoeft ook niet, er zijn plenty succes-story's ook ver in de 30! maar ik denk dat je als het je 1e kindje is ook nog de zorg hebt die iedereen die voor het eerst ervoor gaat heeft: KAN ik wel zwanger raken? humzzzzz niet gaan piekeren klingel, hou die good vibes vast!
Ik laat het jullie zeker snel weten als ik nog een test heb gedaan! Maar ja ze zeggen toch een streepje is een streepje! En echt geen verschijnselen van ongi worden oid....
hoi dames ook ik mag in het rose heb vanmorgen 2 testen gedaan, de ene een dikke plus en de andere een 2 streepjes. ze verschenen allebei binnen een minuut dus groetjes mirella