Jummieeee, die verse fruitsalade zeg ik geen nee tegen Ennuh.......de earl grey koekjes heb ik hier nog niet kunnen vinden bij de supermarkt.....
mmmm dat gaat er wel in alleen geen ijsthee haha doe ik wel een agh ja gezond water ik moet alleen nog heeeeel lang wachten helaas of niet ligt eraan wat me ei doet haha maar lekker in ieder geval
Voel me ff heel erg kut (sorry voor het woord). Hoor net dat mn schoonzus weer zwanger is. Ze waren er niet eens mee bezig, deden het met condoom. Echt hoor, die hoeven maar naar elkaar te kijken en hoppa zwanger. Bij de eerste was het ook niet gepland. Ben heus wel blij voor ze, maar had gewoon gehoopt dat wij voor het volgende kleinkind zouden zorgen. Kan wel janken, maar zit op mn werk... Weet dat ik een bitch ben, maar hoop hier toch ff mn frustratie kwijt te kunnen.
@marriedgirl: geeft niet, daar zijn we voor! Kan me voorstellen dat je daar erg jaloers over wordt, maakt ook niet uit. Kom bij ons maar schelden en tieren, en wees lief tegen je schoonzus @mara24: meid, klote! *knuf*
Bedankt meiden... Ik heb net zitten rekenen: Dit is de 20ste ronde,en de 28 maand... Pffttt Ik ga mijn gyn straks bellen
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt, mijn schoonzus ik ook zwanger en ik wil ook zo graag weer tis soms best frusterend om andere met een zwangere buik t zien.
Ah, meisje toch! Snap dat het behoorlijk shitty is. Juist als je het zelf zooo graag wil en een ander krijgt jouw cadeau'tje... grrr. Ff balen en tieren hier en dan leuke sokjes gaan kopen voor je schoonzus hoor! Strax zijn jullie gewoon lekker SAMEN zwanger! Das nog veel leuker!
@marriedgirl en mara24: soms lijkt de wereld inderdaad niet eerlijk. We willen het hier allemaal zo graag.... Een dikke knuf voor jullie beide!
Goedemiddag allemaal ! Gisteren had ik me ineens steken in mijn borsten en liezen en richting bmm , wat kan dit zijn ?
Bedankt voor jullie lieve reacties! Voel me ook wel een jaloers kreng hoor. Al zijn we pas eigenlijk net bezig, vind het echt best kl*te. Ik zal uiteraard aan haar niks laten merken, zo ben ik dan ook wel weer . Tis gewoon best oneerlijk. Dat zie je ook op dit forum, mensen die er alles voor doen en laten en al tijden bezig zijn lukt het niet en anderen raken ongepland en soms zelfs ongewenst zwanger. Mijn tijd komt nog wel (hopelijk snel ) en idd misschien zijn we zelfs wel samen zwanger. @Mara, balen!
Marriedgirl heel begrijpelijk hoor, tis frustrerend! Maar echt, jouw tijd komt! Mara balen meid, duim dat de volgende maand je geluks-maand wordt! Puzzycat, ronde 20 pfff, meid meid wat ontzettend balen zeg! Het is je echt gegund!
@marriedgirl: Ik kan me voorstellen dat het hard aankomt als je schoonzus verteld dat ze zwanger is en dat het niet echt gepland was... Helemaal als je zelf bezig bent om zwanger te worden. Ik wens je veel succes en hopelijk ben je snel zwanger en dan kun je samen zwanger zijn! Is ook leuk Ik zit op het wachtbankje... heb volgende week mijn NOD. Heb een goed gevoel, gezien mijn eisprong precies op tijd was en we voldoende hebben geklust... Heb nog geen innestelingsbloed. Komt dit altijd, of is het maar zo weinig dat je dit helemaal niet ziet? Liefs, Manon Alle zwangeren gefeliciteerd natuurlijk! Hoop dat ik me snel kan aansluiten bij jullie en de februari mama's!
@ Marriedgirl Ik snap je jaloezie echt heel goed. Mijn zusje lag te bevallen op het moment dat ik in het ziekenhuis lag met een gecompliceerde miskraam. Over cru gesproken. Het is vaak ook niet het misgunnen van haar geluk, maar je gunt het jezelf gewoon zo erg! liefs mara
Pff Mara, dat is echt heel erg! Waar zeur ik dan over he... Hoop echt voor je dat je snel zwanger bent, dat rijtje in je onderschrift ziet er allesbehalve prettig uit. Succes!
@ Puzzcat: balen meid. En? Mag je bij de gyn komen? @ marriedgirl: heel begrijpelijk hoor. Uit je frustraties maar lekker even bij ons! Bleeeghhh: ik probeer mijn tandarts te bereiken. Zijn ingreep van een paar weken terug heeft helaas niets uitgehaald en nog steeds kiespijn. Ik vrees dat een tripje naar de kaakchirurg de volgende stap is . ik ben erg bang voor tandheelkundige ingrepen....
Hai meiden, @noppie: ik voel/merk ook nog helemaal niks. Is misschien ook wat vroeg, innesteling zou volgens mij nog niet eens geweest zijn. Maar jouw voorstel voor een bezoekje aan de huisarts is dan misschien geen slecht idee. Wat vindt hubbie? Heb trouwens een vriendin van 36.. binnen 2 mnd zwanger van de 1e.. geeft moed! @ongi meiden: BALEN @marriedgirl: je gevoel is heel logisch, je gunt het een ander, maar jezelf toch het meeste. Geeft niet, klets er met ons lekker over! Groetjes!