NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    *klingel sluipt de racewagen in en test de stoelen uit...
    ze heeft net een nega zwangerschapstest gedaan dus verwacht hier snel in te stappen... mok mok mok... klingel sluipt weer naar buiten*

2. Niet meer actief

Klingel! Hup terug naar MEI! :p

Je hebt nog ff niets te zoeken hier. Hopelijk hoef je niet mee met de race wagen :)

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    :) humor, tischa!
    ja ik ga daar wel weer op de wachtbank op de duivels wachten.

beetje even janken op het bankje nu dan maar :cry: .

liefs!

4. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Klingel weg jij.. zolang de ongi zich nog niet heeft aangekondigd blijf je in mei en hoop ik voor je dat je niet in juni terechtkomt.

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey ieders!

Morgen weer aan de klus..Echt meiden een korte cyclus is ook niet zo super hoor...Straks moet ik nog met mijn ongi klussen uit nood :cry:
    Maar die clomid doet zijn werk wel gelukkig!De vorige (echte) eisprong die ik had was toch 2 dagen later dan ik eerst dacht (Ik voel mijn eisprong namelijk)
    Dus ik neem aan dat mijn ei vrijdag komt...Word weer een auwie periode...
    :( Ik bedenk me net,ik heb elke 2 weken pijn...Ach het is voor een goed doel Ja toch?

Nu heb ik al 2,5 jaar geen goede medicatie gehad tegen mijn crohn,en begin de naweeen ervan te voelen...Fistels overal waar je ze niet wilt hebben :cry:

6. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    ahh klingel das kut :( wachten is altijd stom!

hier is t nachtbraakstertje weer wakker!
    ongie bijna voorbij, maar nog steeds beetje pms-erig....arrgg....

7. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Goede morgen meiden :D

8. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Goedemorgen meiden,

Mag ik me bij jullie voegen?

Helaas gisteren ongesteld geworden dus gaan we door in ronde 4. Was wel even een teleurstelling maar we gaan gewoon door en hopen op een vruchtbare maand.

Wil 1 van jullie mij erbij zetten op NOD 14 juni.
    Ik ga maar uit van mijn langste cyclus, scheelt maar 2 dagen en heb ik wat speling!

Succes allemaal in deze nieuwe maand.

xx

9. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Sow net een ovulatie testje gedaan
    Vorige maand had ik pas een positieve ovu test op dag 18 nu zit ik op dag 14 en heb nu al een positieve test
    Van t weekend wel veel geklust dus hopelijk zijn ze sterk genoeg dat ze zijn blijven leven
    Helaas is mn mannetje nu weer werken dus kan er niet meer geklust worden
    Dus ik mag weer lekker op de wachtbank
    grrrrrrrrr 15 dagen gaan lang duren weer :(

10. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Hoop voor je dat het raak is twigger.

Gisteren heb ik vruchtbaar slijm ontdekt en dit duurt bij mij meestal zo'n 2 dagen maar had gister een negatieve ovu test. Ff afwachten dus..

11. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Goedemorgen dames.

Nou hier ook niet meer ongesteld, dus we kunnen weer plezier maken hahaha. Heb een heel druk weekend gehad, dus een beetje ontsoanning kan geen kwaad.

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey ik ben er ook vanaf....heb er ZOOOOOON hekel aan om ongesteld te zijn...ik vroeg gisteren aan mijn vriend...hebben ze geen pilletjes dat je bloed transparant word...dan ziet het er allemaal minder erg uit....maar goed..hoppelijk was dat voor iedereen hier het laatste rood wat we de komende maanden te zien krijgen

13. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Net in het ziekenhuis geweest, was niet zo goed naar mijn idee. Zaad van mijn schat was niet goed, 1,4 mlj zaadcellen waarvan maar 1% beweeglijk...dat ramt er wel even in zeg..ook is er een inwendige echo gemaakt, maar de grootste eiblaas nu (en zit alweer op dag 13) is nog maar 8 mm, en dus heb ik het idee dat het weer een lange cyclus gaat worden...VRijdag moet ik weer terugkomen voor een nieuwe echo om te kijken wat de veranderd is...pff, heb even een k*t momentje..

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ach verhip, wat een rotnieuws. Natuurlijk ben je dan van slag. Veel sterkte hoor!

15. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    na 5 dagen overtijd te zijn geweest en een positieve test te hebben gehad (midden in mijn cyclus, hoezo raar?)......is het toch misgegaan en kom ik me melden voor een nieuwe nod:
    16 juni (bij 33 dagen), hoop dat het weer 27 dagen gaat worden.
    gelukkig ben ik maar 2 dagen ongi geweest en verder 3 dagen een klein beetje spotting.
    op naar de volgende rond pffffff ronde 16 alweer.

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Kan iemand me op lijst zetten voor 13 juni? Volgens ff is mijn volgende nod op de 11e, volgens mij op de 15e dus ik kies het midden :)

Vrijdag de 13e... dat kan bijna niet goed gaan he? ;) (vooral omdat m'n vriend in de vs zit tot na m'n vruchtbare dagen... Ik zou heel wat uit te leggen hebben als ik deze cyclus zwanger raak... :) )

17. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hey Verhipje,

Wat een vervelend nieuws voor jullie. En nu? Hebben ze jullie adviezen gegeven of een of ander traject om jullie te helpen? Moedig dat jullie het allemaal laten onderzoeken hoor.

liefs
    noppie

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ah Verhip, wat een k*t nieuws. Veel sterkte en hopelijk vrijdag een positief nieuwsje.

Ik ben nu bezig met temperaturen en dat aan het invullen op fertility friend. Ik snap er alleen nog geen hout van hahaha

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Als je ergens hulp mee nodig hebt....?

20. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Dankje Marb. Ben nu nog aan het kijken en ik heb mijn temp van de laatste 7 dagen ingevuld, dus tot zover gaat het goed, maar er staan allemaal afkortingen waarvan ik niet weet wat ze betekenen. En nog meer van dat soort dingen, Je kan heel veel maar ik wil eigenlijk alleen maar weten wanneer mijn eisprong is en zo. Ik wil namelijk weten wat mijn cyclus nou eigenlijk doet.

Deel Deze Pagina