NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht

2. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    @ Noppie, de kaakchirurg? Ieks, ik ben zo bang als anderen in mijn mond zitten omdat ik het ook niet kan volgen, kraakt er ergens weer iets... gelukkig nu nergens last van.

We hebben trouwens dezelfde nod dag, ga jij op je nod testen? Ik heb van die testen van matcare die tot 6 dagen van te voren zouden kunnen, maar ik ben zo bang dat het dan negatief zal zijn... pfff.

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Dizzy,

Als ik niet ongi ga worden wel op mijn NOD denk ik, want die is eigenlijk dichterbij vermoed ik. Maar ik denk dat ik gewoon weer duiveltjes ga tegenkomen hoor.....

4. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik heb net echt iets spooky's meegemaakt!

Ik stond bij het tankstation bij mijn werk om de hoek om drinken te kopen. Loop ik naar buiten toe, gaat er een vrouw voor me staan kijkt me aan in mijn gezicht, kijkt naar mijn buik (ik ben gewoon slank) en begint heel enthousiast te glimlachen met zo'n aparte blik in haar ogen een soort van goedkeuring ofzo :-s.

Nu baal ik eigenlijk dat ik niet gewoon iets heb gevraagd :oops:, ik durfde niet.

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Dizzy: freaky :confused:

6. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik hoop dat je duiveltjes uitblijven Noppie!

@ Marriedgirl: ik zit in hetzelfde schuitje, schoonzus weer zwanger, ik misgun het haar ook niet maar wil nu gewoon zelf eens aan de beurt zijn.

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik moet zeggen dat ik het mijn vorige zwangerschap heb megemaakt, ik wist nog niet eens dat ik zwanger was 6 dagen voor nod ofzo toen een collega van mijn moeder me aankeek en die zei van je bent zwanger heel raar was dat en het klopte, hopelijk klopt het bij jou ook sommige mensen kunnen dat aan iemand zien of voelen

8. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik kreeg er een beetje een vreemd gevoel van, wat mooi dat dat bij jou klopte.

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ja is ook vreemd zeker omdat het een vreemde was, die persoon wat mij aankeek en me dat zei kon ik van ht werk van mijn moeder

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Spannund!
    Ik geloof wel in dat soort dingen, dus ben heel benieuwd...

Wanneer wil je ongeveer gaan testen?

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    wanneer is jou nod volgens mij lopen we een beetje gelijk op

12. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Erg spooky idd... Zou mooi zijn als het waar is!

Vraagje:
    Heb je altijd bloedverlies bij een innesteling? En welke dag is de innesteling ongeveer en merk je hier iets van?

13. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Het liefste nu meteen, maar dan heb ik dalijk een dikke nega 8 dagen voor nod... ik denk totdat ik het echt niet meer kan houden met een maximum van 3 dagen voor nod ofzo, als ik dan al echt een beetje zelf een gevoel erbij krijg :) .

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ronde 1 is vanacht afgelopen hier :(
    Na 10 jaar de pil geslikt te hebben wel een nette cyclus van 29 dagen mét een eisprong, dus mag niet klagen.
    Ik ga door naar ronde 2 en dan kom ik in juli uit.

Ik hoop dat juni een hele roze maand mag worden!

Ik mag op rood, NOD was 10 juni.

15. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Het kan zijn dat je bloedverlies hebt, maar het hoeft niet. Een innesteling vindt meestal plaats tussen 6 tot 8 dagen na bevruchting. En weer is het antwoord ja en nee, sommige vrouwen zeggen het te voelen en anderen merken er niks van.

16. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Balen Dreamer, veel succes in de volgende ronde!

17. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @Dizzy, gek he, dat dat soort dingen gebeuren. Ik had niet iemand die me aankeek, maar wist bij mijn eerste gewoon 100% zeker: 'ik word niet ongesteld'. Ik hoefde eigenlijk niet eens een testje te doen, want ik wist toch wel dat die positief zou zijn. Echt heel gek...
    Hopelijk mag dit 'teken' een GOED teken zijn voor je en over een paar dagen een mooie positieve test opleveren! :D Succes met wachten!
    Ik hoop dat ik het met de tweede ook 'gewoon' weet dat ik zwanger ben zonder test...

18. truus27

truus27 Lid

21 mei 2008
    52
    0
    0
    Secretaresse
    amsterdam
  19. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    oeh dizzy, nou ga ik je in de gaten houden hoor! Vind ik altijd wel leuk dat soort verhalen! je had dat vrouwtje ook wel even door mogen sturen naar mij hoor..

Ik vind het wel spannend nou hoor. Morgen komen de testen binnen van matcare en dan ga ik morgenmiddag meteen een testje wagen..

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb vanmorgen toch nog eens getest met Clear Blue en weer dat lichte streepje verscheen direct en nu na t indrogen is er geen streeppie meer te zien ;)
    Ik wacht het nu zoiezo af, heb wel hele erge pijn in mn borsten, precies aan de zijkant wat ik ook had bij mn tweede :D

Meiden die ongie zijn geworden: Balen! :(

Deel Deze Pagina