check. spooky verhaal trouwens. zou wel tof zijn als diegene het juist had, en je inderdaad zwanger bent! het schijnt dat mijn buurmeisje het aanvoelt/ruikt ofzo. zegt mijn buuv tenminste! kind is 6... hoop niet dat ze het bij mij doorheeft: de buuv is de grootste roddel van de buurt, dan weet gelijk het hele dorp het!
Oooh stuur die vrouw van dat tankstation ook eens naar hier ! Caruli heeft gependeld voor me , ben eens benieuwd of het ook werkelijk uitkomt ! Zijn er hier veel waarvan de voorspelling uitgekomen is ?
Ok, bedankt. Wat ik wel heb sinds twee dagen is dat als ik opsta uit een stoel ik een steek krijg links in de onderbuik net boven mijn lies... Enig idee wat dat zou kunnen zijn? Of iemand anders misschien? Bedankt!
Ik heb eeb bel afspraak gemaakt voor morgen met mijn gyn... Ik ga hem vertellen dat ik er zat van ben en hulp van de fertiliteitsarts wil...
kan iemand mij uitleggen wat pendelen is? Ik dacht dat dit met een ring aan een ketting was en dan boven de buik... maar deze theorie gaat niet meer op...
Ja zo kan 't ook, maar hoe de dames 't op dit forum doen weet ik eigenlijk niet.. Je kunt aanvragen of ze voor je willen pendelen, dit kun je vinden in bij "Lounge", topic pendelen. Daar staan de namen van de meiden die pendelen, die kun je dan een pb-tje sturen. Het kan wel even duren voordat je antwoord krijgt, want ze krijgen behoorlijk wat aanvragen geloof ik!
Roosje75 jouw ga ik zeker nagaan , ben eens benieuwd of het klopt ! Voor de rest mensen waarbij het uitgekomen is ?
Hey meiden long time no see! Maar ik mag helaas op rood, zou iemand dat voor mij willen doen? Ik ben vorige week al ongi geworden, maar had helaas geen internet. @alle zwangeren: Gefeliciteerd!! @alle wachters: Succes! @alle ongi meiden: Veel sterkte en succes in de volgnde ronde Liefs Kita
Heej meiden, Lekker weertje vandaag... Puzzcat, gelijk heb je meid, ben je nog helemaal niet bij HA of gyn geweest? Ik zou t nooit zolang volhouden hoor... Meiden die ongi zijn, heel veel suc6 in de volgende ronde! En van dat pendellen, hoop ook dat t uitkomt, maar mag natuurlijk ook eerder raak zijn! HiHi Verder is t eigenlijk maar gewoon wachten op t eitje, hoop dat ik m snel kan vinden!
Puzzcat pfff jammer joh, ik had echt goede hoop voor je! Succes bij de gyn, dan gebeurt er tenminste iets he?
Dan laten we t hopen... Wat wel grappig is, is dat er al meerdere keren voor mij het geslacht gependeld is, en dat t altijd een jongetje was, dat zou wat zijn als t dan uiteindelijk toch een meisje zou zijn, haha
hey hallo alle meiden! ik wou al eerste even gedag zeggen ik ben sinds vandaag lid hier ik had 21mei mijn laatste pil en ben 25mei ongesteld geworden mn vriend en ik wachten wel op nog 1menstruatie zodat we zeker weten of we regelmatige cyclus hebben en willen er daarna 100% voor gaan al houden we ons nu niet in ofzo hoor en ergens hoop ik ook wel dat ik niet meer ongi word maar we zullen zien!,..... ik vind het leuk om al jullie verhalen te lezen en hoop vaker meer van jullie en mezelf te (laten) horen!