Sow dokter gebeld en moet morgenvroeg urine meebrengen en dan doen hun een test voor me mochten ze t nog niet duidelijk vinden moet ik bloedprikken he he Zal dan EINDELIJK mn onzekerheid verdwijnen *zucht*
Goeiemorgen meiden, Wat een avond he! Ik zat gisteravond compleet in het oranje mét oranjekoeken op de bank, te genieten!!! Verhip: schatje, wat een gekl**t voor jullie! Ik weet niet wat je moet doen, maar is het iets om de gyna ff te bellen? Hier word je toch crazy van? Leeuwtje & Roosje: balen, meiden!!!! Snel weer frisse moed zien te vinden en Leeuwtje, ff lekker al je aandacht op je verhuizing en er weer vol voor gaan! (makkelijk gezegd he, ik weet het...sorry) Gaan er verder nog mensen testen vandaag?
goede morgen dames, Alle zwangeren gefeliciteerd... Alle meiden... ik kom er ***:":><"{OP** binnenkort bij. Ik heb vanmorgen negatief getest, ik voel ook niks, dus weet eigenlijk wel zeker dat de ongi er aan komt. Kan iemand mij veranderen in de lijst? Groetjes Anne
@@@twigger ik duim met je mee, dacht al waar was je gebleven, het bleef zo stil Ik mag zelf mn 2e ronde schrappen, ik loop nou weer bij het ziekenhuis voor iets en MAG even niet zwanger worden, dus mijn 2e rond is even geschrapt, en ga weer vrolijk met de 2e ronde verder als ik groen licht hebt, maar ik blijf uiteraard hier bij jullie hangen groetjes gabrielle
En ook bij mij zijn de duivels in aantocht denk ik. Gister was toch al zo'n topdag (schoonzus ongepland zwanger ), dus de bruinige afscheiding en krampjes konden er ook nog wel bij. Krampjes heb ik nog steeds af en toe, maar de ongi heeft tot nu toe nog niet doorgezet... Kampioenschappen broekloeren kunnen dus weer beginnen! Pffff.....
Ooohhh Roos, Leeuwtje en Alice, ik baal even met jullie mee hoor. Waarschijnlijk kom ik jullie snel achterna in juli.... Zo, nu weer de file induiken....
Hey, Heb de laatste keer dat ik bij de fert.arts ben geweest gevraagd wat ik moet doen als ik in tussentijd ongesteld zou worden...Gewoon niets doen en het gesprek 17 juni afwachten..Dus ja, kan wel bellen maar die kunnen me niet vertellen wanneer mijn ei is geweest.. Helaas! Wedstrijd was leuk hé, vond ze goed voetballen... Hoe is het verder met jou? grt
@Ongi meiden; Balen dat de zijn gekomen! @Wachtenden; Succes met wachten! Misschien ga ik nog wel voor roze zorgen hier......... :-$ Ik voel me nog steeds raar (anders dan anders), maar wil mezelf niet gek maken. Het idee dat ik misschien toch wel zwanger ben, begint wel de overhand te krijgen maar dat zie ik over een paar dagen wel. Noppie wil ik ook meenemen in de roze sportwagen! Errug spannend.....
Passagierslijst NOD Juni 1 : Sjors75 & danielle78 & Majo & suusje34 & Tessa8 & nickiee & Leeuw89 & nata & annie03 & korzaantje 2 : Mystiklady & Marieke11 & Bahar & chan1983 & za4a & suske13 & Mammie Patricia & Robin77 & Minimuis & limmeke & Sterr 3 : Nikkijane & kita29 & Twigger82 & SSV & Aleida & Moontje & Kitt & Wondertje27 4 : Mupkuh & jes1 & Fairy Tale & Guusje44 & Florida13 5 : babyangel29 & Bonny & Milla & esther89 6 : Shy & pookie66 & muppie & miranke & happy05 & Iloiza & smiley82 & puzzcat24 7 : Djee & loopy & Leeuwtje83 8 : Alice & claire24 & Nellie1 & Mara24 & tijgertje23 & Priscilla R & msroxy 9 : Girl75 & Beginneling & mirella25 & Lautje1979 & kleintjevoorons & K3lly & Queensan 10 : Saloua & MilkHd & nikky ans & Roosje75 & Dreamer 11 : Mimu & Sucre & poehkuh & WeegschaalA & Inge2 12 : Pippa & bamjolan & Eppie25 & Giegel & dancevalley & Chrissie81 & Claudia2510 13 : Djezelf & Knorretjuh & marb & xlns & Evitaaa1983 & lidia & Tischa & Jenna85 & Anne1982 & Linda27 14 : Stoetel & Dinkie1982 & Spekkie & Fio & Uk80 & MiaMel 15 : Mouse & sousou & Nikita23 & hanna1975 16 : Lintje & Lien78 & tascha & Karina82 & Silvana81 & Angela21 17 : Manon77 & noppie & Femmmy & Lieni44 & Dizzy & Kelly1980 18 : Dib & Klingel & bramtim 19 : Sbabe & Marriedgirl & kiddo81 & Loeka 20 : Fampje & lynn1986 & Miinicole & Golfola 21 : Kippie75 & Jusi & mimi83 & Shannah & nynke1980 & Yustin & jesske 22 : Ska26 & Maine & zon1980 & Vlinderfladder & belinda203 23 : Princess81 24 : Angelea & Aura & Florida13 25 : Marloes80 & Freewilly8 & Pearl29 & Truus27 & Miracles 26 : Sanne & vibeke & colly1 & Bloesem & Danjo 27 : Es1979 & tammy77 & Kim78 28 : Saffie & Yippieajee & nickiee & Twigger82 & Mystiklady & Sterr & Lichtje & Demi26 & Nikita23 29 : daantje25 & Tessa8 & limmeke & ikkuh22 & Fairy Tale & chan1983 & Korzaantje & Verhip 30 : Maar29 & NourElHouda & natasssie & Jent & suusje34 & Daphne1980 & Nata 171 passagiers voor de roze sportwagen! 12 Zwanger!!, 47 Ongesteld , 4 Negatieve test , 2 Twijfeltest , 8 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon 13 Juni! 1. Knorretjuh ZWANGER!! 2. Jenna85 3. Giegel Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! kan ik nog iemand aanpassen?
Goeiemorgen meiden! Alhoewel...? Wat is dit nou? Zijn jullie even collectief ongesteld geworden met z'n allen? Wat k*t zeg! Ik hoop voor jullie allemaal dat het toch heel snel raak mag zijn! Sterkte, lieverds! Hier alles nog steeds goed. Heb een beetje een trekkerig gevoel in m'n onderbuik, maar dat zou van alles kunnen betekenen, volgens mij. Dus daar let ik maar niet teveel op!
goedemorgen, ik heb even een vraagje ik heb nu een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, net onder mijn navel.daarbij is t net alsof je de drang heb om te poepen zeg maar.....is dit innesteling of eisprong ik heb net gekeken naar de vruchtbaarheidscalculator en daar kwam dit uit Uitkomst Eerste dag van je laatste menstruatie: 23 Mei 2008 Een beetje vruchtbaar: 3 Juni 2008 Vruchtbaar: 4 Juni 2008 Erg vruchtbaar: 5 Juni 2008 Eisprong: 6 Juni 2008 Innesteldag: 11 Juni 2008 Vanaf hier kun je testen: 20 Juni 2008 Vermoedelijke bevallingsdatum: 26 Februari 2009 moet ik zeggen dat ik die dagen echt wel iedere dag sex heb gehad, niet eens zo zeer om zwanger te worden maar t liep gewoon zo maar goed, wat denken jullie liefs