Vraagje: Mijn NOD is 18 of 20 juni (weet het niet precies), maar ik voel nu al wat dingen die evenuteel kunnen duiden op zwangerschap. Zoals pijnlijke tepels en vlagen van misselijkheid, af en toe krampjes onderbuik en moe. Ik voel me nooit misselijk en heb zeker nooit pijnlijke tepels, dus dat is wel bijzonder. Ik ben benieuwd of anderen waarbij de eisprong dus al is geweest, ook dingen merken die ze normaal niet merken! Ben benieuwd! Groetjes Golfola
Ja, finally! Gelukkig zijn mijn cyclussen wel minder lang geworden al, dus we gaan weer aan de bak. Ben aan het tempen deze ronde, dus ben benieuwd... Volgende keer als je weer gaat, ff niet klussen de avond ervoor he? Whaha. Daar zal het vast aan liggen. Ik denk dat er bij mijn kerel ook nix serieus meer in zit dan! Maar heel spannend. Hou je me een beetje op de hoogte? Mag natuurlijk met een pb of als je mijn mailadres wil, kan dat ook hoor. Liefs, Mara
Kom ook weer eens even koekeloeren, had de afgelopen tijd echt geen behoefte om me hiermee bezig te houden. Heb 't idee dat ik dan alleen stress en dat dat alles juist tegenhoudt..Was zo teleurgesteld dat ik ongi werd de laatste keer...Ik ga ook niet meer tempen of ovulatietestjes doen, laat de natuur gewoon z'n gang gaan.. Hoop weer veel roze te zien hier deze maand! Inclusief mezelf hopelijk! @Maar29, wij lopen precies gelijk met onze cyclus en zelfs het aantal rondes!
Urghhh wat veel meiden ongi geworden.. Ik baal echt met jullie mee meiden.. Hier weinig nieuws.. ik voel helemaal niks.. probeer heel hard iets te voelen.. misselijk, zere boobs, krampjes ofzo.. maar niks nada noppes. We moeten gewoon wachten.. wachten en wachten!
Hoi Anne, Ik weet niet of het wat betekent, maar het viel mij 2 2/1 jaar geleden ook op dat ik van die opruimbuien had.. na een week testte ik positief.. dus wie weet..! Hoop het voor je. Groetjes!
ja, mijn huis is weer schoon... haha Ondanks mijn negatieve test ben ik ineens weer happy. Ik als beetje Anouk fan heb kaartjes gewonnen voor een festival vrijdag (festival mundial) waar Anouk komt. Ik had geen kaartjes gekocht omdat ik al naar een concert geweest was en dat vond ik een beetje zonde van mijn geld... Maar nu sta ik vrijdag om 19.30u lekker te feesten in Tilburg. Net mijn schatje gebeld. Die wil er de voetbal ook wel voor missen en gaat met me mee! Dus mijn vrijdag de 13e brengt geluk.. nu alleen nog een positieve test!
Het is al een behoorlijke tijd geleden dat ik voor het laatst op het forum was. Relatie problemen! Daarnaast is mijn cyclus ook helemaal naar de KL*TE, begrijp er niks van maar ben bang dat dit tekenen zijn van de overgang. 4 juni ben ik al ongi geworden, mijn kortste cyclus ooit..
Nou dames ik ga jullie verlaten nu, even boodschappen doen voor bbq vanaaf en daarna kan mijn dochtertje int badje want het is me toch warm hier
Goedemiddag meiden, Twigger, fijn dat je morgen een test bij de dokter krijgt. Hoop dat ie VET positief is! Leeuwtje, veel succes met de emigratie! Roosje, balen meid, ik hoop dat de MMM veel voor jullie kan betekenen. Giegel, jij maakt het lekker spannend! Wanneer ga je testen? Alice, ook balen voor jou, heel veel succes in de volgende ronde! En ik voel HELEMAAL NIETS! hahaha is misschien maar beter ook Ik verwacht er ook niets van, dus misschien voel ik daarom niets. Zou wel leuk zijn als we vandaag wat roze in de lijst krijgen, gaat er nog iemand testen?
Uk, bedankt. Ik hoop 't ook! Jij veel succes en hopelijk ga jij wel nog voor wat roze zorgen deze maand!
Ik ga denk ik vrijdag testen, als ik dan niet ongi ben........ Mijn man zei dat ik het de vorige keren wist voordat ik ging testen en als dat nu zou kloppen dan blijven de weg :-$ Maar we weten inmiddels hoe ons lichaam ons voor de gek kan houden, dus daar hou ik ook rekening mee.
Ik kom zo af en toe even nieuwgierigen op het NOD, omdat ik ook in juni zat. Wat een problemen meis Maar maak jezelf niet gek hor....Een onregelmatige cyclus kan de beste overkomen en wil echt niet meteen betekenen dat je in een vroege overgang zit. Sowieso zou je dan ook niet meer ongi worden. En nog eens een vraagje: Was je op 4 juni 'echt' ongi geworden of was de bloeding anders (bijvoorbeeld minder of minder lang)? Ik doel eigenlijk op tussenbloedingen, die had ik ook ineens namelijk net voor mijn ovulatie en later gewoon ergens tussendoor . liefs Vaam
Tuurlijk dat is zo Maar ik hoop dat je vrijdag (de 13e )een dikke positieve test hebt hoor! Wordt wel tijd voor weer wat roze in de lijst [-o<
Pff jeetje dancevalley! Je cyclus kan ook 'ontsporen' door stress he? Ik hoop dat je snel uit de problemen bent. Rustig aan!
Hmmmm, sorry voor de details, maar begin weer wat meer afscheiding te krijgen. Zal de naderende ongi wel zijn I guess....